Haluaisin niin nähdä sen vanhuksen...

Anonyymi-ap

Voisin toimia omaishoitajana!

17

208

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaatii sukulaisuussuhteen ennen kuin voi olla omaishoitaja.

• Anonyymi00010

Näin se menee.

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00012

Jo hiljaisuus kertoi sen! Mutta ei se minua haitannut, koska en ole koskaan halunnut elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä!

• Anonyymi00003

Eipä onnistunut pöljältä trollilta.
      Mene kuule pääsi jalkojesi väliin ja ime sieltä niin et ainakaan yhtään tyhmemmäksi nää voi tulla!

• Anonyymi00004

Kohtalo löytää sinut.

• Anonyymi00005

H-mies on sovinisti, äitiään huoritteleva uusnatsi pedofiili. Nimittää itseään ylpeästi kiusaajalsi ja pilaa ihmisten elämiä porukkansa johtaja hahmossa

• Anonyymi00006

Olen ollut omaishoitaja yötä päivää minuutin varoitusajalla vuosia. Väsyin mutta tein työtä mitä halusin ja silloin tunsin että minustakin voi olla jotakin iloa ja loppuelämän apua läheiselleni. Oli se raskasta mutta kuitenkin sitä aikaa ikävöin.

• Anonyymi00007

näistä pelleistä ei ole siihen!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Siksi työelämässä on niin paljon maahanmuuttajia. Joten järjestetään kulissisota

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siksi työelämässä on niin paljon maahanmuuttajia. Joten järjestetään kulissisota

Mulle on ihan sama vaikka sodittais syvön meren hirviötä vastaan kunhan parasiittien harvennus toteutuu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ne maahanmuuttajat 24 tuntia hoida, eikä tarvitsekaan. On kuitenkin omaishoitajia jotka omaisistaan huolehtii vuosia ympärivuorokauden itse nukkumatta. Näin olen tehnyt ja olen itseeni ja valintaani tyytyväinen. Tein mahdolliseksi että omainen sai olla kotonaan ihan loppuun asti. Hyvä maku jäi, mutta ikävä se ei vain lopu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

olet täysin oikeassa..

• Anonyymi00014

Just lähetin sulle kuvan...

• Anonyymi00015

Kunhan nyt näkisi arkielämässä, pysyttekö edes perässä.

• Anonyymi00016

Voitaisiin vierailla kehitysvammaisten hoitokodissa kameroiden kuvatessa joka hetken, talkshowssa, kriispesäkkäissä. Sitten nähdään olenko lumiukko.

• Anonyymi00017

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      851
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      86
      800
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      696
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      664
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      533
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      529
    9. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      60
      493
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      486
    Aihe