Pidän erityisen paljon naisten kauniista alusasuista, rintsikoista, pikkareista ja sukkiksista yms. Puen niitä aina, kun mahdollista, mutta niiden hankkiminen hieman aina jännittää. Viime viikolla rohkaistuin ja astelin vaateliikkeen rintaliiviosastolle ihailemaan. Ja kuinka ollakaan jo hetkisen kuluttua myyjä tuli kysymään voisiko olla avuksi. Kerroin asiani ja naismyyjän ystävällisellä opastuksella valitsin telineestä useamman mallin ja värin eri kokoisina ja sitten sovittamaan. Kokeilin rauhassa kaikkia ylleni ja valitsin niistä yhdet ostettaviksi. Ystävällinen myyjä kyseli välillä, että löytyykö sopivia ja tarvitsenko lisää kokeiltavaa. No, sitten ei muuta kuin rohkeasti maksamaan kassalle ja palauttamaan muut myyjälle.
Oli todella ystävällinen ja asiallinen palvelu, eikä touhuani kummasteltu. Itsekin toimin ystävällisesti ja asiallisesti. Kotioloissani vietin mukavat hetket noiden rintsikoiden kanssa. Muilla vastaavia kokemuksia?
Tulipahan ostettua rintsikat
18
155
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Kiva että kävit kaupassamme. Piristi päivääni!
- Anonyymi00002
Missä kaupassa minä kävin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä kaupassa minä kävin?
No meillä!
Hymyilin sinulle ja toivotin hyvää päivä Jatkoa :) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No meillä!
Hymyilin sinulle ja toivotin hyvää päivä Jatkoa :)Muistatko, mitä minä sovitin ja ostin? Entäs koko ja väri?
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muistatko, mitä minä sovitin ja ostin? Entäs koko ja väri?
No muistan kyllä, ne sopivat sinulle täydellisesti!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No muistan kyllä, ne sopivat sinulle täydellisesti!
Noo, mitäs minä sovitin ja sitten ostin. Myyjänä osaat tuohon varmaan vastata?
Tykkäätkö pistää jotain niitten sisälle että niistä tulis muhkeemmat tai jotain vastaavaa miten käytät niitä
- Anonyymi00003
Kyllä laitan niihin yleensä vähän täytettä. Nilkkasukkiin on helppo laittaa esim riisiä tai jotain siemeniä. Sukan suu solmuun ja sitten asettelen sen rintaliivin kuppiin. Kun vielä pukee jonkin naisten yläosan, mekon tai paidan, on näky ihan kiihottava. Mukavasti povi pullottaa.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä laitan niihin yleensä vähän täytettä. Nilkkasukkiin on helppo laittaa esim riisiä tai jotain siemeniä. Sukan suu solmuun ja sitten asettelen sen rintaliivin kuppiin. Kun vielä pukee jonkin naisten yläosan, mekon tai paidan, on näky ihan kiihottava. Mukavasti povi pullottaa.
No en epäile eikös sellasen hihnattomat rintaliivit olisi hyvä sinne alle tuo pulleutta mutta ei tartte sukkia laittaa
- Anonyymi00006
Vaippailija2000 kirjoitti:
No en epäile eikös sellasen hihnattomat rintaliivit olisi hyvä sinne alle tuo pulleutta mutta ei tartte sukkia laittaa
Kun laittaa vähän painoa, tuntuu aidommalta. Mukavasti riiputtaa ja tuntuu paino kävellessä.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun laittaa vähän painoa, tuntuu aidommalta. Mukavasti riiputtaa ja tuntuu paino kävellessä.
No joo totta tykkäätkö käyttää jotain yö mekkoja vai onko ne sitte sellasia päivä vaatteita
- Anonyymi00007
Vaippailija2000 kirjoitti:
No joo totta tykkäätkö käyttää jotain yö mekkoja vai onko ne sitte sellasia päivä vaatteita
Yleensä käytän sukkiksia, hametta, korkkareita. Ulkoilen myös.
- Anonyymi00010
Mulla nainen ostaa alusasut ja rintsikat mun päälle,niin saa katsella sellaisia mistä hänkin tykkää.
- Anonyymi00015UUSI
Sinulla on upea nainen!
- Anonyymi00011
Alusasut nainen hankkinut tai tilattu netistä.
Nahkakorsetti paras sukkikset läpikuultava paita pitkä villatakki.Nainen/pari hyväilee munaa ottaa suihin kohta laukee.- Anonyymi00013
Sukkissääri,onko hyvät sääret..
- Anonyymi00014
Minä olen lihanleikkaaja ja mulla kans on ollut tapana käyttää naisten hepeneitä. Oli vähän kuumottava tilanne tänä kesänä kun lastauslaiturilla tauolla työkaveri päätti tehdä jekun niin että veti mun verkkarit takaapäin yllättäen alas. Silloin paljastui alusasuni eli sukkanauhaliivit ja naisten punaiset stringit. Siellä vielä perskule oli tauolla ainakin kymmenkunta muuta niin ihan liian moni ehti nähdä varusteeni. Vieläkin vituttaa ja tulee kuittailua.
- Anonyymi00016UUSI
Saattoipa joku jopa tykätä näkemästään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.291216Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581005Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54883
- 51771
- 65748
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38678- 82672
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30615