. . . - - - . . . / . . . - - - . . .

🤔 🆘 📣 Paistoin pellillisen Linströmin pihvejä. Ne pitäisi vielä pakastaa.
Hyvää Yötä nyt kumminkin tässä välissä. Etenkin miehelle tänne lähelle.

Abba - SOS
https://youtu.be/cvChjHcABPA

51

181

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

vie ne Linströmin pihvit takaisin Linströmille ja kiitä lainasta

• Anonyymi00002

Lindeman taitaa olla kasvissyöjä.

• Anonyymi00003

"Lankutan Piffiå".

• Anonyymi00019

Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siellä mulla on muuten ollu elämäni ainoa nikki. Iha vttuilun vuoksi persuunan supistajille. Löytyy ku hakee jos kiinnostaa

Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei ole btw nk parempaa seksismiä, vaikka kuinka ns jollain vttuliiman avulla kiinnitetyllä glitterillä koristelis

Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja mä oon ja mä oon kussu kaikkien muroihin

En ole mtn tässäkään suhteessa niin järin dikotominen, asiat asioina mut never fasist

• Anonyymi00024

Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"prh8".

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Räjähde-Ex-Perttis kuvauslennokkiki tuli bongattua. Mitähän muuta mä tähänkin vielä kommentoisin? -mankeli4.pyörällä

Miellyttävä ajatus, mut ei

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

"prh8".

Ei, vaan v*ttunaama-antiprinsessaa

• Anonyymi00033
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Sim P. Son". -sivuovi

• Anonyymi00037
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Mc Nikki T".

• Anonyymi00038

Karhulinnan kalterien kolina kuuluu tänne asti, ku Isokenkästen Vapaaruuvarien privaryhmä syöttää uusimman uhrinsa nälkäisille leijonille.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miellyttävä ajatus, mut ei

Kai tämä on sitten "korsussaan" tosissaan emt

• Anonyymi00004

Fore,can ennusteella Only Boy's -kyltti/234€.

• Anonyymi00016

No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No jo on Kloppi isot hillot taas pelissä.

Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aiina halunnu 234 egee t entinen työläine

Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ai leukaimplanttiis? Kunnalta/kaupungilta vaa avustusta hakemaan. Varmasti ovat myötälaitasia. Kuulemma.

En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En oo saanu muuten koskaan kiinni, keneen nemesikseen vaihdat nämä vireenivirsiesi targetit, ei sevväliä tms

Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ja lopuksi-toitota tuota kuulemmaa niin paljon, että joka nurkassa yskittää ns kuin kuivunut lehti ilmassa havisten köh

Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Photoshopilla sitte uudet keuhkot tilaamaan. Katrinilla ja hopeavedellä pyyhkästynä, totta mooses. -turnthehetula

Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kirjoittelet muiden terveysasioista usein ivaavaa potaskaa, oli nämä uutiset totta tai ei. Pyörätuolista lähtien. Karma puree puastas Kloppi niin lujaa vielä ettei tosikaan

Joo ja tuitui teletapit Kaa haa ja Pai, muillahan näitä pää ongelmia on

• Anonyymi00005

En oo koskaan tehnyt niitä.
      Normi jauhelihapihvejä kyllä...
      Kiva kun nyt jo jaksan tehdä joskus oikeaa ruokaa. Takana on aika jolloin ruoka ei maistunut enkä tehnyt sitä aikoihin.

Hyviä unia.

• Hyvä, että ruokahalu on palannut. Kotona tehty ruoka onkin parasta. Vaikka joku asiantuntija sanoikin, että eineksiä voi syödä vaikka joka päivä, kunhan muistaa lisätä ne kasvikset.

Linströmin pihveihin tehdään tavallinen jauhelihataikina, mutta lisätään siihen vähän enemmän mausteita ja soseutettua kypsää punajuurta. Jos ei jaksa odottaa punajuuren kypsymistä keittämällä, niin sen voi pilkkoa pieneksi ja kypsentää pannulla. Tai sitten käyttää uunijuuresten seassa kypsennettyjä lohkoja hienontamalla ne haarukalla.

• Anonyymi00006

Kuulostaapi hyvältä.

Mitä meinaat tehdä omenista?

Miksi se mies, jonka kanssa söit sitä cajunkanaa on jäänyt niin vahvasti mieleesi? Voisitko häneen yrittää ottaa yhteyttä myös muilla tavoin? Sinun ei tarvitsisi ehkä silloin odottaa jotain...

LS

• Anonyymi00010

Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei se suljetulta muuta "yhteydenpitoa" voi harrastaa, kuin palstalla sekoilua kuvitellen, että toinen toistaan huuruisemmilla aloituksilla hurmaa hänet. Surullinen tapaus.

Jos olisi suljetulla, olisiko jotenkin huonompi ihmisenä ja pilkan kohde? Nämä suljetulla olemisjutut ovat mielikuvituksetonta skeidaa, jota jankutetaan, aivan kuin vanha vinyyli olisi jäänyt jumiin soittimeen.

Minua välillä harmittaa se, jos silloin aikoinaan olin jotenkin tosi lapsekas ja, jos elin jossain omassa fantasiamaailmassa...mietin, olisinko voinut olla toisenlainen...ja on harmittanut, mutta olin silloin se mitä olin ja nyt olen mitä olen. Ei ne asiat muutu toisiksi.

LS

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.

LS

• Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.

Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Kannattaa myös miettiä mikä on normaalin raja. Ja kuka ne asettaa. On selvää, että todellisia mielenterveyden ongelmia on olemassa, mutta, jos mieli sairastuu, se ei ole pilkan kohde, se on tragedia, joka erityisesti vaikuttaa ihmisen omaan yksilöelämään, mutta myös läheisten.

LS

En ole missään suljetulla.

• Anonyymi00013
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kunhan ne omenat on kypsyneet, teen niistä sosetta ja lohkoja pakasteeseen.

Aikuisia ihmisiä ei mielestäni tarvitse neuvoa elämisen suhteen.

Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.

Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.

LS

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Taas katkera paksu bertta käsikirjoittaa guben hahmon kautta todellisuutta. Entinen keulahahmo nykyinen suttuinen trolli. Surullinen tapaus. T naiselta

• Anonyymi00015
        lounas.ajatus kirjoitti:

En ole missään suljetulla.

En niin ajatellutkaan. Kunhan yleisesti kirjoitin.

LS

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä se soseen tekeminen.

Toki tekemisesi ja toimintasi ei ehdotuksiani kaipaa, osaat itse tehdä omat ratkaisusi. Minä laitoin kaipaamalleni ihmiselle viestin sähköpostitse, oikeastaan toiseenkin kertaan...hän ei vastannut mitään. Eikö se kerro paljon? Olen sllti tällä palstalla ollut.

LS

En halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.

• Anonyymi00027
        lounas.ajatus kirjoitti:

En halua täällä kirjoittaa asiasta tarkemmin, kun täällä vääristellään kaikki asiat. En ymmärrä edes sitäkään, miten voidaan kuvitella arkisten kirjoitusteni perusteella, että yritän hurmata kohdetta täällä. Tietoliikenteessä lähetetään sähköisiä I'm alive viestejä, jotka imoittavat, että linja on päällä. Näiden mun juttujen tarkoitus on sama.

Niinpä. Mieki olen vielä elossa. Mietin, ajattelikohan hän, että hänestä luomani mielikuva perustuisi muuhun kuin mitä hän on. Koen tuntevani hänet oman sisimpäni kautta. En ole koskaan tavannut häntä livenä.

Enkä osaa edes hävetä sitä, että näiden ihmisten silmissä olen ehkäpä sen suljetun osaston tarpeessa :)

LS

• Anonyymi00007

Hyvää yötä naiselle mieheltä

Gimmi gimmi gimmi
      Abba

• Hyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
        "Half-past twelve
        And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
        How I hate to spend the evening on my own
        Autumn winds
        Blowin' outside the window as I look around the room
        And it makes me so depressed to see the gloom"

• Anonyymi00022
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hyviä sanoituksia Abballa. Ihan ajankohtaisia.
        "Half-past twelve
        And I'm watchin' the late show in my flat, all alone
        How I hate to spend the evening on my own
        Autumn winds
        Blowin' outside the window as I look around the room
        And it makes me so depressed to see the gloom"

Ja Sukevan Sulttaanilta Girls Girls Girls.

• Anonyymi00008

Se nimittäin on sellainen juttu, jos haluat hänet, eikö silloin kannata yrittää kaikkensa...muuten ehkä käy niin, että elämä menee vain unelmoidessa...

LS

• Anonyymi00009

Jääpihvejä? Onhan niitä kiva sit pureksia suoraa pakkasesta.

• Kyllä ne kannattaa sulattaa ensin, ettei hampaat mene rikki.

• Anonyymi00028

Tälle päivälle biisi: Westlife -You raise me up.

LS

• Anonyymi00036

Joko ne Lappeenrannan rakuunat valmiina Satulaan ja kynsilaukkaan?

• Sekin ihan OK biisi.

• Anonyymi00042
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sekin ihan OK biisi.

Se vaan tuli radiosta ja laitoin. Tavallaan tiesin varmasti, että sillä on hänen kanssaan ollut yhteinen elementti, mutta kun olin laittanut sen ja aloin sitten niitä sanoja tarkemmin tutkimaan, jokin tuli kuin uudella tavalla eteeni...koin kuin siinä olisi ollut palapelin paloja "When I am down, and, oh, my soul so weary. When troubles come and my heart burdened be. Then I am still and wait here in the silence. Until You come and sit awhile with me".

Se laulu kertoo Jumalan rakkaudesta ihmistä kohtaan. Hän tuli istumaan viereeni silloin kerran.

LS

• Anonyymi00043
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sekin ihan OK biisi.

Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.

LS

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Siis se eräs ihminen tuli elämääni silloin ja tuo kappale on jotain hänen ja minun yhteistä, en tiennyt, että sen kerronnalla on tuollainen näkökulma minkä nyt huomasin jotenkin selkeämmin ja sen yhteys asioihin. Ymmärrän ehkä paremmin, mistä hän halusi kertoa. Olen miettinyt teemaa, hiljaisuus.

LS

Javitut 🤣

• Anonyymi00034

Voihan leivitetyt punajuuret.

• Aijai! Keitetyt punajuuret viipaloituna ja leivitettynä ja sit pannulla paistettuna on herkkua. Sama tehtynä kesäkurpitsalle, mutta ilman keittämistä on myös hyvää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      83
      843
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe