🤔 🆘 📣 Paistoin pellillisen Linströmin pihvejä. Ne pitäisi vielä pakastaa.
Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle.
Abba - SOS
https://youtu.be/cvChjHcABPA
Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle.
Abba - SOS
https://youtu.be/cvChjHcABPA
Vastaukset 51
Vanhimmat
vie ne Linströmin pihvit takaisin Linströmille ja kiitä lainasta
Lindeman taitaa olla kasvissyöjä.
"Lankutan Piffiå".
Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa
Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis
Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin
En ole mtn tässäkään suhteessa niin järin dikotominen, asiat asioina mut never fasist
Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä
"prh8".
Miellyttävä ajatus, mut ei
Ei, vaan v*ttunaama-antiprinsessaa
"Sim P. Son". -sivuovi
"Mc Nikki T".
Karhulinnan kalterien kolina kuuluu tänne asti, ku Isokenkästen Vapaaruuvarien privaryhmä syöttää uusimman uhrinsa nälkäisille leijonille.
Kai tämä on sitten "korsussaan" tosissaan emt
Fore,can ennusteella Only Boy's -kyltti/234€.
No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.
Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine
Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.
En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms
Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh
Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula
Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan
Joo ja tuitui teletapit Kaa haa ja Pai, muillahan näitä pää ongelmia on
En oo koskaan tehnyt niitä.
Normi jauhelihapihvejä kyllä...
Kiva kun nyt jo jaksan tehdä joskus oikeaa ruokaa. Takana on aika jolloin ruoka ei maistunut enkä tehnyt sitä aikoihin.
Hyviä unia.
☆
Hyvä, että ruokahalu on palannut. Kotona tehty ruoka onkin parasta. Vaikka joku asiantuntija sanoikin, että eineksiä voi syödä vaikka joka päivä, kunhan muistaa lisätä ne kasvikset.
Linströmin pihveihin tehdään tavallinen jauhelihataikina, mutta lisätään siihen vähän enemmän mausteita ja soseutettua kypsää punajuurta. Jos ei jaksa odottaa punajuuren kypsymistä keittämällä, niin sen voi pilkkoa pieneksi ja kypsentää pannulla. Tai sitten käyttää uunijuuresten seassa kypsennettyjä lohkoja hienontamalla ne haarukalla.
Kuulostaapi hyvältä.
Mitä meinaat tehdä omenista?
Miksi se mies, jonka kanssa söit sitä cajunkanaa on jäänyt niin vahvasti mieleesi? Voisitko häneen yrittää ottaa yhteyttä myös muilla tavoin? Sinun ei tarvitsisi ehkä silloin odottaa jotain...
LS
Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.
Jos olisi suljetulla, olisiko jotenkin huonompi ihmisenä ja pilkan kohde? Nämä suljetulla olemisjutut ovat mielikuvituksetonta skeidaa, jota jankutetaan, aivan kuin vanha vinyyli olisi jäänyt jumiin soittimeen.
Minua välillä harmittaa se, jos silloin aikoinaan olin jotenkin tosi lapsekas ja, jos elin jossain omassa fantasiamaailmassa...mietin, olisinko voinut olla toisenlainen...ja on harmittanut, mutta olin silloin se mitä olin ja nyt olen mitä olen. Ei ne asiat muutu toisiksi.
LS
Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.
LS
Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.
Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.
En ole missään suljetulla.
Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.
Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.
LS
Taas katkera paksu bertta käsikirjoittaa guben hahmon kautta todellisuutta. Entinen keulahahmo nykyinen suttuinen trolli. Surullinen tapaus. T naiselta
En niin ajatellutkaan. Kunhan yleisesti kirjoitin.
LS
En halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.
Niinpä. Mieki olen vielä elossa. Mietin, ajattelikohan hän, että hänestä luomani mielikuva perustuisi muuhun kuin mitä hän on. Koen tuntevani hänet oman sisimpäni kautta. En ole koskaan tavannut häntä livenä.
Enkä osaa edes hävetä sitä, että näiden ihmisten silmissä olen ehkäpä sen suljetun osaston tarpeessa :)
LS
Hyvää yötä naiselle mieheltä
Gimmi gimmi gimmi
Abba
Hyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
"Half-past twelve
And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
How I hate to spend the evening on my own
Autumn winds
Blowin' outside the window as I look around the room
And it makes me so depressed to see the gloom"
Ja Sukevan Sulttaanilta Girls Girls Girls.
Se nimittäin on sellainen juttu, jos haluat hänet, eikö silloin kannata yrittää kaikkensa...muuten ehkä käy niin, että elämä menee vain unelmoidessa...
LS
Jääpihvejä? Onhan niitä kiva sit pureksia suoraa pakkasesta.
Kyllä ne kannattaa sulattaa ensin, ettei hampaat mene rikki.
Tälle päivälle biisi: Westlife -You raise me up.
LS
Joko ne Lappeenrannan rakuunat valmiina Satulaan ja kynsilaukkaan?
Sekin ihan OK biisi.
Se vaan tuli radiosta ja laitoin. Tavallaan tiesin varmasti, että sillä on hänen kanssaan ollut yhteinen elementti, mutta kun olin laittanut sen ja aloin sitten niitä sanoja tarkemmin tutkimaan, jokin tuli kuin uudella tavalla eteeni...koin kuin siinä olisi ollut palapelin paloja "When I am down, and, oh, my soul so weary. When troubles come and my heart burdened be. Then I am still and wait here in the silence. Until You come and sit awhile with me".
Se laulu kertoo Jumalan rakkaudesta ihmistä kohtaan. Hän tuli istumaan viereeni silloin kerran.
LS
Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.
LS
Javitut 🤣
Voihan leivitetyt punajuuret.
Aijai! Keitetyt punajuuret viipaloituna ja leivitettynä ja sit pannulla paistettuna on herkkua. Sama tehtynä kesäkurpitsalle, mutta ilman keittämistä on myös hyvää.