Olen 40v mies ja viimeaikoina iskenyt fetisissi itseäni selkeästi vanhempiin naisiin. Ennen tuohon viitekevykseen sopivia naisia saattoi löytää Teksti TV chatista mutta nyt ei ole oikein sopivaa paikkaa mistä löytää.
Olisi ihana tavata vaikka eläkkeellä oleva nainen, joka tykkää antaa vittunsa ja perseensä kunnolla nuoltavaksi. Olen muuten Lahdesta jos kiinnostaa.
50-75v vanhemmat naiset.
Anonyymi-ap
5
72
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Mee hevon vittuun mummojen kyttääjä
- Anonyymi00003
Sielläkö sinäkin käyt kyttäämässä. Onko mummot lähteneet sinne karkuun sua idioottia.
- Anonyymi00002
Heinolan setä ranea kiinnostaa varmasti tuikata pikku pilinsä sun ryppyreikään
- Anonyymi00004
Sua se on varmaan jo tuikannut.
- Anonyymi00005
Sinähän se Heinolan sedän tuikkaukset kokemuksestasi tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501