Tärkein pointti tämän päivän gallup-mittauksesta

Anonyymi-ap

Siis siitä YLE:n aamulla julkaistusta gallup-mittauksesta jossa karut luvut SDP:lle.

Sen mukaan PS:n duunarikannatus samalla tasolla SDP:n kanssa. Ehkä jopa hieman suurempaa kuin demareilla. PS on siis virallisestikin Suomen suosituin ja suurin puolue työväestön keskuudessa! Eli SDP ei ole enää Suomen suurin työväenpuolue vaan Perussuomalaiset on vienyt sen kunnian itselleen.

81

79

Vastaukset 81

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

SDP JATKAA VAKUUTTAVASTI GALLUPKÄRJESSÄ!

• Anonyymi00004

SDP Suomen sosialistinen demokraattinen Puolue

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Persut ovat venäjämielisin puolue.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuo väite ei läpäise faktantarkistusta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuo väite ei läpäise faktantarkistusta.

Persujen faktat ovat keksittyjä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eikun faktat ovat vaan faktoja. Välillä aika tylsiäkin sellaisia. Mutta sellaisia ovat ne faktat.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"SDP Suomen sosialistinen demokraattinen Puolue"

eli SSdp!!!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"Persujen faktat ovat keksittyjä."

Nythän kysyttiinkin SINUN, eli äärivihervassudemuloisen faktaa!!!

• Anonyymi00051

Myös Rysselissä nykyinen opposito tekee hyvin läheistä yhteistyötä Putler-myönteisten kanssa!!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuota noin. Muistaakseni vaan Lipposen Gazprom pariskunta, Halonen, Tuomioja Kimmo Kiljunen ja Moskovassa kasvanut afgaanitar ja muut rajat auki! tyypit ovat kaikki demareita?

Niin että mietitääns uudeestaan mikä se Suomen venäjämielisin puolue olikaan.

• Anonyymi00067

• Anonyymi00068

• Anonyymi00002

KOKMUS LÄHESTYY JO KYMMENTÄ PINNAA.

• Anonyymi00052

"KOKMUS LÄHESTYY JO KYMMENTÄ PINNAA."

JA SSDP 20 PINNAA, RAJA MENNEE TÄTÄ VAUHTI RIKKI ENNEN VUODEN VAIHDETTA!!!!

• Anonyymi00003

Siis miten ulalla on duunari, joka kuvittelee persujen ajavan hänen asiaa?

• Anonyymi00005

Erittäin hyvä kysymys! Samaa ihmettelen.

• Anonyymi00006

No mitens te Suomen sosialistinen demokraattinen Puolue: lupasi vappusatasen ja ette sosialistinen pitäneet lupauxiann.. veitte pois eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois jonka porvarit palautti

• Anonyymi00008

Ei ollenkaan ulalla, vaan sellainen ihminen joka asettaa koko Suomen ja yhteiskunnan edun ensin. Ymmärrän kyllä että tämä on äärivasemmistolaiselle antipersulle täysin vieras ajatus, jolle tärkeintä on minä-minä-minä ja omat edut.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No mitens te Suomen sosialistinen demokraattinen Puolue: lupasi vappusatasen ja ette sosialistinen pitäneet lupauxiann.. veitte pois eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois jonka porvarit palautti

Persun mielestä eläkelläisetkin ovat siis duunareita, eli mars töihi siitä loisimasta!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ollenkaan ulalla, vaan sellainen ihminen joka asettaa koko Suomen ja yhteiskunnan edun ensin. Ymmärrän kyllä että tämä on äärivasemmistolaiselle antipersulle täysin vieras ajatus, jolle tärkeintä on minä-minä-minä ja omat edut.

Persut ovat täysin minä-minä sakkia, eivät välitä paskaakaan mistää muusta kuin itsestään, siksi ajavat duunareiden oikeuksia ja etuja alas ja valittavat liitoista 24/7.
        Ilman liittoja ei olisi tullut mitään palkankorotuksia, nyt tuli edes vähän.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Persut ovat täysin minä-minä sakkia, eivät välitä paskaakaan mistää muusta kuin itsestään, siksi ajavat duunareiden oikeuksia ja etuja alas ja valittavat liitoista 24/7.

