Purran hallitus kevensi palkkaverotusta. Minulle se tekee 120€ vuodessa. Eihän se paljon ole, mutta ostaa sillä monta ruoka-annosta kissalle.
Täytyy nyt iloita, sillä sosialistit ovat luvanneet nostaa veroja jos kansa äänestää väärin ja pääsevät valtaan.
Kiitos Purra kissan ruuista
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Purra on leikannut pienituloisilta mm. puolittanut toimeentulotuen, mutta onneksi rahaa riittää rikkaiden veroaleen🤔👎
- Anonyymi00002
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi00003
Aivan, ettekä ole omanneet älyä pärjätä elämässänne. Kärsikää nyt hölmöydestänne.
- Anonyymi00004
Nimenomaan ja seuraava hallitus maksaa näiden mokailuista
- Anonyymi00005
Seuraava hallitus on samanlainen kuin nykyinenkin, mutta RKP on vain vaihdettu kepuun. Kurjallistokin joutuu töihin!
- Anonyymi00006
Kun ei äänestä ei tule pettymyksiä turhan saa pyytämättäkin
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun ei äänestä ei tule pettymyksiä turhan saa pyytämättäkin
Niinhän sinä sait elämäsi. Turhan ja pyytämättä!
- Anonyymi00016
Minä menen Suvimäen Klubitalolle!
- Anonyymi00008
Eräs medialla itseään elättävä friidu kertoi että hänen koiran muonat maksavat 500€ kk . Voi että olispa tuo piski .
- Anonyymi00010
Nuolee varmaan emäntänsä tyytyväiseksi illalla.
- Anonyymi00011
Purra on ♥️, voisin ottaa hänet vaimoksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528