Fantasioin vaimostani suuren miesjoukon keskellä, alastomana ja kaikki aukot miesten vapaassa käytössä. On kiihottavaa ajatella kuinka miehet nussisivat alistuvaa vaimoani vuorotellen ilman kumia niin että lopulta vaimon karvattomaksi ajeltu pillu ja perse olisi kymmenien miesten spermaa täynnä. Vaimo olisi vain kiimaisten miesten himojen tyydyttäjä, pelkkä panopuu.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tuollainen panopuu olisi ihana vakikäytössäkin näin miehenä.
M44- Anonyymi00002
Kiehtova ajatus. Pitäisi olla Whatsup panorinki, jossa tyydytyksen tarpeessa olevat miehet voisivat tilata vaimoni nussittavakseen ja vaimon tehtävä olisi käydä antamassa persettään puutteessa olevalle.
- Anonyymi00012
Mitäs kyyläri luuseri pelle
- Anonyymi00003
Olen tietysti mukana!
M30 - Anonyymi00004
Tuo on parasta. Siksi tykkään että vieraat nai takaapäin vaimoa ja edellisen lauettua uusi heti sisään.
- Anonyymi00005
kyllä, parasta kun spermaa pillu täyteen isoista kyrvistä.
- Anonyymi00006
Yks jono käyttää vaimoa takaapäin vuorotellen pilluun ja perseeseen, toinen jono otattaa etupuolella samaan aikaan suihin. Kaikki aukot ovat täynnä vierasta spermaa jota valuu pitkin reisiä.
- Anonyymi00009
Samankaltaiset jutut mullakin mielessä, paitsi että mulla naiseni on bordellissa jossa joutuu antamaan persettään aamusta iltaan miehille joita riitää koko ajan jonoksi asti.
Olis kiva kyllä tulla mukaan
- Anonyymi00010
Ei edes rahasta sulle kapinen kusikeppi
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitäs olet kusinen kusikeppi.
- Anonyymi00014
Miksi se pitäisi toinen olla käytettävissä joukkopanoissa, olkaa haluavat itse se panopuu, jos kerran tuollaiset mieltymykset kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde69746Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66745- 92745
- 20679
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o148670- 53618
- 51612
- 47611