Miksi välttelet mutta olet silti tavatessa ystävällinen ja osoitat kiinnostusta?
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Haluan isoa ja paksua jöllikkää, mutta en mitään vakavaa juttua.
- Anonyymi00019UUSI
Sulla ei taida aapeeäijä olla paljon liikettä siinäkään päässä tökeröstä itsekorostuksesta päätellen. Mitta-asioihin en ota kantaa vastoin parempaa tietoa, mutta onhan se aika ilmeistä, että..
- Anonyymi00002
Kuulostaa siltä, ettei ole kiinnostunut.
- Anonyymi00003
Seuraan, aiotko asettautua vuosiksi vai oletko vain käymässä. En hajota itseäni enää uudestaan.
- Anonyymi00004
En minä halua nähdä oman lapseni ikäistä enää koskaan! Eilen ja tänään olen kirjoittanut puuta heinää palstalle häneen liittyen!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En minä halua nähdä oman lapseni ikäistä enää koskaan! Eilen ja tänään olen kirjoittanut puuta heinää palstalle häneen liittyen!
Ja olen nauranut kun olen kirjoittanut!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja olen nauranut kun olen kirjoittanut!
Taidat olla todella mustasukkainen, koska yrität sotkea toisten välejä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taidat olla todella mustasukkainen, koska yrität sotkea toisten välejä.
Suhtaudutko muka aivan vakavissasi naisille katkeran keken esityksiin näin, vai trollaatko/ spinnaat koska jotain surullista simspalstapeliä päässä pelaten? Ei saa selvää. T naiselta
- Anonyymi00006
Ehkä hän on perushuomaavainen ja tulkitset hänen käytöksensä kiinnostukseksi.
- Anonyymi00007UUSI
Olet joutunut friendzonelle.
- Anonyymi00008UUSI
Korjaisin: päässyt. Noussut kokonaan vältettävistä kaveriksi. Iso saavutus.
Naiselta
- Anonyymi00009UUSI
Oletko ehdottanut ihan tapaamista?
- Anonyymi00010UUSI
Ehkä hän käy töissä ja tekee vapaalla muutakin kuin palstailua ja on oma itsensä sen kummempaa hörhöilyä.
- Anonyymi00011UUSI
Hmmm. Missä tuo välttely tapahtuu?
- Anonyymi00012UUSI
Missä kohtaatte jos hän on asikaspalvelu työssä kuuluu työn kuvaan olla kohtelias asiakasta kohtaan vaikka tämä olisi omasta mielestä kuinka vastenmielinen joten opetelkaa olemaan ymmärtämättä väärin tarkkailkaa ympäristöä jossa kohtaatte ettette vedä omia harhojanne ja kuvittele jotain enemmän kuin mitä todellisuus on
- Anonyymi00015UUSI
Niin ja monet asiakkaat ovat hyvin kohteliaita ja ystävällisiä, ettei sekään aina tarkoita kiinnostusta.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin ja monet asiakkaat ovat hyvin kohteliaita ja ystävällisiä, ettei sekään aina tarkoita kiinnostusta.
Totta tuokin. On epäkohteliaita asiakkaita mutta myös epäkohteliaita ja röyhkeitä asiakaspalvelijoitakin.
- Anonyymi00014UUSI
Olen vain luonteeltani ystävällinen ja kohtelias. Kun huomaan, että tuo tulkitaan kiinnostukseksi (jota se siis ei ole), niin vetäydyn kauemmaksi.
- Anonyymi00017UUSI
Anna anteeksi.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Anna anteeksi.
Ei kai tuota anteeksi tarvitse pyytää?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kai tuota anteeksi tarvitse pyytää?
Lähestymistä!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lähestymistä!
Miks sitä tarvitsisi pyytää anteeksi?
- Anonyymi00023UUSI
Yleis sivistävää käytöstä.
- Anonyymi00024UUSI
Enkä ja etpäs 🙂↔️
- Anonyymi00025UUSI
Yritetään vaan kikkeli pystyssä jahdata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496