Voisin toimia omaishoitajana!
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Vaatii sukulaisuussuhteen ennen kuin voi olla omaishoitaja.
- Anonyymi00010
Näin se menee.
- Anonyymi00002
Sanasi ovat tyhjää.
Aamen
https://m.youtube.com/watch?v=0wK99IfT1WA&pp=0gcJCYsCo7VqN5tD- Anonyymi00012
Jo hiljaisuus kertoi sen! Mutta ei se minua haitannut, koska en ole koskaan halunnut elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä!
- Anonyymi00003
Eipä onnistunut pöljältä trollilta.
Mene kuule pääsi jalkojesi väliin ja ime sieltä niin et ainakaan yhtään tyhmemmäksi nää voi tulla! - Anonyymi00004
Kohtalo löytää sinut.
- Anonyymi00005
H-mies on sovinisti, äitiään huoritteleva uusnatsi pedofiili. Nimittää itseään ylpeästi kiusaajalsi ja pilaa ihmisten elämiä porukkansa johtaja hahmossa
- Anonyymi00006
Olen ollut omaishoitaja yötä päivää minuutin varoitusajalla vuosia. Väsyin mutta tein työtä mitä halusin ja silloin tunsin että minustakin voi olla jotakin iloa ja loppuelämän apua läheiselleni. Oli se raskasta mutta kuitenkin sitä aikaa ikävöin.
- Anonyymi00007
näistä pelleistä ei ole siihen!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siksi työelämässä on niin paljon maahanmuuttajia. Joten järjestetään kulissisota
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siksi työelämässä on niin paljon maahanmuuttajia. Joten järjestetään kulissisota
Mulle on ihan sama vaikka sodittais syvön meren hirviötä vastaan kunhan parasiittien harvennus toteutuu
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ne maahanmuuttajat 24 tuntia hoida, eikä tarvitsekaan. On kuitenkin omaishoitajia jotka omaisistaan huolehtii vuosia ympärivuorokauden itse nukkumatta. Näin olen tehnyt ja olen itseeni ja valintaani tyytyväinen. Tein mahdolliseksi että omainen sai olla kotonaan ihan loppuun asti. Hyvä maku jäi, mutta ikävä se ei vain lopu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
olet täysin oikeassa..
- Anonyymi00014
Just lähetin sulle kuvan...
- Anonyymi00015
Kunhan nyt näkisi arkielämässä, pysyttekö edes perässä.
- Anonyymi00016
Voitaisiin vierailla kehitysvammaisten hoitokodissa kameroiden kuvatessa joka hetken, talkshowssa, kriispesäkkäissä. Sitten nähdään olenko lumiukko.
- Anonyymi00017
Pidän vanhuksista jotka ovat kilttejä lapsia :)
https://www.youtube.com/watch?v=z3YMxM1_S48&list=RDbJjkAuiIzx0&index=5
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486