Että näin. Mitä pitäisi moisesta ajatella? En ole ilmeisesti olemassa sulle.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Joo.
- Anonyymi00013
Ei mua vaa kiinnosta olla missään tekemisissä kenenkään kanssa ja haluun olla rauhassa yksin! En tajua kuinka vaikeeta se on käsittää.
- Anonyymi00002
Vilkaisin mutta et nähnyt sitä.
- Anonyymi00003
En nähnyt. Tervehdin, mutta et huomannut.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En nähnyt. Tervehdin, mutta et huomannut.
Anteeksi. En tehnyt sitä tahallani. Olin vain ajatuksissani, enkä ole huomannut sinua. 😢
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Anteeksi. En tehnyt sitä tahallani. Olin vain ajatuksissani, enkä ole huomannut sinua. 😢
En usko, että siinä tilanteessa voi olla huomaamatta. Joten eri ihminen taidat olla.
Eikä hän ehkä näillä sivuilla käykään. 😓 - Anonyymi00017
Jaa mä luulin, et sä oot just se kundi, joka heilaa naapuria. Siksi en katso sen kummemmin, kait ☺️.
- Anonyymi00004
Tämä tapahtui varmaankin oikeassa elämässä.
- Anonyymi00005
Miten voit sanoa noin? Tapittaisin loputtomiin, jos kehtaisin.
- Anonyymi00016
Pelkona voi olla myös, et mitä jos oma ajatus onkin harhainen ja toinen ajatteleekin minun katseista kielteisesti (ahdistuu)? Itse tällaistakin kokenut, yllätti, että voin näinkin erehtyä aistimuksistani?
Toki hyvä ensivaikutelma ajoi minua eteenpäin ja ajatus, että ehkä jossain vaiheessa saamme suumme auki? Eipä käynyt niin kuin halusin uskoa käyvän. Erehtyminen näissä voi olla kivuliaskin kokema.
Aloitteellisuus puuttui molemmilta. Toinen oli kaikkea muuta kuin oletin hänestä. Erehtyminen asiassa, itse syytöksineen jätti jälkensä. Entistä varovaisempi olen jatkossa.
- Anonyymi00006
Nostin kyllä kättä reilusti.
Itse katselit muualle.🤭 - Anonyymi00009
Oletko komea, tumma mies?
- Anonyymi00010
Tämä ei ole minulle, koska hän ei moista ihmettelisi. Ei edes huomaisi. Tai jos huomaisikin, niin ei välittäisi.
Mutta omalla kohdallani, miksi en tänään ja viime aikoina ole häntä huomioinut, on se, että tietoisuuteeni on lopullisesti uponnut se, että meistä ei voi koskaan tulla mitään. Olen ollut hölmö, kun olen edes haaveillut moisesta.
Kun katson häntä, näen oman tyhmyyteni. Ja se sattuu. Siksi yritän livahtaa toista reittiä tai katselen muka muualle. Tunteeni hävettävät minua. Itkua tuherran iltaisin, kun näitä mietin. Yritän tsempata, että jossain voi vielä olla joku muu mukava ihan minua varten... Vaan ei se paljoa lohduta.
Kunhan tunteet tasaantuu, niin sitten voin hänetkin varmaan kohdata ihan niin kuin kenet tahansa muunkin. Nyt se on vielä hiukan tuskallista jopa, mikä on itsenikin tässä ihan yllättänyt.
Kaikki tämä myllerrys on tapahtunut luultavasti toisen tietämättä. Jos tietäisi, niin pitäisi minua varmaan mielenvikaisena. Sitähän tämä onkin.
Että ihanvaan tiedoksi, että ihmisen käytöksen takana voi olla mitä kummallisimpia vaikuttimia. - Anonyymi00011
En ole kuukausiin nähnyt kaipaamaani.
- Anonyymi00012
Ehkä hänellä on huolia. Jaksaminen kovilla. Tai sitten jotain muuta.
- Anonyymi00014
Kaikkia joita nykyään katson suoraan eivät merkitse minulle mitään. Eilenkin katsoin.
- Anonyymi00015
Riittää kun hyvä ihminen on vierellä. M -N.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.191168Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke57965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54863
- 51761
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81696- 82662
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37660Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29596