Outo olet kun kirjoittelet palstalla jollekin ketä et halua edes nähdä. Siksi et halua, koska olet myös nössö ja pelkuri.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Oletko koskaan ajatellut, että ihminen saattaisi olla tyytyväinen omaan seuraansa?
Silloin muut ihmiset ovat vaan rasittavia.
Introvertti nauttivat kun saavat olla yksin ja huvittaa itseään.- Anonyymi00002
Ei kun sillä on vaimo ja se on tekopyhä jeesustelija ja esittää mukamas uskollista. Phyh.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kun sillä on vaimo ja se on tekopyhä jeesustelija ja esittää mukamas uskollista. Phyh.
Jälkiviisaus se on viisauden alku?
Esitäthän sinäkin jotain, sama juttu eikö vaan?
- Anonyymi00004
Palautteenne on rekisteröity.
Ihanaa illan jatkoa. - Anonyymi00005
haluanpas
joka kerta kun menen sen paikan ohi, kierrän sen kautta.
mutta et vaan ole siellä.
siis et halua tavata?
ainiin, käytkö enää siinä kaupungissa - Anonyymi00006
Voulez-vous ay
- Anonyymi00007
Voisit sinäkin ehdottaa näkemistä, mutta eihän se sinulle käy koska?
- Anonyymi00008
Minä kirjoitan sydämestä kauniita ja ihania ikävöinti aloituksia ja sinä se jaksat aina kaataa kaiken pskan mun niskaan! 🖕
M>N- Anonyymi00013
Kanttaa tajuta etä osa lukiosta voi pahoin
Ja ovat ksterlisia ja ilkeitä kun pmasn elämään ei ole mitään iloa tai onnea ikinä suotu .
Minä sain kokea jotain kaunosta.
Mutta koska olen vaaralinen ihminen
Piti hänen herkyyttä suojakseen pysyä kauempana kun mitä mies toivoi itse.
Hän kun itse häpeä ongelmasnsa tunnista.
Kaunis kaupaus on yhä läsnä
Ja ikävä .
Mutta suljetulla osastolla jossa nyt olen en ihmisiä voi tavata . Enkä mikään lähteä.
Naiselta miehelle .
Joka mm syyttää mua vastuuntunottomaksi
Sun muuta.
Eikä kuitenkasn itse sano mikä hänelle itsellern riitäisi jo olis mahdolista
Meidän tilantteessa.
Hän myös käy täällä lukemassa ja omimassa muiden aloituksia minun
Kirjoittsmikseni
Joka on todella ärsyttävää käytöstä.
Minä olen nyt hoidosss
Kannan vastuuta järkevällä tavalla
Mutta entäs sinä mies
Pystytko sinä yhtään mihinkään
Järkevään tekoon
Kaiken höpötyksen siaan ..
Nyt niitä tekoja
Mölinät pois jo viimein kiitos
Naiselta miehelle .
- Anonyymi00009
Moi. Ehkä ei kannata ajatella tai puhua varsinkaan toisesta pahaa, koska Universumi kyllä tietää ketä tarkoitat. Jos hän on sangen viaton, niin hänet temmataan pois kyllä silloi, jos joku puhuu hänestä pahaa. Meillä on vastuu jopa ajatuksistammekin. Puhe on jo teko. Ajatuksen voi vielä pyörtääkin. No, armoa tarjotaan ja jokainen tekee joskus virheitä. Niistä voi kyllä tehdä parannuksen, jos haluaa.
- Anonyymi00010
olen sydämvaivainen ja herkkä en jaksa mitään sekoilua
- Anonyymi00014
Oi oi, voimia ja paranemisia!
- Anonyymi00011
jos hän on nykyään onnellinen naisensa kanssa niin hyvä niin miten se minulta on pois
- Anonyymi00012
Taas aloitit haukkumisen. Olet erittäin ennalta arvattavissa.
- Anonyymi00015
Kauanko jatkat tätä omaehtoista elinkautistas, vai elämäksikö sitä kutsut? Verkot täynnä pulloposteja? Suljetussa vankilassa ulkoiluaika 1h, kannattaisko miettiä?
https://areena.yle.fi/1-50138347 - Anonyymi00016
Juuri niin olen Nt.Parkinson, mutta osaan hyvin piilottaa sen. Tunnustan sen sinulle, koska olemme samanlaisia.
- Anonyymi00017
Sinähän et sitä tiedä, haluaisinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591160
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7930- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617