Tykkään kävellä luonnossa vesistöjen ääressä farkut, paksut villasukat ja kumpparit jalassa. Mä tapaan kokeilla onneani ja kahlata rantakaislikossa pikku hiljaa syvemmälle niin, että vesi lopulta ylittää saappaan varren ja saapas hörppää vettä ja sukat kastuu. Tuntuu aika jännältä ja kiihottavalta. Lopuksi yleensä mulahdan oikein kunnolla, niin että saappaat täyttyy vedellä ja sukat ja farkunlahkeet kastuu läpimäriksi.
Märät sukat ja saappaat
6
4185
Vastaukset
- le chameau
minulla on samat intohimot ja usein yritän saada vaimonikin mukaan leikkiin ja joskus onnistunkin. On tosi kiihottavaa kun nainen kahlaa aina vaan syvemmälle ja pitkävartiset saappaat on siinä ja siinä hörppäämässä vettä!
Mistä saisi ostaa tosi pitkävartisia tavallisia saappaita? sekä miesten että naisten mallia!
Tietääkö kukaan kahlailu ja mulkkaus sivuja netissä. Saako Hunter-saappaita mistään Suomessa?
Terv. Kontiot ja Aiglet - joku vaan
Itse pidän ihan samasta harrastuksesta. Hauskinta on, kun märästä kumisaappaasta kuuluu joka askeleella hölskyvä ääni.
- Tupuna
Olen tykännyt pienen ikäni mulkata kumpparit. Punaiset hait on parhaat, on kaapissa valkoiset kontiotkin. On käsittämättömän jännää kahlata puroissa ja suolla kunnes viileä vesi lirahtaa saappaaseen. Hölskyvät kumpparit jaloissa on myös kiva ajaa autoa ja käydä vaikka automaatilla tankkaamassa. Pikku tyttönä mulkattiin naapurin likkojen kanssa jatkuvasti ja se jäi "päälle". Nyt on kiva läträtä kotonakin esim. pesutuvassa tai siivotessa. Himonsa kullakin...
- pun kontio
hieno kirjoitus, mulkkaaminen on todella kiihottavaa ojissa, puroissa ja suihkussa, on kiva kävellä saappat täynnä viileää vettä
terv. TIINA kolmet saappaat
- Hai-plus
Ajattelin tässä jonain päivänä lähteä purolle vaimon paksut puuvillasukkahousut farkkujen alla ja kumisaappaat jalassa. Miltähän tuntuu kun viileä vesi kastelee sukkahousujen kärjet? T. Hai-plus
Kävin ostamassa uudet keltaiset Hai-saappaat, ja lähdin niillä ulos. Kävelin rannalla sen verran syvälle, että varret vielä riittivät, oli mukava seistä siinä kun sukat pysyivät kuivina. Sitten ohi meni isohko vene, ja aallot löivät melkein polveen asti. Saappaihin meni vettä, ja farkutkin olivat jo märät, siispä vain syvemmälle ja uimaan niin, että hupparikin kastui. Ihan mahtava fiilis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163629- 1202093
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641734Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2111729- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531314
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141