Olet väärässä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Persun mielestä eläkelläisetkin ovat siis duunareita, eli mars töihi siitä loisimasta!

Perusteluja väitteelle kaivataan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Perusteluja väitteelle kaivataan.

Aihe duunarit ja persut:
        "Siis miten ulalla on duunari, joka kuvittelee persujen ajavan hänen asiaa?"
        Johon persun vastaus:
        "No mitens te Suomen sosialistinen demokraattinen Puolue: lupasi vappusatasen ja ette sosialistinen pitäneet lupauxiann.. veitte pois eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois jonka porvarit palautti"
        Eli persun mielestä eläkelläisetkin ovat siis duunareita.

Vai eikö persu ymmärrä kontekstin käsitettä?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse olen eläkeläinen ja teen työtä osa-aikaisena, koska nyky-ajan kakaroista ei ole työntekijöiksi, mene ite töihin saa.......nan yhteiskunnan elätti!!!!!!!!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuo sinun selityksesi minä-minä sakkia on suoraan anarkisti ja punikkien käsikirjasta!!!!!!!!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Erittäin hyvä kysymys! Samaa ihmettelen.

Asiaa ei tarvitse ihmetellä lainkaan.

Jotkut duunarit vain ovat sellaisia masokisteja, että he antavat äänensä niille, jotka ruoskivat heitä kaikkein kovimmin.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olet väärässä.

Ja sinä tietenkin oikeassa.

• Anonyymi00047

Miten työperäistä maahanmuuttoa ajava on duunarin asiaa? He vievät suomalaisilta työt

• Anonyymi00053

En tiedä, mutta EI OLLENKAAN NIIN PIHALLA, kuin jos kuvittelisi SSDP:n ajavan heidän asiaa!!!! Sen verran kuitenkin fiksuja ovat, että osaavat LUKEA TILASTOJA täysin PERSIILLEEN menneestä 2019-2023 kauhukabinettikaudesta!!!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuinkas paljon nuo sinun "liittosi" 2019-2023 järjesti palkankorotuksia, kun 14.11.2024 YLE:n TILASTOT KERTOVAT, ETTÄ:

"Kuopan pohjalla suomalainen palkansaaja oli vuonna 2023. Tuolloin palkan ostovoima oli alimmillaan 15 vuoteen, kun ostovoima laski kolmatta vuotta perätysten"

• Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Asiaa ei tarvitse ihmetellä lainkaan.

Jotkut duunarit vain ovat sellaisia masokisteja, että he antavat äänensä niille, jotka ruoskivat heitä kaikkein kovimmin.

"Jotkut duunarit vain ovat sellaisia masokisteja, että he antavat äänensä niille, jotka ruoskivat heitä kaikkein kovimmin."

Siksi minäkin toivon heidän vaihtavan puoluetta ja siirtyvän kannattamaan Perussuomalaisia!!!!!

• Anonyymi00064
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ja sinä tietenkin oikeassa.

Kovin usein olen. Silloin kun en ole niin avoimesti myönnän sen.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä hyötyä on palkankorotuksesta, kun se verotetaan pois veikka alvin ja polttoaine verotuksen kautta.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Itse olen eläkeläinen ja teen työtä osa-aikaisena, koska nyky-ajan kakaroista ei ole työntekijöiksi, mene ite töihin saa.......nan yhteiskunnan elätti!!!!!!!!

Työnarkomaani motkottaa kun ei osaa elää ilman työtä.

Eläkkeellä pitää harrastaa ja nauttia elämänsä loppuvaiheista sekä työnsä hedelmistä, ei jumittaa menneessä.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tuo sinun selityksesi minä-minä sakkia on suoraan anarkisti ja punikkien käsikirjasta!!!!!!!!

