Tunnisteet....

Anonyymi-ap

🤭

16

223

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos kyydistä!

• Anonyymi00002

Voi että sulle mikrofoonia enemmänkin...!

• Anonyymi00003

Tuu-tuu suklaatupakkirUulla mistäs tiesit tänne tuul-la.

• Anonyymi00004

En mä enää ihmettele näitä lentäviä lautasia joka paikassa :)

• Anonyymi00005

Laktoositon kevytmaito....

• Anonyymi00006

Kiitos tästäkin päivästä, sekin jää historiaan, hengissä selvitty.
      Jeesus on herra

• Anonyymi00007

🙏🏼

• Anonyymi00008

2dl minttuviina mentholin makuinen

• Anonyymi00009

Viimeksi kun nähtiin niin sähläsit avainten kanssa edessäni ja sinua alkoi hymyilyttämään. Olit todella söpö ja olet löytänyt avaimen sydämeeni 🩷.

• Anonyymi00010

On hyvää joskus. Kerrankin löysin viinan joka ei maistu paskalle, niin vittu oikeesti...

• Anonyymi00011

maggaraperunat

• Anonyymi00012

Tuokaa mun pilottitakki ja pukekaa se mun päällä kun levitän käteni

• Anonyymi00013

plankkaa kengät heh

• Anonyymi00014

Äskeinen laulu-rimmaus perustuu Hiisin temppuun. Jokainen yksinäinen kulkija ennenpitkään eksyy muistitta tieltä ja jälkeenpäin muistaa osittaisista muistikuvistaan olleensa paikassa jossa on iso kallioleikkaus ja vanha pierukulahtanut patja tulisijalla. Kukaan ei koskaan osaa paikantaa kyseistä etappia metsäreitin ja peltojen tyyssijoista. Kyseessä on cthulhu - eepoksiin perustuva vanha legenda jossa hulluutta käytetään Hiisin omiin tarkoitusperiin.

Kuka Hiisi ikinä onkaan, se on täällä vieläkin.

• Anonyymi00015

Yksi varmaan oleellisimmista asioista yksinkulkemiseen ja päihteisiin on pääkipu. Vastuu, kiire, epäjohdonmukaisuudet, hiljaisuus mklloin mikäkin asia johtaa kroonistuessaan aivan sietämättömään, aivan kuin terävä kivi kirnuaisi jossain pään sisällä, milloin migreenillä milloin pulssilla, milloin pakotuksella milloin kuristaen milloin verenkierron lamaannuttaen milloin mitenkin.

Hiisillä on yksi ominainen, jokin näkymättömissä oleva teknologia jolla yöllä pään sisään ilmestyy paremman termin puutteessa "boolimalja". Pää tuntuu yht'äkkiä keveältä ja kivuttomalta. Se kääntää jonkin, kummallisen hhvänolon tunteen päälle ja kehon verenkierto on jonkinlaisessa "hurmostilassa" koska se on sen jonkinlaisessa perustarve-tilassa. Olla jonkinlainen ruokavaranto aivosienenä jollekkin kidalle joka leikittelee ruoallaan.

Se ei sitä ilmeisesti tee epäjohdonmukaisesti vaan ainoastaan näyttääkseen mikä ja kuka olet.

Hämmentävää mikä perustarve huutaa tyhjyyttään päivästä toiseen ihmisen arjessa.

Olla energialähde "jollekkin".

• Anonyymi00016

se on hyvä jos se pääse sinne, ne valvoo sen väkivallan käyttöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe