Miksi ei vaan voitais tavata?

Anonyymi-ap

🤨

28

315

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Milloin vaan onnistuu, mutta hän ei halua.

M>N

• Anonyymi00028

Tapaaminen aina helpompi sopia, kun ajatukset menevät yksiin, eikä ole mitään mikä siinä voisi kumpaakaan epäilyttää. Luottamusta synnytetään yhteisillä päätelmillä ja mielummin yhdessä kuin erikseen (posin kautta). -sivusta.

• Anonyymi00002

Heti kun laitait viestiä niin tulen🤨.

• Anonyymi00003

Aika paljon latausta.

• Anonyymi00024

Tässä guben gallupissa vai? No ei kyl ole

• Anonyymi00004

Helpompi vetää maski naamalle.

• Anonyymi00005

Jos on joku hyvä syy, niin miksei ole ihan kiva sattumalta törmätä. Mutta en enää jaksa sitä etsimistä, odottamista, loittonevia selkiä, ohi kävelyjä ja väärinkäsityksiä. Kyllä mä tulen taas juttelemaan, kun sut näen, mutten odota mitään muuta kuin tavallista small talkia ja yksin lähtemistä bussipysäkille.
      n>m

• Anonyymi00009

Sinänsä viihteellä ollessani ja muutenkaan en juuri tee mitään ”kavereilla”, joten en niitä tietoisesti haluakaan. Sensijaan naisen kanssa voisin monenlaisia asioita yhteisesti jakaa, eikä pelkkää small talkia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinänsä viihteellä ollessani ja muutenkaan en juuri tee mitään ”kavereilla”, joten en niitä tietoisesti haluakaan. Sensijaan naisen kanssa voisin monenlaisia asioita yhteisesti jakaa, eikä pelkkää small talkia.

No eipä meillä ole sellaista paikkaa ja tilannetta että voitaisiin mitään toisillemme jakaa. Ennen siihen olisi ollut edes mahdollisuus.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No eipä meillä ole sellaista paikkaa ja tilannetta että voitaisiin mitään toisillemme jakaa. Ennen siihen olisi ollut edes mahdollisuus.

Minä ainakin olen vapaa mihin tahansa.

• Anonyymi00006

Mee jo nussii. Mee oikeesti. Ketää ei kiinnosta.

• Anonyymi00007

Mee muualle täältä ihmisiä häiritsemästä!

• Anonyymi00008

öööö9

• Anonyymi00025
        Anonyymi00008 kirjoitti:

öööö9

Eka kommentti aapeeäijältä itseltään, toka epätoivoiselta sekavalta kärkkyjältä. Stop. TT

• Anonyymi00012

Miks ihmeessä kun jatkat ihan varmasti sitä kiusaamista ja ärsyttämistä etkö osaa olla aikuismaisesti

• Anonyymi00013

Koska olen etupäässä kiinnostunut muusta kuin small talkista ja sinä olet antanut ymmärtää ettei muuta ole tarjolla suuntaani.

• Anonyymi00019

Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon ajat sitten jos miehet yleensä toimisivat kuten sinä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon ajat sitten jos miehet yleensä toimisivat kuten sinä.

Tuo on totta, valitettavasti!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaista sanaa kuin "tutustuminen"? 😅 Se on se mistä normaalit ihmiset lähtevät liikkeelle. Varsinkin vaarallisten stalkkereiden kanssan

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaista sanaa kuin "tutustuminen"? 😅 Se on se mistä normaalit ihmiset lähtevät liikkeelle. Varsinkin vaarallisten stalkkereiden kanssan

Siis nämä kaksi oli samalta kirjoittajalta

• Anonyymi00015

kahden kauppahan se on, kun tykätään.

https://www.youtube.com/watch?v=P4apOhqMcsI&list=RDP4apOhqMcsI&start_radio=1

• Anonyymi00016

Hyvä jutella ja sopia asiat.

• Anonyymi00018

Kenen kanssa niin muka pitäisi tehdä? En halua olla tekemissä koskaan minua paljon nuoremman kanssa!!

• Anonyymi00017

Ta va ta. Ta va sin. O len ta van nut.

• Anonyymi00023

Mi-nä en ta-paa si-nu-a.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mi-nä en ta-paa si-nu-a.

Mee yksäri muualle haikujas tekemään öhhöhöö sivusta

• Anonyymi00026

kyllä minä voin tavata ihmisiä, heti kun kutsu tulee oikealla tavalla. ei tapaamisissa ole mitään sitovaa.

• Anonyymi00027

sinä se et vain suostu ymmärtämään sitä vieläkään, ettet ole sellainen josta olisin ollut koskaan edes kiinnostunut, vaan täysin päinvastoin, aiheutit minussa paljon pelkoa ja koin sinun ahdistelevan minua ja koin olevani kuin ansassa, josta ei ollut mitään ulospääsyä ja kaikkein tärkein asia minulle on halaaminen ja sitä en voisi koskaan tehdä minua kauan ahdistelleen henkilön kanssa, joten se on tervemenoa eikä koskaan takaisintuloa enää koskaan minua häiritsemään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1256
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      781
    6. 65
      768
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe