Moro kiinnostais tietää mitenkä porukka leikkii vaipoilla ja siis itsekkin leikin ja olisi kiva tietää läytyiskö ketään vaippailu kaveria tai paria touhuamaan mun kans. Voin alottaa että itse tykkään leikkiä vaipoilla sillä lailla että pidän niitä kun olen yksin ja joskus nukun päiväunet niissä ja sitte on joskus kiva ottaa riski ja lähteä kävelylle vaipat päällä joskus jopa anus tappi sisällä kans 🤭
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ei tarvitse erikseen leikkiä vaippaleikkejä kun vaimolta meni synnytyksen yhteydessä pidätyskyky ja on nyt vauvan tapaan koko ajan vaipoissa.
Ikävää kuulla että näin on käynyt mutta itselle se on fetissi joten niitä huvittaa käyttää on varmaan riesa ne vaipat jos joutuu käyttämään
- Anonyymi00002
Käytän harvakseltaan, oon sillon muutaman päivän koko ajan vaipoissa ja teen kaikki tarpeeni niihin.
Suosikkileikkejäni on juoda kotona muutama olut tai lonkero ja pidätellä. Sitkun alkaa tuntua vaikealta pidätellä lähden ulos ja jatkan pidättelyä kunnes lopulta vaan rakko pettää. Tykkään kun vaippa kastuu niin että ympärillä on muuta ihmisiä niinkuin vaikka kaupassa tai ostoskeskuksessa. Joskus meen kävelylle ja kakkaan kesken kävelyn vaippaan. Tuntuu kiihottavalta ajatella että joku saattais huomata.- Anonyymi00004
Oletko koskaan jäänyt kiinni
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko koskaan jäänyt kiinni
En, mutta ulkona olen törmännyt tuttuihin silloin kun olen ollut vaipoissa. On kuumottavaa jäädä juttelemaan kun on märkä vaippa housuissa, mutta mistäpä ne sen tietäisi. Tavalliset vaipat ovat huomaamattomia farkkujen alla vaikka turpoavatkin kastuessaan.
- Anonyymi00006
Hmm täällä yksi jolla päällekkäin inkontinenssi ja fetissi. Käytän vuorotellen vaippaa ja inkohousuja ja välillä pidätän kotona ihan äärilleen ja pidätyskyky menee ja ihana pissa tulee
- Anonyymi00007
Esim oon sängyllä ja on jo kova hätä niin selain nettiä ja keskityn ihan muuhun. Ja no tietty tunnen paineen. Sitten jossain vaiheessa mutta yleensä aika pitkän ajan jälkeen päästän pissan valtoimenaan tulemaan vaippaan
Välillä teen vsiks leffassa Anonyymi00007 kirjoitti:
Esim oon sängyllä ja on jo kova hätä niin selain nettiä ja keskityn ihan muuhun. Ja no tietty tunnen paineen. Sitten jossain vaiheessa mutta yleensä aika pitkän ajan jälkeen päästän pissan valtoimenaan tulemaan vaippaan
Välillä teen vsiks leffassaOijoi kuulostaa hyvältä mäki kävin kaupas vaipat päällä just huhhu tuli yks tuttu vastaan mutta moikattiin vain
- Anonyymi00012
Vaippailija2000 kirjoitti:
Oijoi kuulostaa hyvältä mäki kävin kaupas vaipat päällä just huhhu tuli yks tuttu vastaan mutta moikattiin vain
Itse olen jo kauan vaippoi käyttänyt 24/7. Miespuolinen bi btm ja olisi kiva löytää vaippakaveri.
Saat myös tuhmalle remmiä jos haluut.
Vaikka gmail viestin vaihtoa - Anonyymi00013
Vaippailija2000 kirjoitti:
Oijoi kuulostaa hyvältä mäki kävin kaupas vaipat päällä just huhhu tuli yks tuttu vastaan mutta moikattiin vain
Ihanaa
Tää on niin kiihottavaa
- Anonyymi00008
Mä yritän unohtaa vaipan ja annan pisun ja kakan tulla itsestää omia aikojaa. Eilen laitoin microlaxin ja menin sänkyy lukee kirjaa. En pidättäny ollenkaa, olin rentona, niin kakat tuli omia aikojaan. Oli kyllä kiihottavaa...
- Anonyymi00009
Se olis vielä kiihottavampaa jos joku hoitais ja siivoais sen jälkeen vielä 🤭
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se olis vielä kiihottavampaa jos joku hoitais ja siivoais sen jälkeen vielä 🤭
Mä tykkään pelkän pissan.
- Anonyymi00014
Just laitoin vyövaipan ja peräruiskeen, annan kohta kakan ja pisun tulla. .
- Anonyymi00015
Mulla jo tuli molemmat, laitoin microlaxin. ihana kun ei tarvii yhtää pidättää. Vauvamainen olo....
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mulla jo tuli molemmat, laitoin microlaxin. ihana kun ei tarvii yhtää pidättää. Vauvamainen olo....
Pystyykö Microlaxin jälkeen pidättelemään vai tuleeko väkisin housuun?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pystyykö Microlaxin jälkeen pidättelemään vai tuleeko väkisin housuun?
Vähän aikaa pystyy pidättää, mutta lopulta tulee väkisin. Se onkin varsin noloo, mutta kiihottavaa..
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tommonen olis kyllä kiva
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vähän aikaa pystyy pidättää, mutta lopulta tulee väkisin. Se onkin varsin noloo, mutta kiihottavaa..
Mulla tulee vaan pissat mutta voin kuvitella että tuo kiihottaa
Helpottaako se myös kun kakka tulee?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481551Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64951Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24601- 8589
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan77538- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 37516
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 55492
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26419