Että sä lopetat?
Vastaukset 42
- Anonyymi00001UUSI
Yritä arvata.
- Anonyymi00002UUSI
No en osaa
- Anonyymi00005UUSI
Varmaan toivot antautumista
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varmaan toivot antautumista
Ei se ole tärkeää.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se ole tärkeää.
Sitä vain aina
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitä vain aina
Nyt puhutaan isoista asioista.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja tähän liittyy isoja firmoja myös.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro toki mistä?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro toki mistä?
Olen jo aiemmin kertonut niistä, joten en viitsi toitottaa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen jo aiemmin kertonut niistä, joten en viitsi toitottaa.
Mistä voin tietää?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mistä voin tietää?
Riippuu mitä tarkoitat tuolla lopettamisella.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja tähän liittyy isoja firmoja myös.
Joitain sovelluksia myöten. Joo. Se vaan ois kannattanut tehdä jo hyvissä ajoin jotain. En tarkoita itseäni.
- Anonyymi00003UUSI
Ei tarvii mitään. Lähden täältä palstalta äänettömästi ja hiljaa pois ja lopetan tämän roikkumisen.
- Anonyymi00004UUSI
Milloin?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Milloin?
Taisi lähteä jo…
- Anonyymi00023UUSI
Toivottavasti noin myös todella tapahtuu..
- Anonyymi00006UUSI
Kuka oot? Toivottavasti et oo mun kaivattu.
- Anonyymi00022UUSI
Etkä mun
- Anonyymi00010UUSI
Ei meistä enään mitään tule ei ainakaan vuosiin riistit musta kaikki mehut. En mä semmoista samaa pskaa enää jaksais.
- Anonyymi00012UUSI
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa, en todellakaan jaksaisi sitä enää yhtään!
- Anonyymi00011UUSI
Jospa huolehtisit vain omista tekemisistäsi. Näyttää olevan parantamisen varaa.
- Anonyymi00014UUSI
Etkö todellaan ymmärrä sitä, kuinka törkeää sinun toimintasi oli, kun stalkkasit minua vuosien ajan! Luulet olevasi joku maailman napa, joka saa tehdä mitä tahansa päämäärän saavuttamiseksi! Mutta niin se ei todellakaan ole! Haista p..ka!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Etkö todellaan ymmärrä sitä, kuinka törkeää sinun toimintasi oli, kun stalkkasit minua vuosien ajan! Luulet olevasi joku maailman napa, joka saa tehdä mitä tahansa päämäärän saavuttamiseksi! Mutta niin se ei todellakaan ole! Haista p..ka!
Mikä ihmeen vuodatus tämä nyt on? Mulla ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi, enkä todellakaan ole stalkannut ketään. En edes tunne ketään , joka käyttää tuollaista törkykieltä. Taidat itse luulla olevasi maailman napa ja että kaikki kirjoitukset täällä ovat sinulle. Niin ei todellakaan ole.
- Anonyymi00013UUSI
Eutanasia
- Anonyymi00016UUSI
Että ymmärrät että Sanna Marin ei ole Jumala.
- Anonyymi00025UUSI
Ei tietenkään ole, miten se edes olisi mahdollista?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei tietenkään ole, miten se edes olisi mahdollista?
Oli nalle ja Sanna joskus sillä samassa lauseessa
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oli nalle ja Sanna joskus sillä samassa lauseessa
Sanasta nalle tulee mieleen stalkkeri! Hyi olkoon, kunpa minun ei tarvitse nähdä häntä enää koskaan!
- Anonyymi00028UUSI
Oliko Mullalta?
- Anonyymi00030UUSI
Ei!
- Anonyymi00031UUSI
Mullan company?
- Anonyymi00029UUSI
minunmielesräni olisi hauskaa trutustrus johonkkin tyttöön...
,itrtra weeo aikoina jorain...- Anonyymi00032UUSI
senkun tutustut, mutta minä se tule koskaan olemaan, se sinun on pakko ymmärtää, muuten minun on jaettava salaista tietoa eteenpäin, en jaksa projektia enää ollenkaan, enkä oikeastaan ole jaksanut moneen vuoteen, koska en ole saanut elää rauhassa projektilta moniin vuosiin ja sellainen vie valtavasti voimia, joka ikinen päivä kun lä'hden ovesta ulos, minut pakotetaan näkemään sitä esitystä
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
senkun tutustut, mutta minä se tule koskaan olemaan, se sinun on pakko ymmärtää, muuten minun on jaettava salaista tietoa eteenpäin, en jaksa projektia enää ollenkaan, enkä oikeastaan ole jaksanut moneen vuoteen, koska en ole saanut elää rauhassa projektilta moniin vuosiin ja sellainen vie valtavasti voimia, joka ikinen päivä kun lä'hden ovesta ulos, minut pakotetaan näkemään sitä esitystä
Ihmiset on suurin osa mukavia ja ne on jutteluhalukkaita
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
mä en ole enää ollut sen jälkeen kun menetin itseni. ei kiinnosta enää sosialisoitua ennen hain sentään edes äksöniä illaksi nykyään en edes sitä!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ihan sama, mutta minä en halua jutella minua kauan stalkanneen henkilön kanssa mistään koskaan! Se on minun päätökseni ja se pitää! Muuten menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan elää sellaista elämää, ettei minun tarvitse nähdä enää koskaan kenenkään kertovan kautta rantain kenestäkään! Kunpa ette olisi koskaan aloittameet projektia!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ihan sama, mutta minä en halua jutella minua kauan stalkanneen henkilön kanssa mistään koskaan! Se on minun päätökseni ja se pitää! Muuten menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan elää sellaista elämää, ettei minun tarvitse nähdä enää koskaan kenenkään kertovan kautta rantain kenestäkään! Kunpa ette olisi koskaan aloittameet projektia!
Vuosien ajan on ollut sitä kautta rantain kertomista joka ikinen kerta, kun olen käynyt kaupassa ja se saa minut melkein oksentamaan, kun se tuntuu minusta niin vastenmieliseltä!
- Anonyymi00035UUSI
Mites ois vaik isän kädestä?
Ai mut eihän se riitä. - Anonyymi00036UUSI
Anna
- Anonyymi00039UUSI
en todellakaan menetin lapsosten myötä identiteettini
- Anonyymi00041UUSI
Huoneen ovea yritetään jo väkisin repiä auki. Pahenee kokoajan. Voi kestää kauankin ennenkuin ymmärrät että lukot on vaihdettu!
- Anonyymi00042UUSI
toivon että sulla on jo joku muu vaikka et myönnä mulla kun parasta ennen päiväys meni ihan vtuiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666