Mä kyllä luin se persujen käsikirjasta, vaihdoin vain punikin tilalle persut.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Miten työperäistä maahanmuuttoa ajava on duunarin asiaa? He vievät suomalaisilta työt

Niinpä, eli ek ja kokoomus sekä persut haluavat lisää työperäistä maahanmuuttoa, persut vaativat maahanmuuttajille jopa parempaa palkkaa mitä suomalaisille.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00053 kirjoitti:

En tiedä, mutta EI OLLENKAAN NIIN PIHALLA, kuin jos kuvittelisi SSDP:n ajavan heidän asiaa!!!! Sen verran kuitenkin fiksuja ovat, että osaavat LUKEA TILASTOJA täysin PERSIILLEEN menneestä 2019-2023 kauhukabinettikaudesta!!!

En minä kuvittele, minä tiedän demareiden ajava duunareiden asiaa, se onkin yksi suurimpia syitä miksi persut ja koksut vihaavat demareita. Kaksi hyvää syytä miksi duunarin kannattaa äänestää demareita, eli oma etu ja oikeiston vitutus.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kuinkas paljon nuo sinun "liittosi" 2019-2023 järjesti palkankorotuksia, kun 14.11.2024 YLE:n TILASTOT KERTOVAT, ETTÄ:

"Kuopan pohjalla suomalainen palkansaaja oli vuonna 2023. Tuolloin palkan ostovoima oli alimmillaan 15 vuoteen, kun ostovoima laski kolmatta vuotta perätysten"

Jep, mutta silti ansiotasot nousivat 2019-2023, varsinkin 2023, lisäksi omalla kohdalla sekä ansiovero että marginaalivero oli alimmillaan juuri 2023.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Mitä hyötyä on palkankorotuksesta, kun se verotetaan pois veikka alvin ja polttoaine verotuksen kautta.

Se hyöty siitä on, että ilman palkankorotusta käteen jäävä osuus olisi korkeamman veron takia vielä pienempi. Orpon hallitus olisi halunnut laittaa palkankorotukset jäihin kokonaan ja silti verottaa enemmän.

• Anonyymi00007

Sosialistit on vaan

• Anonyymi00015

Jep, sijoittajat sosialisoivat duunarin tekemät rahat itselleen.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jep, sijoittajat sosialisoivat duunarin tekemät rahat itselleen.

Miten sijoittajat sosialisoi duunarin fyrkat?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miten sijoittajat sosialisoi duunarin fyrkat?

Duunarit tienaavat rahat työllään, sijoittajat sosialisoivat osansa tuosta rahasta osinkoina itselleen tekemättä itse mitään.

• Anonyymi00009

Kuka kannattaa persuja? Vastaan: tollo öyhöttäjä, joka hekottaa tyhmästi kun Vornanen paukauttaa kännissä pistoolia ihmisjoukossa! Tollo nauraa, että on Vornanen kova jätkä ja äänestää persuja!
      Myös Rantasen kiroilu telkkarissa on tollon mielestä hienoa! Kyllä se uskaltaa!
      Voi pyhä yksinkertaisuus!

• Anonyymi00011

Tuossa kommentissa oiva esimerkki siitä miten elitistinen äärivasemmistolainen hyväosainen halveksii tavallisista suomalaista ja varsinkin suomalaista työväenluokan edustajaa joka saa vapaasti päättää ketä vaaleissa äänestää. Ja tätähän äärivasemmisto perinteisesti vihaa. Siis vapautta, demokratiaa ja kansanvaltaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tuossa kommentissa oiva esimerkki siitä miten elitistinen äärivasemmistolainen hyväosainen halveksii tavallisista suomalaista ja varsinkin suomalaista työväenluokan edustajaa joka saa vapaasti päättää ketä vaaleissa äänestää. Ja tätähän äärivasemmisto perinteisesti vihaa. Siis vapautta, demokratiaa ja kansanvaltaa.

Vasemmisto on nimenomaan demokratian puolella, persut ajavat totalitarismia Suomeen, ja vähänkään ajatteleva ihminen tajuaa tuon.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vasemmisto on nimenomaan demokratian puolella, persut ajavat totalitarismia Suomeen, ja vähänkään ajatteleva ihminen tajuaa tuon.

Ihan kun vähänkin äärivasemmiston historiaa, taustoja ja tekoja kaivelee niin ei todellakaan ole demokratian tai vapauden puolella.

Kun äärivasemmisto on päässyt valtaan niin se kautta aikojen johtanut verenvuodutukseen, tavallisen ihmisten oikeuksien kaventamiseen ja veriseen diktatuuriin. Jossa äärivasemmisto eliitti on itse aina kyllä onnistunut onnistunut keplottelemaan itselleen makean elämän.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nuo tollot öyhöttäjät ei ymmärrä demokratiasta mitään. He kannattavat väkivaltaa ja diktatuureja.
        He ovat niitä, joiden mielestä ”jospa hakisin yläkerrasta pistoolin” on ratkaisu kaikkeen!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ihan kun vähänkin äärivasemmiston historiaa, taustoja ja tekoja kaivelee niin ei todellakaan ole demokratian tai vapauden puolella.

Kun äärivasemmisto on päässyt valtaan niin se kautta aikojen johtanut verenvuodutukseen, tavallisen ihmisten oikeuksien kaventamiseen ja veriseen diktatuuriin. Jossa äärivasemmisto eliitti on itse aina kyllä onnistunut onnistunut keplottelemaan itselleen makean elämän.

Persnatsitko sitten ovat historiallisesti demokratian ja vapauden puolelle?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Nuo tollot öyhöttäjät ei ymmärrä demokratiasta mitään. He kannattavat väkivaltaa ja diktatuureja.
        He ovat niitä, joiden mielestä ”jospa hakisin yläkerrasta pistoolin” on ratkaisu kaikkeen!

Juuri tuollaisia äärivasemmistolaiset ovat, siitä olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi00056

Alkaa jo jonkinlainen EPÄTOIVO kuultamaan tämänkin äärivihervassudemuTrollin kirjoituksista. Toisaaltahan se on ihan luonnollista, kun hänellä ei ole mitään FAKTAA laittaa pöytään, vaan tämmöisiä aivan TYHJÄNPÄIVÄISIÄ ÖYHÖTYKSIÄ, kuten:

"Kuka kannattaa persuja? Vastaan: to..."

• Anonyymi00057
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Vasemmisto on nimenomaan demokratian puolella,"

Juurihan Saksakin nimesi nämä äärivasemmistolaiset lähinnä terroristeiksi.... meilläkin 2023 riehuivat kylillä banderolliensa kanssa, joissa uhattiin katkaista uusilta ministereiltä päät, vaikka eivät olleet vielä edes hommiaan aloittaneet!!!!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Persnatsitko sitten ovat historiallisesti demokratian ja vapauden puolelle?

Persnatsitko... keitä nuo on!? Onko eroa SSDPnatsiin!?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Juuri tuollaisia äärivasemmistolaiset ovat, siitä olen täysin samaa mieltä.

Äärivasemmisto ja äärioikea ovat kutakuinkin yksi ja sama, eli ääri-, ja persut ovat juuri se ääri-.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00057 kirjoitti:

"Vasemmisto on nimenomaan demokratian puolella,"

Juurihan Saksakin nimesi nämä äärivasemmistolaiset lähinnä terroristeiksi.... meilläkin 2023 riehuivat kylillä banderolliensa kanssa, joissa uhattiin katkaista uusilta ministereiltä päät, vaikka eivät olleet vielä edes hommiaan aloittaneet!!!!

Ääripään seko sekoittaa sujuvasti ääripäät ja kaikki siltä väliltä sekaisin tajuamatta tuota ääripään äärettömäksi typeryydeksi, koska hän on seko ääripää.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Persnatsitko... keitä nuo on!? Onko eroa SSDPnatsiin!?

Kaikki natsit ovat natseja, sama minkä etuliitteen siihen tunget.

• Anonyymi00010

Nyt se tuli ulos totuus SDP Räsäsen suusta, tavallinen suomalainen joutuu maksumieheksi, eli herra ei menekään rikkaiden taskulle, vaikka toisin on puhuttu eduskunnan kyselytunnilla.

• Anonyymi00017

Demareille kaikki suomalaiset ovat tavallisia suomalaisia, niin rikkaat kuin köyhätkin, vain persu erittelee kansaa varallisuuden ja värin mukaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Demareille kaikki suomalaiset ovat tavallisia suomalaisia, niin rikkaat kuin köyhätkin, vain persu erittelee kansaa varallisuuden ja värin mukaan.

