Suomessa siivoojankin täytyy esittää tietyissä olosuhteissa monta todistusta esittääkseen olevansa kelvollinen. Hygienia passi, rikostausta otteet, huume seulat, työturvallisuus kortti ja jopa ensiapu kurssi. Ja sitten meillä on yksi ryhmä jolla ei ole mitään vaatimuksia. Päättävät kuitenkin miljoonien ihmisten asioista. Olisiko aika nostaa kissa pöydälle ja vaatia kuria päättäjiltä. Käytös tavatkin ovat unohtuneet, on unohdettu kenen leipää syövät. Ylimielinen kohtelu kansaa vastaan kasvaa koko ajan. Nyt on perseilty jo niin monta vuotta putkeen että syytä olisi tehdä muutoksia. Miksi kansan täytyy kärsiä tyhmien ihmisten virheistä. Jos minä teen virheen töissä, myönnän virheeni ja otan opikseni. Jos poliitikko tekee virheen, se ei koskaan myönnä mitään ja jatkaa samaa rataa eteenpäin. Kansa maksaa viulut, aina. Hyvä olisi saada päättäjille tulos palkkiot. Jos lupaukset ei pidä, potkut perseelle ilman sopetumisrahoja. Sirkus saa luvan loppua nyt.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516