Jos tietäisi, että petät häntä?
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Pettääkö naisten ja miesten kanssa!
- Anonyymi00002
Joo, sekä apinoiden!
- Anonyymi00003
Muunsukupuolisten kans myös.
- Anonyymi00004
Taitaa se tuo gubbe olla molempia,sulla ei ole lupa tulla sotkemaan,eikä varastamaan toisten koteihin,tästä lähin hoidatte ne hommat muualla,olette aikamoisia raukkoja!Hyi sanon minä!Jatkat vaan tuolla rikollisella tiellä!
- Anonyymi00005
Noin juuri käsitin sen olevan jo vuosia sitten! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taitaa se tuo gubbe olla molempia,sulla ei ole lupa tulla sotkemaan,eikä varastamaan toisten koteihin,tästä lähin hoidatte ne hommat muualla,olette aikamoisia raukkoja!Hyi sanon minä!Jatkat vaan tuolla rikollisella tiellä!
Järjestelet tavaroita,seki on rikollista,sinua ei ole pyydetty sitä tekemään,toi sun röyhkeys menee yli laidan!Olet sotkenut mun koko elämän,niin,että pysy kaukana tästä åaikasta,saatanan kriminaali!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Järjestelet tavaroita,seki on rikollista,sinua ei ole pyydetty sitä tekemään,toi sun röyhkeys menee yli laidan!Olet sotkenut mun koko elämän,niin,että pysy kaukana tästä åaikasta,saatanan kriminaali!
Laitahan esko aisoihin tuo sadisti!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä kirjoitus voisi olla kuin minun kynästäni! Kriminaaliksi hänet voisi luokitella kyllä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minusta tuollaiselle voisi tehdä ”epävirallisesti” jotakin. Yhteiskunta vain kiittäisi siitä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi juku palstaäijä joku laittelee Feng shuit kaikki uusiksi huaneistossasi?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama täällä. Tavaroita järjestellessä hän tietää mistä etsiä.. Ei minkäänlaista moraalia eikä pinnan alla mitään käytöstapoja, ei ymmärrystä oikeasta /väärästä. Mikä on toisen omaa ja mikä on hänen. Kannattaa kiertää tämä hurmuri kaukaa.
Mikäli tapaat käytökseltään liian hurmaavan miehen, joka tarjoaa kalliita illallisia, ostaa lahjoja, palvoo sinua, rakastuu sekunnissa jne. Kauniit käytöstavat, lahjat, matkat sisältää julman hyväksikäytön.Todellisuudessa hän etsii uutta kumppania, vaikka vanha suhde ei ole vielä edes päättynyt.
Ulospäin hyvin rikkaan oloinen mies voi olla veloissa, ja pyrkii hyötymään sinusta, esim nopea yhteenmuutto ja vuokranmaksu hänelle. Kaikki tapahtuu nopeasti, pahimmillaan kiristäen, jos et suostu, niin otan jonkun muun.
Pyydä alitajuntaasi näkemään hänet juuri sellaisena, kun hän oikeasti on, ei parempana, ei huonompana. Tarkaille hänen luonnetta, kun hänen lapsensa ovat paikalla, minkä arvoinen olet silloin, miten hän käyttäytyy. Tuleeko lasten vierailun jälkeen riita? Miten lapset saavat kohdella sinua, oletko heidän palvelia?
Tälläisen miehen kohdalla kannattaa katsoa L/over-ikuisesti minun- elokuva, osuu ja uppoaa.
- Anonyymi00006
Vaimo taitaa olla mies ja ei tunnu paljon omatuntoa kolkuttavan kuin valehtelee päin naamaa ja hyväksikäyttää ja täällä vielä esittää uhria. Mahtaa olla hyvä ihminen kyseessä.
- Anonyymi00011
Sinkku miehellä ei ole pelättävää
- Anonyymi00012
Ehkä ennemmin kuolisin, kuin tekisin tuommoisen tyhmyyden? Ei mitään painetta siis, en odota mitään, en vaadi mitään.
- Anonyymi00013
ei me olla oltu aikoihin yhdessä saa todellakin olla naisensa kanssa. ei ole minulta pois.
- Anonyymi00014UUSI
kysy siltä
- Anonyymi00015UUSI
Oiskohan ne sopineet asiasta keskenään?
- Anonyymi00016UUSI
Petätkö häntä?
- Anonyymi00017UUSI
Menkää hakemaan apua itsellenne.
- Anonyymi00018UUSI
Sukka poika
- Anonyymi00027UUSI
Onko iso denieri pieni denieri semidenieri? Pienikin yksityiskohta saattaa auttaa
- Anonyymi00019UUSI
Vieläkö ehtii erota?
Onhan niitä useita takana, kun yksi ei riitä. - Anonyymi00020UUSI
Kymmeniä eroja...
- Anonyymi00021UUSI
Lasketaanko palstailu siis pettämiseksi gubbe? Kerro lisää?
- Anonyymi00032UUSI
Kaikki muualle suuntautuva kiinnostus on pettämistä.
Vastakkaisissa sukupuolissa näin. Ei ole tarve palstalla kun on varattu.
Ikävä palstalla kyllä voi etsiä kadonneita ystäviään tai sukuaa.
- Anonyymi00022UUSI
Miten petän? Ajattelee varmaan yhtä arvostavasti kuin heittäessään pihalle aikanaan omien toilailujen jälkeen!!
- Anonyymi00023UUSI
Kirjotat 🐷 väärin mies on aina syyllinen ihan aina 🖕
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kirjotat 🐷 väärin mies on aina syyllinen ihan aina 🖕
Ei ole totta tämä. Miesten ei ikinä myöskään pitäisi alistua liiallisiin vaatimuksiin ja epäarvostukseen. Esimerkiksi toinen saa nimitellä ja vihata, kun asiat ei menekään aina hyvin. Miehen pitäisi olla häntä koipien välissä. Molemminpuolinen arvostus ja huomioiminen on se juttu. Sivust
- Anonyymi00024UUSI
Meillä on avoin suhde silloin kun olen kauan poissa
- Anonyymi00025UUSI
Siitä naimisiinmenosta hän olisi mustasukkainen. Naiset tajuaa tämän
- Anonyymi00028UUSI
Kuka ketä kerro hänen vaimolleen sittenhän tiedät jättää tai pettää jos ei vaimo itse pettänyt jo ensin onko niissä muka jotain välimuotoja tunnen yhden naisen jolla on sen verran korkea moraali ja ymmärrys ettei hän olisi tehnyt miehelleen kumpaakaan vaikka tiesi tämän pettävän oppi-isäni oma näkemykseni hän oli liian nuori naimisiin mennessä ja kaveripiiri ruotsissa luultavasti oli suuri yekijä hänen tavoilleen siihen aikaan oppi kolmannen lapsensa myötä on ehdoton isän rakkaus lastaan kohtaan ainakin niin kai oppi jopa ymmärtämään mitä takkaus on
- Anonyymi00031UUSI
Onko kyseessä tämä Herra T mikä na...is.kente..lee myös leid..areita sekä harrastaa monenlaista rik...ollista toimintaa.Ei tajua lopettaa hyvän sään aikana narsis..ti kun on.
- Anonyymi00033UUSI
Suomen keittiöpsykologit ovat koolla jälleen 😂😂😂🥳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496