Vappupuheet senkun vaan näköjään jatkuvat vaikka nyt jo syyskuun alku!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Väärin. Demareille varakkaat suomalaiset eivät ole "tavallisia" suomalaisia, vaan verotettavia riistäjiä. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Väärin. Demareille varakkaat suomalaiset eivät ole "tavallisia" suomalaisia, vaan verotettavia riistäjiä. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

Kyllä varakkaat ovat tavallisia suomalaisia, siksi heidänkin tulee maksaa oma osansa veroista kuten kaikkien muidenkin, oikeisto sen sijaan pitää varakkaita parempina kuin muita, siksi pyrkii ajamaan varakkaiden etuja vaikka koko yhteiskunnan edun vastaisesti, kuten orpon hallituksen veroale hyvätuloisille tilanteessa jossa se joudutaan paikkaamaan lisävelalla.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä varakkaat ovat tavallisia suomalaisia, siksi heidänkin tulee maksaa oma osansa veroista kuten kaikkien muidenkin, oikeisto sen sijaan pitää varakkaita parempina kuin muita, siksi pyrkii ajamaan varakkaiden etuja vaikka koko yhteiskunnan edun vastaisesti, kuten orpon hallituksen veroale hyvätuloisille tilanteessa jossa se joudutaan paikkaamaan lisävelalla.

"siksi heidänkin tulee maksaa oma osansa veroista kuten kaikkien muidenkin,"

Määrittele oma osa! Onko se 50%, 60%, 70% vai 85%, jonka moni hoitolaitoksessa asuvan vanhus maksaa työeläkkeestään hoitolaitokselle. Se naapurihuoneen "M", joka koko ikänsä oli äärivihervassudemuja kannattanut, eikä päivääkään työtä tehnyt, EI MAKSANUT SIITÄKÄÄN PENNIÄKÄÄN!!!!

• Anonyymi00078
        Anonyymi00059 kirjoitti:

"siksi heidänkin tulee maksaa oma osansa veroista kuten kaikkien muidenkin,"

Määrittele oma osa! Onko se 50%, 60%, 70% vai 85%, jonka moni hoitolaitoksessa asuvan vanhus maksaa työeläkkeestään hoitolaitokselle. Se naapurihuoneen "M", joka koko ikänsä oli äärivihervassudemuja kannattanut, eikä päivääkään työtä tehnyt, EI MAKSANUT SIITÄKÄÄN PENNIÄKÄÄN!!!!

Veroprosentin määritteleminen kuuluu valtiolle, se on sitä varten olemassa, tosin orpon hallitus haluaa lopettaa rikkaiden verovelvollisuuden, sillä kokoomuksen mielestä valtion ei tule omistaa ja kansallisvaltiot tulee lopettaa.

"Stora Enso maksoi Suomeen vain 7 euroa yhteisöveroa vuonna 2021 julkaistujen tietojen mukaan."

https://www.facebook.com/joukkovoima/photos/luit-oikein-siis-sama-varallisuus-mutta-verot-toisella-kahdeksan-miljoonaa-ja-to/1422759079893932/

• Anonyymi00025

Persut on turha puolue niin duunarin, eläkeläisen kun opiskelijan kannalta. Varsinkaan työttömän ei kannata persua äänestää, se on oman oksan sahaamista.
      Ihmettelen suuresti sitä porukkaa joka persuja kannattaa. Heillä täytyy olla kovasti päässä vikaa!

• Anonyymi00034

Populismi uppoaa sellaisiin jotka eivät jaksa ajatella asioita otsikkoa pidemmälle, ja heitä on yllättävän paljon.

• Anonyymi00036

Vastataan tähän nyt sama kuin tuolle ylemmäskin...

Tuo sinun kommenttisi on oiva esimerkki siitä miten elitistinen äärivasemmistolainen hyväosainen halveksii tavallisista suomalaista ja varsinkin suomalaista työväenluokan edustajaa joka saa vapaasti päättää ketä vaaleissa äänestää. Ja tätähän äärivasemmisto perinteisesti vihaa. Siis vapautta, demokratiaa ja kansanvaltaa.

Mutta yksinkertainen fakta on tavallisen suomea äidinkielenään puhuvan duunarin kannalta sekä vas.liitto että SDP ovat molemmat luokkapettureita ja hylänneet suomalaisen duunarin täysin. Mutta onneksi on olemassa Perussuomalaiset joka pitää tavallisen suomalaisen puolta.

• Anonyymi00060

"Varsinkaan työttömän ei kannata persua äänestää, se on oman oksan sahaamista."

Aivan, heillehän on oma puolue, Äärivihervassudemut, joka on luvannut:

KENENKÄÄN EI TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, ON OK ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!!!!! (eivät tosin kerro, mistä rahat siihen otetaan)!!!

• Anonyymi00079
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Vastataan tähän nyt sama kuin tuolle ylemmäskin...

Tuo sinun kommenttisi on oiva esimerkki siitä miten elitistinen äärivasemmistolainen hyväosainen halveksii tavallisista suomalaista ja varsinkin suomalaista työväenluokan edustajaa joka saa vapaasti päättää ketä vaaleissa äänestää. Ja tätähän äärivasemmisto perinteisesti vihaa. Siis vapautta, demokratiaa ja kansanvaltaa.

Mutta yksinkertainen fakta on tavallisen suomea äidinkielenään puhuvan duunarin kannalta sekä vas.liitto että SDP ovat molemmat luokkapettureita ja hylänneet suomalaisen duunarin täysin. Mutta onneksi on olemassa Perussuomalaiset joka pitää tavallisen suomalaisen puolta.

Persu taas oikoo suoraa mutkille.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00060 kirjoitti:

"Varsinkaan työttömän ei kannata persua äänestää, se on oman oksan sahaamista."

Aivan, heillehän on oma puolue, Äärivihervassudemut, joka on luvannut:

KENENKÄÄN EI TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, ON OK ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!!!!! (eivät tosin kerro, mistä rahat siihen otetaan)!!!

Keksippäs persu lisää valheita, näyt olevan ammattilainen.

• Anonyymi00033

Persut on tyhmien puolue. On ollut aina, jo Soinin ajoista lähtien. Tilanne pahentunut koko ajan. Tolloja öyhöttäjiä koko sakki.

• Anonyymi00037

SDP on vajoamassa kannatuksen sulaessa, vai veromoukari olisi nyt pelastus? Tuskin uskovat itsekkään omiin ajatuksiin, rakenteet kuntoon ja verotus alas, kyllä niitä veroeuroja tulee kun ei tapeta kysyntää sisämarkkinoilla, hyvä PS

• Anonyymi00046

Suomessa on vahvat perinteet sille, että jos joku alkaa jyrkästi kyseenalaistamaan ja puoliasiattomasti halventamaan esiintyen röyhkeästi, sen, hänen ja hänen puolueensa kannatus duunarien ja "alakynnessä" olevien äänestyskäyttäytymisessä palkitsee röyhkeimmät.

Jo presidentti Kekkosta röyhkeillä puheilla kyseenalaistava valittiin seuraavaksi presidentiksi ja häntä alettiin palvoa. Kekkonen alas, arvostelija ylös. Sitten myöhemmin tuli presidentiksi sivistynyt hienotunteisesti käyttäytyvä Nobel palkittukin Ahtisaari. No, häntä kyseenalaistamaan tuli telaketjufemisti. DDR:läisen politologisen metodologisen mediapopulismin keinoin Ahtisaari saatiin emansipoitumiseen yltiöityneessä maassa Suomen ensimmäinen naispresidentti. Joka virkakatenaan ja sen jälkeenkin korosti olevansa naisaktivisti kuolemaansa asti.

Edellisellä hallituskaudella jopa silloinen pääministeri nousi samoilla kovaäänisillä arvosteluilla ja esiintymisellä niin suureen maailmanmaineeseen, että häntä alettiin luonnehtimaan jo yhdeksi vaikutusvaltaisimmista naisista koko läntisessä kulttuuripiirissä. Jopa medioissa esitetty lanteiden nitkutus oli osoitus vaikutusvallasta. Itseäni se iljetti, vaikka minustakin henkilö onnistui hyvin monissa asioissa. Enkä halua leimata häntä negatiivisin sanoin. Sikäli kun jokut väittivät, hän itsekin, ollessaan politiikan keskiössä, että hänellä on suuret vela asunnosta ja epävarma taloustilanne kun ministeriys loppuu, hänestä tulikin miljonääri yhdessä ryhmän muita naispoliitikkoja, kanssa. Korona- ja suhdannetukien saannin aikaan kaikki oli vuosia tuottamattomillekin yhtiöille mahdollista...

Nyt kun pian ovat taas vaalit, kaikkien, jotka haluavat voittaa vaaleissa, on ymmärrettävä, että röyhkeydellä, mielivapolitikoinnilla, riippumattomilla valtaoikeuksilla päätökset saadaan aikaan juuri siten, kuin vallan oligargia haluaa.

Sivistynyt ja kohtelias sekä rehellinen touus ei nostakannatusta. Taustalla voi toki olla usko siihen, että ihminen on vain materialistinen eläin.

Tässä on kuitenkin yksi poikkeus. Kun joku pääsee ykköspaikalle, kuten armeijassa oli esimerkiki Euroopan mestari painonnostaja, hän oli aina leppoisa ja naureskeli kun joku haastoi hänet. Asemaa ei kukaan voinut häneltä kyseenalaistaa. Muiden oikeudesta piittaamattomissa riippumattomissa valtaoikeusissa voidaan soveltaa myös poliittista oikeutta hymyillen ja muka sivistyneen arrogantisti tai muka jonkun kuvitteellisen hyvyysidean takaa julmasti käyttäytyen. Telaketjufeministit kannattavat fasismin aatteita ja kun maksetut mediavallatkin ovat omissa käsissä...

Kannatan tasa-arvoa, mutta en fasistista mielikuvaoikeutta.

• Anonyymi00081

Persut, tuo suurin fasismi Suomessa odottaa vuoroaan valtaan, nyt ovat jo lähellä, jospa kolmas populistinen politiikan hypetys toden sanoo.

• Anonyymi00048

En ole vielä tavannut yhtään demaria joka olisi talous asioussa pätevä.

Perussuomalaisten suosio on paljon Rydmanin ansiota. Möyhentää kunnolla herrakansaa ja rokottaa niitä jotka eivät tee mitään muuta kuin laativat raha-anomuksia.

• Anonyymi00062

"En ole vielä tavannut yhtään demaria joka olisi talous asioissa pätevä."

Valitettavasti OLET OIKEASSA tuossakin, mutta, oletko tavannut jonkun demarin, joka olisi "hyvä" edes jossakin!?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Valitettavasti OLET OIKEASSA tuossakin, mutta, oletko tavannut jonkun demarin, joka olisi "hyvä" edes jossakin!?

Oman asian ja oman edun ajamisessa osa heistä on aika hyviä. Jos vanhaa kaartia katsoo niin venäjän edun ajamisessa on myös onnistuttu.

• Anonyymi00082

Rydman on sitä parasta "herrakansaa", joka melkein jo valloitti Euroopan.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Eikö persuleirissä ole yhtään demaria pyörimässä? No vaikea sitä silloin on demaria edes tavata, mutta voittehan tuota keskenään tavata demaria. Tässä vielä mallia, d-e-m-a-r-i, de-ma-ri, demari. Kyllä se siitä, eikä kannata huolestua, demareita on paljon, joten joku päivä sellainen osuu teidänkin kohdalle, ja heidät on helppo tunnistaa siitä, että ovat paljon fiksumpia kuin persut.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Oman asian ja oman edun ajamisessa osa heistä on aika hyviä. Jos vanhaa kaartia katsoo niin venäjän edun ajamisessa on myös onnistuttu.

Hyvä että ovat osanneet pitää Venäjän riittävän tyytyväisenä, Venäjä ei olekkaan hyökännyt Suomeen pitkään aikaan. Persujen vallan alla Venäjän ei tarvisi edes hyökätä Suomeen, sillä silloin Suomi tulisi anomaan jäsenyyttä osana Venäjää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      119
      1175
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1140
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      611
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      548
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      521
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      513
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      475
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      461
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      452
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä