Oletko luottavainen hänen, teidän ja tulevaisuuden suhteen?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Tietysti olen. Jos rakastaa, päätyy yhteen vastoinkäymistenkin kautta.
- Anonyymi00002
En ole enää yhtään. Ensin olin ihan varma meistä mutta nyt taas olen varma siitä että meitä ei ole eikä tule. Minä haluan edelleen mutta mies ei.
- Anonyymi00003
Tapahtuiko tänään jotain?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole varma siitä, mutta ehkä näin miehen kävelemässä samalla alueella missä asun, kun olin jäämässä pois bussista!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mies ei kiinnittänyt mitään huomiota minuun kun olin hänen lähellään. Ennen hän käyttäytyi ihan toisella tavalla. En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Kaikki on ollut vasta ihan alussa meillä mutta tunne on ollut vahva ja yhteys.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mies ei kiinnittänyt mitään huomiota minuun kun olin hänen lähellään. Ennen hän käyttäytyi ihan toisella tavalla. En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Kaikki on ollut vasta ihan alussa meillä mutta tunne on ollut vahva ja yhteys.
No sit varmaan ohi. Nainen tuli tänään pari kertaa lähelle mutta olin normaalisti oma itseni.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No sit varmaan ohi. Nainen tuli tänään pari kertaa lähelle mutta olin normaalisti oma itseni.
Tunsitko mitään
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tunsitko mitään
Sen mitä yleensä. Puhuimme ekana ja sen jälkeen hän tuli pari kertaa lähelle.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sen mitä yleensä. Puhuimme ekana ja sen jälkeen hän tuli pari kertaa lähelle.
Eli mitä yleensä
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli mitä yleensä
Ootteko kauan tuntenut?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ootteko kauan tuntenut?
Muutaman vuoden
- Anonyymi00006
En todellakaan. Tiedän, että mitään ei tule, valitettavasti
- Anonyymi00015
Mistä sen tiedät?
- Anonyymi00007
Luotan L-Naiseen
J Ei taida tulla mitään, vaikka niin halusinkin uskoa. Teini määrää mitä ja ketä toinen saa tavata, ja perseilee muutenkin ja toinen hyppää teinin pillin mukaan :(
- Anonyymi00008
Jos vain pääsisin miehen kanssa puhumaan, ehkä sitten saataisiin asiat järjestymään. Mutta miten voin puhua hänelle kun hän nykyään lähtee aina pois kun näkee minut?
- Anonyymi00012
Välillä ajattelen, että eihän me voida. Se ajatus menee onneksi nopeasti ohi.
- Anonyymi00014
Maailma on kamala paikka. En luota mihinkään unelmaan joka on maailmaan sidottu. Kaikki menettää kaiken maallisen. Tahtoisin toki häntä rakastaa. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00017
en tiedä tulisiko siitä enään mitään…
- Anonyymi00019
Sisäinen syvä luottamus kasvaa koko ajan. Siihen kuuluu rauhallinen tieto tärkeimmistä asioista koko elämässä, vaikka ulkopuolelta katsottuna tulen varmaan aina olemaan jollakin tapaa levoton sielu.
Lähiaikoina ihastuin uuteen ihmiseen, mutta se ei saanut rakkauttani häneen pois raiteilta millään tavalla, vaan se sai entistä syvemmin seuraamaan sitä. Ihastuksessani oli samanlaisia harvinaisia piirteitä kuin rakkaudessani. Varmistus sille, että tällaista on olemassa, se ei ole vain kuvitelmaa, kaikki on aivan oikeasti mahdollista ja tavoittelemisen arvoista vaikeuksienkin läpi.
En kertoisi suoraan tuollaisia asioita potentiaaliselle elämänkumppanilleni, jos en tuntisi täyttä henkistä turvaa hänen kanssaan. Puoliskoni on kaunis sielu, mutta niin on koko nainenkin. Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 98974
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669