Annatteko naiset laueta peppuun. Salarakas ei anna kun valuu kuulemma pitkään vielä panon jälkeen vaikka suihkussa käy.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Joo, ehdottomasti. Parasta mitä voi tuntea on kun kuuma sperma syöksyy peppuun..
- Anonyymi00002
Mihis se kolmas piste jäi?
- Anonyymi00003
Jos nainen on hulluna sinuun, niin ei sitä haittaa sperman valumiset lainkaan. Päinvastoin.
- Anonyymi00004
Mulle kävi kännissä semmonen pikku moka että mentiin muijan kanssa sänkyyn ja se sanoi ettei anna kuin persettä kun ei ole mitään ehkäisyä. No siinä aloin lykkiä esileikin jälkeen kakkoseen ja tahti kiihtyi loppua kohden niin muija sanoi yllättäen ettei saa laueta peppuun just ton takia että sieltä sitten valuu paskaa lakanoille mällien mukana niin just ennen laukeamista vedin kullini ulos mutta vaistomaisesti aiemman keskustelun unohtaneena survaisin sen muikkelin pilluun. Muutaman työnnön kera ruiskuttelin pallini tyhjiksi pillun perukoille ja muija siinä sitten tajusi mitä tapahtui niin alkoi kauhea huuto mitä menin tekemään. No mähän siinä kovassa kännissä sen vahingossa ja vaistomaisesti tein niin ei se tahallista ollut. Laitoin muijan pilluun tapahtuneen jälkeen ruokasoodaa sellaisen pikkupussillisen ja sitten kaadoin perään suoraan 1,5 litran pullosta Coca-Colaa sinne pilluun niin paljon kuin se sitä veti. Tämän toimituksen hoidimme wc:n lattialla. Olin joskus kuullut yhdeltä paikallista panomieheltä tämän toimenpiteen estävän raskauden kunhan pidetään kiirettä , alle puoli tuntia on aikaa toimia jos on päässyt vahinko käymään. Hän itse kertoi että ainakin 10 kertaa hänellä oli nalli palanut pillun sisälle kun oli nussittu ilman ehkäisyä ja hän oli tällä tavalla onnistunut joka kerta pelastamaan tilanteen.
Ja kyllä, tämä toimi myös mun ja muikkelin tapauksessa, ei tullut tiineeksi! - Anonyymi00005
Mä annan. Otahsn yhteyttä nussimua.fi ja siellä peppusperma on nimimerkki
- Anonyymi00006
Onko toi nussimua.fi maksullinen sivusto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771118- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50545Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34532- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23478
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429