🤔 🆘 📣 Paistoin pellillisen Linströmin pihvejä. Ne pitäisi vielä pakastaa.
Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle.
Abba - SOS
https://youtu.be/cvChjHcABPA
. . . - - - . . . / . . . - - - . . .
51
181
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
vie ne Linströmin pihvit takaisin Linströmille ja kiitä lainasta
- Anonyymi00002
Lindeman taitaa olla kasvissyöjä.
- Anonyymi00003
"Lankutan Piffiå".
- Anonyymi00019
Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa
Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis
Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin
En ole mtn tässäkään suhteessa niin järin dikotominen, asiat asioina mut never fasist
- Anonyymi00024
Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
"prh8".
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä
Miellyttävä ajatus, mut ei
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
"prh8".
Ei, vaan v*ttunaama-antiprinsessaa
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Sim P. Son". -sivuovi
- Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Mc Nikki T".
- Anonyymi00038
Karhulinnan kalterien kolina kuuluu tänne asti, ku Isokenkästen Vapaaruuvarien privaryhmä syöttää uusimman uhrinsa nälkäisille leijonille.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Miellyttävä ajatus, mut ei
Kai tämä on sitten "korsussaan" tosissaan emt
- Anonyymi00004
Fore,can ennusteella Only Boy's -kyltti/234€.
- Anonyymi00016
No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.
Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine
Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.
En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms
Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh
Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula
Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan
Joo ja tuitui teletapit Kaa haa ja Pai, muillahan näitä pää ongelmia on
- Anonyymi00005
En oo koskaan tehnyt niitä.
Normi jauhelihapihvejä kyllä...
Kiva kun nyt jo jaksan tehdä joskus oikeaa ruokaa. Takana on aika jolloin ruoka ei maistunut enkä tehnyt sitä aikoihin.
Hyviä unia.
☆Hyvä, että ruokahalu on palannut. Kotona tehty ruoka onkin parasta. Vaikka joku asiantuntija sanoikin, että eineksiä voi syödä vaikka joka päivä, kunhan muistaa lisätä ne kasvikset.
Linströmin pihveihin tehdään tavallinen jauhelihataikina, mutta lisätään siihen vähän enemmän mausteita ja soseutettua kypsää punajuurta. Jos ei jaksa odottaa punajuuren kypsymistä keittämällä, niin sen voi pilkkoa pieneksi ja kypsentää pannulla. Tai sitten käyttää uunijuuresten seassa kypsennettyjä lohkoja hienontamalla ne haarukalla.
- Anonyymi00006
Kuulostaapi hyvältä.
Mitä meinaat tehdä omenista?
Miksi se mies, jonka kanssa söit sitä cajunkanaa on jäänyt niin vahvasti mieleesi? Voisitko häneen yrittää ottaa yhteyttä myös muilla tavoin? Sinun ei tarvitsisi ehkä silloin odottaa jotain...
LS- Anonyymi00010
Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.
Jos olisi suljetulla, olisiko jotenkin huonompi ihmisenä ja pilkan kohde? Nämä suljetulla olemisjutut ovat mielikuvituksetonta skeidaa, jota jankutetaan, aivan kuin vanha vinyyli olisi jäänyt jumiin soittimeen.
Minua välillä harmittaa se, jos silloin aikoinaan olin jotenkin tosi lapsekas ja, jos elin jossain omassa fantasiamaailmassa...mietin, olisinko voinut olla toisenlainen...ja on harmittanut, mutta olin silloin se mitä olin ja nyt olen mitä olen. Ei ne asiat muutu toisiksi.
LS - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.
LS Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.
Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.Anonyymi00012 kirjoitti:
Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.
LSEn ole missään suljetulla.
- Anonyymi00013
lounas.ajatus kirjoitti:
Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.
Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.
Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.
LS - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taas katkera paksu bertta käsikirjoittaa guben hahmon kautta todellisuutta. Entinen keulahahmo nykyinen suttuinen trolli. Surullinen tapaus. T naiselta
- Anonyymi00015
lounas.ajatus kirjoitti:
En ole missään suljetulla.
En niin ajatellutkaan. Kunhan yleisesti kirjoitin.
LS Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.
Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.
LSEn halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.
- Anonyymi00027
lounas.ajatus kirjoitti:
En halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.
Niinpä. Mieki olen vielä elossa. Mietin, ajattelikohan hän, että hänestä luomani mielikuva perustuisi muuhun kuin mitä hän on. Koen tuntevani hänet oman sisimpäni kautta. En ole koskaan tavannut häntä livenä.
Enkä osaa edes hävetä sitä, että näiden ihmisten silmissä olen ehkäpä sen suljetun osaston tarpeessa :)
LS
- Anonyymi00007
Hyvää yötä naiselle mieheltä
Gimmi gimmi gimmi
AbbaHyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
"Half-past twelve
And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
How I hate to spend the evening on my own
Autumn winds
Blowin' outside the window as I look around the room
And it makes me so depressed to see the gloom"- Anonyymi00022
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
"Half-past twelve
And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
How I hate to spend the evening on my own
Autumn winds
Blowin' outside the window as I look around the room
And it makes me so depressed to see the gloom"Ja Sukevan Sulttaanilta Girls Girls Girls.
- Anonyymi00008
Se nimittäin on sellainen juttu, jos haluat hänet, eikö silloin kannata yrittää kaikkensa...muuten ehkä käy niin, että elämä menee vain unelmoidessa...
LS - Anonyymi00009
Jääpihvejä? Onhan niitä kiva sit pureksia suoraa pakkasesta.
- Anonyymi00028
Tälle päivälle biisi: Westlife -You raise me up.
LS- Anonyymi00036
Joko ne Lappeenrannan rakuunat valmiina Satulaan ja kynsilaukkaan?
- Anonyymi00042
lounas.ajatus kirjoitti:
Sekin ihan OK biisi.
Se vaan tuli radiosta ja laitoin. Tavallaan tiesin varmasti, että sillä on hänen kanssaan ollut yhteinen elementti, mutta kun olin laittanut sen ja aloin sitten niitä sanoja tarkemmin tutkimaan, jokin tuli kuin uudella tavalla eteeni...koin kuin siinä olisi ollut palapelin paloja "When I am down, and, oh, my soul so weary. When troubles come and my heart burdened be. Then I am still and wait here in the silence. Until You come and sit awhile with me".
Se laulu kertoo Jumalan rakkaudesta ihmistä kohtaan. Hän tuli istumaan viereeni silloin kerran.
LS - Anonyymi00043
lounas.ajatus kirjoitti:
Sekin ihan OK biisi.
Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.
LS - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.
LSJavitut 🤣
- Anonyymi00034
Voihan leivitetyt punajuuret.
Aijai! Keitetyt punajuuret viipaloituna ja leivitettynä ja sit pannulla paistettuna on herkkua. Sama tehtynä kesäkurpitsalle, mutta ilman keittämistä on myös hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544