Ettekö muka tienneet

Anonyymi-ap

projektia aloittaessa sitä, että minulla on erityispiirteisyyttä! Ettekö ymmärtäneet sitä kuinka tärkeää työ oli minulla, mielestäni teillä olisi pitänyt olla käsitys siitä, että tykkäsin työstäni todella paljon ja varmasti teillä oli myös tietoa siitä, että olin ollut pois työelämästä pidemmän aikaa, koska minulla oli monta pientä lasta! Erityispiirteistä ihmistä ei voi asettaa samalle viivale muiden kanssa, koka heidän tapansa ajatella ja toimia on toisenlaista kuin ei erityispiirteisellä henkilöllä! Ja siksi projektilla ei ole ollut onnistumisen mahdollisuutta koskaan! Jos minut revitään väkisin johonkin sellaiseen kuin projektiin, se saa aikaan ainoastaan pahaa oloa minussa koko sen ajan, kun minua halutaan muuttaa toisenlaiseksi kuin mitä olen! Olen pitänyt eroni jäkeen yksin olosta ja koen sen olevan minulle vain hyväksi! Oma nuorin lapseni on aiana pitänyt yksin olemisesta ja jos hän joutuisi vastaavaan tilanteeseen mihin minut panitte, hän alkaisi voida todella pahoin! Ja minä olen koko projektin voinut todella pahoin! Hypin seinille iltaisin, kun minut pakotettiin sietämään sitä kaikkea esitystä vuosien ajan, vaikka olin ymmärtänyt kaiken jo heti siinä vaiheessa kun muutin tähään taloon! Tuntui että pää oli räjähdyspisteessä joka kerta, kun lähdin ovesta ulos, koska tiesin joutuvani minua suuresti ahdistaviin tilanteisiin! Olen sen verran älykäs ettei minulle olisi tarvinnut toistaa kaikkea satoja kertoja! En pidä heistä, jotka eivät ymmärtäneet ollenkaan minun tapaani ajatella! Miksi kukaan teistä ei tullut kysymään minulta kasvotusten, miten minä voin ja mitä minä ajattelen projektista? Eikö se olisi kuulunut juuri heille, jotka aloittivat projektin aivan liian vähäisellä tiedolla! Minulle olisi pitänyt kertoa siitä mikä sen tarkoitus oikeasti oli jo ennen sen aloitusta, koska kaikki oli jotenkin epämääräisesti esietty minulle ja vain vähäisin sanoin! En saanut mitään selvää siitä, mitä se mies selitti minulle! Ja koska en ymmärtänyt mitään, olin kauhuisanai neljän esimmäisen vuoden ajan! Ja myös sen jälkeenkin kun ymmärsin, koska en ole halunnut enää koskaan uutta ihmistä elämääni häiritsemään! Minua ei voi ostaa rahalla! Olen henkisesti aika loppu ja haluan vain olla yksin, jotta pääsen joskus vielä tasapainoon elämäni ehdottomasti kauheimpien vuosien jälkeen! En voi kiittää projektin aloittajia, koska ei sellaisesta voi koskaan kiittää, josta saa vuosien ajaksi pelkkää pahaa oloa! Teiltä jäi huomioimatta sellaiset seikat, että minulla on oma tahto ja oma tapa toimia, jota ette kunniottaneet ollenkaan! Projektin olisi pitänyt mielestäni loppua jo siinä vaiheessa, kun muutin tänne missä nyt asun ja silloin minulla olisi jo seitsemän työvuotta takana! En minä ole kokenut mitään tarvetta löytää uutta ystävää ja ainoa tärkeä asia olisi ollut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä! Mutta ette te projektin aloittajat koskaan ymmärtäneet ettekä hyväksyneet! Työteko oli minulle kaikki kaikessa, koska se oli juuri sellaista työtä, josta nautin valtavasti! Ja se oli minulle ainoa mahdollisuus olla yhdessä ja samassa työpaikassa! Projekttin aloittajat ottivat oikeuden omiin käsiin ja luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! Ja niin ei saisi koskaan tapahtua! Koska silloin liikutaan sellaisella alueella, joka voi saada pelkkää pahaa aikaan monella tapaa ja niin juuri tapahtui!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
        Suomalaiset julkkikset
        113
        2351
      2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
        Haapavesi
        32
        1235
      3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
        Ikävä
        106
        973
      4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
        Ikävä
        71
        942
      5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
        Maailman menoa
        629
        933
      6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
        Ikävä
        48
        865
      7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
        Ikävä
        88
        798
      8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
        Ikävä
        76
        680
      9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
        Ikävä
        70
        676
      10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
        Ikävä
        31
        666
      Aihe