Mutta omaistesi mielestä olin jo mennyttä kalua.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Juo vain ne metsärahat ja osta sitten talviasunto malagasta.
- Anonyymi00002
Ehkä oletkin, kun kerran kuuntelit niiden mielipiteitä.
- Anonyymi00003
Niin olen ja asia kaikilta osin loppuun käsitelty.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olen ja asia kaikilta osin loppuun käsitelty.
Dementia hommia. Tai sitten olet ollut koko ikäsi heikko ja yksinkertainen. Aina muiden vietävissä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Dementia hommia. Tai sitten olet ollut koko ikäsi heikko ja yksinkertainen. Aina muiden vietävissä.
Vaikutat viehättävältä tyypiltä, ootko singel? Sivusta mitvit
- Anonyymi00005
Kuolleilla on omaiset, muuten käytä käsitettä LÄHEISET!
- Anonyymi00006
Ei kun suruväki.
- Anonyymi00008
Voi teidän töttelöiden kanssa, olette tuonpuoleiseen menossa. Omaisia on vaikka viranomaiset.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00009
Kalu, vinkkikategoria?
- Anonyymi00011
Olen tuonkin ymmärtänyt jo vuosia sitten! Ihan saa..nan sama mitä hän elämässään tekee, kunhan ei enää koskaan lähesty minua!
- Anonyymi00017
Kyllä kikkelistääm puhhuu
- Anonyymi00010
Ketä tappelee
- Anonyymi00012
Kummallinen tapa osoittaa tuokin eikö ap
- Anonyymi00013
Niin varmaan. Mistäs olet saanut päähäsi noin älyttömän ajatuksen? En ole tulossa, koska en ole muuttamassa saman katon alle kenenkään miehen kanssa. Kirjoitat omaistesi mielestä olin jo mennyttä kalua. Itsestäsihän kaikki riippuu, että onko sinulla minkäänlaista mahdollisuutta enää parisuhteeseen kenenkään naisen.
Yksinkertaisesti sanottuna, sinun on aika lopettaa haaveilusi minusta naisesta ja elämäni asioiden tonkiminen sukulaisteni kautta.
Koska sukulaiseni eivät ole perheeni, eivätkä he päätä mistään mikä liittyy minuun naiseen. Minä en ole perheesi, et kuulu elämääni nyt etkä tule pääsemään siihen koskaan.
Joko meni ymmärrykseen, että et voi saada minua naista elämääsi?- Anonyymi00014
Toivottavasti hän sen vihdoinkin ymmärtäisi!
- Anonyymi00015
Jos muuttaisin sun luo asumaan, niin kaikki mun omaiset ja sukulaiset ja ystävät kuolis johonkin sairauskohtaukseen, järkytyksestä!
- Anonyymi00021
Näin tapahtuisi. Yksi ystäväni tulisi hakemaan väkisin pois minut.
Joten tästä ymmärrät, että et kelpaa asuinkumppaniksi, elämänkumppaniksi tälle naiselle.
- Anonyymi00016
Jaa sinäkö et ollu toivevävy sitten? T naiselta
- Anonyymi00018
Riemumielin… ei se ihan noin menny.
- Anonyymi00019
Sitä päivää ei tule
- Anonyymi00022
Pitääkö ”omaiset” sinua ”väkisin” jossakin. Suomi on kuitenkin oikeusvaltio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.191168Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke57965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54863
- 51761
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81696- 82662
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37660Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29596