En ollut lukenut niitä viestejä kun luulin että hänelle!!! En tiennyt sisällöstä mitään! Nyt tajusin, ihan äsken...ehkä nyt hyppään sinne kaivoon!!!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Olisin tullut tänään jos olisin tiennyt... ap
- Anonyymi00002
Mikä "yhteispostipäivystys" -laatikko sil kyyläpäällikölläs on?
-erjanviestinviejäkeskus - Anonyymi00003
Olisitko tänään, tai siis torstaina paikalla... ap
- Anonyymi00004
Mulla on päähän asennettu siru. Kun se asennettiin niin mulla oli aivan jäätävän paha hedari 6kk putkeen. Siks tiiän mitä teette ja mitä siellä tapahtuu.
- Anonyymi00005
Ja jotkut väittää sitä anustapiks. -sivu
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja jotkut väittää sitä anustapiks. -sivu
Mieti nyt kuinka vitun kallis se on ollu
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mieti nyt kuinka vitun kallis se on ollu
Millä valuutalla ufomiehet maksaa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joskus saan euroja, joskus virtuaalivaluuttaa, joskus ihan vaa rahan arvoisia hyötyjä
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tosiaan olin ehkä 16 tai 17 kun hypetin innoissani että "kyllä mä ainakin lähtisin Mars-matkalle jos ikinä saisin sellasen mahollisuuden, vaikka sieltä ei pääsis ikinä pois"
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tosiaan olin ehkä 16 tai 17 kun hypetin innoissani että "kyllä mä ainakin lähtisin Mars-matkalle jos ikinä saisin sellasen mahollisuuden, vaikka sieltä ei pääsis ikinä pois"
Ja Musi-Kaalina päädyit sitte Kraft Feyan planeetalle kerää dataa.
- Anonyymi00011
Ei se mitään. On ehkä parempi että et tee mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 98974
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669