Olen 40v mies ja viimeaikoina iskenyt fetisissi itseäni selkeästi vanhempiin naisiin. Ennen tuohon viitekevykseen sopivia naisia saattoi löytää Teksti TV chatista mutta nyt ei ole oikein sopivaa paikkaa mistä löytää.
Olisi ihana tavata vaikka eläkkeellä oleva nainen, joka tykkää antaa vittunsa ja perseensä kunnolla nuoltavaksi. Olen muuten Lahdesta jos kiinnostaa.
50-75v vanhemmat naiset.
11
275
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Mee hevon vittuun mummojen kyttääjä
- Anonyymi00003
Sielläkö sinäkin käyt kyttäämässä. Onko mummot lähteneet sinne karkuun sua idioottia.
- Anonyymi00006
Vaimoni on jo 74v nuorekas ja on ollut aina halukas nuolettamaan vittuaan. Kyllä hän on valmis imemään kullia sekä ottaa todella hyvin suihin kullia. Vierailta miehiltä myös, jopa ihan yksipuolisesti nauttii kun mies tulee tyydytettyä.
Hämeenlinnassa ollaan.- Anonyymi00007
Minä vahempi mies pohjoissavosta haluaisin nuolla vanhempaa naista.
- Anonyymi00008
Mites teihin saa yhteyden?
- Anonyymi00015
Täällä ois hämeenlinnassa 50+ mies halukas tutustumaan teihin
T:reppumies - Anonyymi00017
Voisin tulla huomenna kyläilemään jos teitä kiinnostas
- Anonyymi00009
Tässä olis kiinnostunut 67v mies hämeenlinnasta.. miten yhteyttä?
- Anonyymi00014
Jännää miten joku toinen vastaa naisen puolesta. Mies puhuu vielä siitä mistä toinen tykkää. Aloittajalla aika helvetinmoinen ikähaarukka ja ikäero suhteessa itseensä. Ei sillä, itse olen mieltynyt viiden vuoden ikähaarukkaan, mutta itselläni on yksi seitsemän vuotta vanhempi naispuolinen tuttu, jota olen miettinyt. Mutta elämä on ja kaikkea ei saa.
- Anonyymi00016
Itselläni tuo sama fetissi. Ollut jo nuoresta. Mummuikäinen harmaatukkainen muodokas nainen on jotain uskomattoman seksikästä. Alle 60v ei sytytä yhtään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561029
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21862- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔56782Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25659- 45656
- 50648
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14575- 35570
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.73561Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120546- 48517
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513