Tampereella rytisee jatkuvasti
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000012241135.html
Ei pidetä turvavälejä
16
71
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Tampereella on selvästi enemmän:
ohituksia
perässä roikkumista
lyhyitä turvavälejä
aggressiivisia kiihdytyksiä- Anonyymi00004
Verrattuna mihin? Ehkä Kainuuseen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Verrattuna mihin? Ehkä Kainuuseen?
Tekoäly väitti näin Tampereesta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tekoäly väitti näin Tampereesta.
Tekoäly on monesti älytön.
- Anonyymi00002
Kyseinen kohta on huonosti toteutettu. Ennen oli kohdassa kaksi eri erkanemistietä (poistumisliittymää), yksi esikaupunkialueelle ja toinen Hesan moottoritielle. Sitten ne erkanemistiet yhdistettiin ja ruuhka-aikana jumittaa. Jos on vähänkään enemmän liikennettä, niin kohdassa tökkii pahasti.
- Anonyymi00007
Niin on, mutta sitä suuremmalla syyllä tuossa kohdassa pitää ajaa fiksusti. Siellä vaan näkee jatkuvasti, miten moottoritienopeuksissa pidetään alle kymmenen metrin väliä. Ei ihme, että kolisee.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin on, mutta sitä suuremmalla syyllä tuossa kohdassa pitää ajaa fiksusti. Siellä vaan näkee jatkuvasti, miten moottoritienopeuksissa pidetään alle kymmenen metrin väliä. Ei ihme, että kolisee.
Johtuu varmaa myös siitä, että joillakin vauhti hiljenee ylämäessä. Hyvin voi pitää nopeusrajoituksen nopeuden sinne erkanemistielle (poistumisliittymä) saakka tasaisena ja hiljentää vasta siellä liittymässä, kun on motarilta "jaloista pois". Jos niin toimittaisiin, niin ei tökkimistä olisi varmaan siinä kohdassa yhtä paljon.
- Anonyymi00003
Ajetaan liian lähellä.Takapuskurissa kiinni.
- Anonyymi00011
Pitää paikkansa. Sellainen 3-4 sekunnin turväväli on syytä olla maantiellä/moottoritiellä.
- Anonyymi00015
Niin tai toinen ajaa edessä liian lähellä ;-)
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin tai toinen ajaa edessä liian lähellä ;-)
Jolloin takana tulevan velvollisuus on tehdä itse asioita, että turvaväli on asianmukainen.
- Anonyymi00005
Jos tuntee tuon paikan ja ajelee siellä ruuhka-aikoihin, niin ymmärtää miksi siellä kolaroidaan kovin usein. Todella surkeasti toteutetut risteysjärjestelyt ja rampit ym. todella ruuhkaisella kohtaa.
- Anonyymi00006
Merkki homoudesta, jos tulee peräpäätä nuuskimaan.
- Anonyymi00013
Persulla on ihan omat tulkinnat ja liukkarit aina mukana.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Persulla on ihan omat tulkinnat ja liukkarit aina mukana.
Ei terve ihminen toisten peräpäitä tule nuuskimaan.
- Anonyymi00017
Tampereella on diplomi-insinöörejä eniten Suomessa neliökilometriä kohden. Mielestäni tämä on syy henkilöautokuljettajien tööttäilyihin ja toilailuihin.
Missään muualla Suomessa ei tapaa tällaista toilailua. Ei edes Otaniemessä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42673- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as22623Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477