Mikä aiheutti vaihdon, tulokset kuitenkin hyviä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Onko Peksi
Aika nopeasti pääsee EM otteluun jos on - Anonyymi00002UUSI
Toivottavasti on Peksi, jos on niin EM-ottelu on heti seuraava
- Anonyymi00003UUSI
VHB on Nigitan uusi lauluope
- Anonyymi00004UUSI
Jalkatyö maikkana Jorma Uotinen
Sugar Ray Robinsonin jalkajäljillä.
Ei huono! - Anonyymi00005UUSI
Lauluope Aarne Terska Tenkanen
- Anonyymi00006UUSI
Viulu ja haitari myös oheisharjoitteina, Räsäsen opeissa käyty paukuttamassa myös rumpuja. Alkaa olla rytmi pian veressä!
- Anonyymi00007UUSI
Hanuri harjoittelulla mestaruuteen
- Anonyymi00008UUSI
Botoxia poskipäihin
Ja Irokeesilla katu uskottavuutta - Anonyymi00009UUSI
Andy Ruiz Jr yritti paluuta
Damian Knyba pysäytti sen - Anonyymi00010UUSI
Olen kuullut huhua että Nikitan tiimiin on tullut apukoutsiksi ja vähän pistareita pitämään myös Elvis Guerrero.
Kuten me espanjaa puhuvat tiedetään, yo se, Guerrero means Sodantekijä. Very macho!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496