. . . - - - . . . / . . . - - - . . .

🤔 🆘 📣 Paistoin pellillisen Linströmin pihvejä. Ne pitäisi vielä pakastaa.
Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle.

Abba - SOS
https://youtu.be/cvChjHcABPA
51183
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 51

Vanhimmat

vie ne Linströmin pihvit takaisin Linströmille ja kiitä lainasta

Äänestä

Lindeman taitaa olla kasvissyöjä.

Äänestä

"Lankutan Piffiå".

Äänestä
  • Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa

Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis

Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin

En ole mtn tässäkään suhteessa niin järin dikotominen, asiat asioina mut never fasist

Äänestä

• Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä

Äänestä

Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa

"prh8".

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä

Miellyttävä ajatus, mut ei

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

"prh8".

Ei, vaan v*ttunaama-antiprinsessaa

Äänestä

"Sim P. Son". -sivuovi

Äänestä

"Mc Nikki T".

Äänestä

• Karhulinnan kalterien kolina kuuluu tänne asti, ku Isokenkästen Vapaaruuvarien privaryhmä syöttää uusimman uhrinsa nälkäisille leijonille.

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Miellyttävä ajatus, mut ei

Kai tämä on sitten "korsussaan" tosissaan emt

Äänestä

Fore,can ennusteella Only Boy's -kyltti/234€.

Äänestä
  • No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.

Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine

Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.

En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms

Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh

Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula

Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan

Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan

Joo ja tuitui teletapit Kaa haa ja Pai, muillahan näitä pää ongelmia on

Äänestä

En oo koskaan tehnyt niitä.
Normi jauhelihapihvejä kyllä...
Kiva kun nyt jo jaksan tehdä joskus oikeaa ruokaa. Takana on aika jolloin ruoka ei maistunut enkä tehnyt sitä aikoihin.

Hyviä unia.
☆

Äänestä
  • Aloittaja

Hyvä, että ruokahalu on palannut. Kotona tehty ruoka onkin parasta. Vaikka joku asiantuntija sanoikin, että eineksiä voi syödä vaikka joka päivä, kunhan muistaa lisätä ne kasvikset.

Linströmin pihveihin tehdään tavallinen jauhelihataikina, mutta lisätään siihen vähän enemmän mausteita ja soseutettua kypsää punajuurta. Jos ei jaksa odottaa punajuuren kypsymistä keittämällä, niin sen voi pilkkoa pieneksi ja kypsentää pannulla. Tai sitten käyttää uunijuuresten seassa kypsennettyjä lohkoja hienontamalla ne haarukalla.

Äänestä

Kuulostaapi hyvältä.

Mitä meinaat tehdä omenista?

Miksi se mies, jonka kanssa söit sitä cajunkanaa on jäänyt niin vahvasti mieleesi? Voisitko häneen yrittää ottaa yhteyttä myös muilla tavoin? Sinun ei tarvitsisi ehkä silloin odottaa jotain...

LS

Äänestä
  • Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.

3Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.

Jos olisi suljetulla, olisiko jotenkin huonompi ihmisenä ja pilkan kohde? Nämä suljetulla olemisjutut ovat mielikuvituksetonta skeidaa, jota jankutetaan, aivan kuin vanha vinyyli olisi jäänyt jumiin soittimeen.

Minua välillä harmittaa se, jos silloin aikoinaan olin jotenkin tosi lapsekas ja, jos elin jossain omassa fantasiamaailmassa...mietin, olisinko voinut olla toisenlainen...ja on harmittanut, mutta olin silloin se mitä olin ja nyt olen mitä olen. Ei ne asiat muutu toisiksi.

LS

Äänestä

Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.

Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.

LS

Äänestä

• Aloittaja

Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.

Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00012 kirjoitti:

Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.

LS

En ole missään suljetulla.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.

Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.

Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.

Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.

LS

Äänestä

Taas katkera paksu bertta käsikirjoittaa guben hahmon kautta todellisuutta. Entinen keulahahmo nykyinen suttuinen trolli. Surullinen tapaus. T naiselta

Äänestä

En ole missään suljetulla.

En niin ajatellutkaan. Kunhan yleisesti kirjoitin.

LS

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.

Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.

LS

En halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.

Äänestä

En halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.

Niinpä. Mieki olen vielä elossa. Mietin, ajattelikohan hän, että hänestä luomani mielikuva perustuisi muuhun kuin mitä hän on. Koen tuntevani hänet oman sisimpäni kautta. En ole koskaan tavannut häntä livenä.

Enkä osaa edes hävetä sitä, että näiden ihmisten silmissä olen ehkäpä sen suljetun osaston tarpeessa :)

LS

Äänestä

Hyvää yötä naiselle mieheltä

Gimmi gimmi gimmi
Abba

Äänestä
  • Aloittaja

Hyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
    "Half-past twelve
    And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
    How I hate to spend the evening on my own
    Autumn winds
    Blowin' outside the window as I look around the room
    And it makes me so depressed to see the gloom"

1Äänestä

Hyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
    "Half-past twelve
    And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
    How I hate to spend the evening on my own
    Autumn winds
    Blowin' outside the window as I look around the room
    And it makes me so depressed to see the gloom"

Ja Sukevan Sulttaanilta Girls Girls Girls.

Äänestä

Se nimittäin on sellainen juttu, jos haluat hänet, eikö silloin kannata yrittää kaikkensa...muuten ehkä käy niin, että elämä menee vain unelmoidessa...

LS

Äänestä

Jääpihvejä? Onhan niitä kiva sit pureksia suoraa pakkasesta.

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä ne kannattaa sulattaa ensin, ettei hampaat mene rikki.

Äänestä

Tälle päivälle biisi: Westlife -You raise me up.

LS

Äänestä
  • Joko ne Lappeenrannan rakuunat valmiina Satulaan ja kynsilaukkaan?

Äänestä

• Aloittaja

Sekin ihan OK biisi.

Äänestä

Sekin ihan OK biisi.

Se vaan tuli radiosta ja laitoin. Tavallaan tiesin varmasti, että sillä on hänen kanssaan ollut yhteinen elementti, mutta kun olin laittanut sen ja aloin sitten niitä sanoja tarkemmin tutkimaan, jokin tuli kuin uudella tavalla eteeni...koin kuin siinä olisi ollut palapelin paloja "When I am down, and, oh, my soul so weary. When troubles come and my heart burdened be. Then I am still and wait here in the silence. Until You come and sit awhile with me".

Se laulu kertoo Jumalan rakkaudesta ihmistä kohtaan. Hän tuli istumaan viereeni silloin kerran.

LS

Äänestä

Sekin ihan OK biisi.

Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.

LS

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.

LS

Javitut 🤣

1Äänestä

Voihan leivitetyt punajuuret.

Äänestä
  • Aloittaja

Aijai! Keitetyt punajuuret viipaloituna ja leivitettynä ja sit pannulla paistettuna on herkkua. Sama tehtynä kesäkurpitsalle, mutta ilman keittämistä on myös hyvää.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔 🆘 📣 Paistoin pellillisen Linströmin pihvejä. Ne pitäisi vielä pakastaa.
Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle.

Abba - SOS
https://youtu.be/cvChjHcABPA

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu