välillä on vaan niin yksinäinen olo
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Öitä sinulle ja minulle
- Anonyymi00005
yötä
- Anonyymi00002
Öitä meille.
- Anonyymi00004
❤️🌶
- Anonyymi00006
yötä
- Anonyymi00003
Sama täällä, öitä!
- Anonyymi00007
yötÄ
- Anonyymi00008
Niin on todella. Öitä.
- Anonyymi00009
Hetki vielä töllöä ja sitten nukkumatin luo.
Oon jo tottunut yksinäisyyteen enkä itke enää niin paljon kuin aiemmin🥲
Levollista yötä.
🙏🏻❤️🐅- Anonyymi00010
Haluaisitko kuitenkin tutustua minuun! Juteltaisiinko joskus?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Haluaisitko kuitenkin tutustua minuun! Juteltaisiinko joskus?
Tottakai jos olet ystäväni vuosien takaa.
Ilman muuta jutellaan jos löydetään yhteys uudelleen. Olen pahoillani etten ole jaksanut käydä täällä tai edes hakea yhteyttä uudelleen.
Ois kiva jutella yhessä.
Levollista yötä. Oot tärkeä.
🙏🏻❤️😴🐅
- Anonyymi00011
ymmärrän sinua, koska itse en tykkää asua yksin ja nytkin asun nuorimman lapseni kanssa
- Anonyymi00013
Mee nukkuu😴 nukkuessa kaikki unohtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust45970Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7864- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57593