Ei suinkaan nouse mitä sossu valehtelee.
Siksi näistä lakkoilijoista ei ole hallitukseen valehteleen.
SDP gallupit tulossa alas, kohta 20 % alittuu
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
On todennäköistä, että SDP:n kannatus putoaa ennen vaaleja 20 %:n tuntumaan, mahdollisesti alemmaksikin. Äänestäjät eivät anna galluppeihin todellista mielipidettään ennen kuin vaalit lähestyvät. Nykyinen hallitus on onnistunut saamaan talouskasvun Suomeen ja se nostaa hallituspuolueiden kannatusta, etenkin perussuomalaisten. SDP on käyttänyt oppositio asemansa kannatuksen nostamiseksi hyödykseen populistisesti. Se puri hetken mutta potin korjasi vasemmistoliitto omalla kannatuksensa nousulla ja SDP kärsi sekä kärsii ennen vaaleja tappiota. Perussuomalaiset ja mahdollisesti kokoomus nostavat kannatustaan ennen vaaleja. Todennäköisesti myös keskusta nousee. Nämä nousut on pois demareita. SDP:n olisi harkittava tarkkaan, minkälaisia oppositiopoliitikkoja nostaa puolueen johtoon. Ei turha räksyttäminen tuo todellista kannatusta puolueelle.
- Anonyymi00002
Persulla keulii, hihii!
- Anonyymi00003
"Persulla keulii, hihii!"
Sulla näemme EI, muistathan ottaa lääkkeesi!!!???
- Anonyymi00004
"SSDP gallupit tulossa alas, kohta 20 % alittuu"
SSDP:n kannatushan on SYÖKSYNYT jo 6kk putkeen, kun keväällä oli yli 25%ja hihhulikannattaja povasivat jopa 30% rajan menevän rikki... SUOMALAISTEN ONNEKSI TOISIN ON KÄYNYT ja NYT enää noin 20% ja suunta ALASPÄIN JATKUUUUUUUUUUUUU
SUOMELLA ON SIIS VIELÄ TOIVOA!!!! - Anonyymi00005
Kun demareilta haluttiin konkretiaa talousasioiden hoitoon niin huomattiin, että ainoa keino oli verojen nosto.
Sitä ennen oli vain pelattu mielikuvilla reilusta politiikasta. Nyt sen sitten kerrottiin olevan reilut veronkorotukset. Kuka haluaa maksaa enemmän veroja?- Anonyymi00006
Ei kukaan, joten miksi orpon hallitus nosti veroja?!?
- Anonyymi00007
Demarit lupaavat nostaa reilusti veroja. Duunarit ja eläkeläiset pistetään maksamaan Marinin virheet.
- Anonyymi00008
Orpon hallitus nosti jo minun veroja, onneksi edes demarit ovat nostamassa parempiosaistenkin veroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651008
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72666
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46653Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 43570
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)73541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k194530Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto63409Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail109408- 47402
- 52383
- 17382
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101375- 76368