Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
A-nainen?
- Anonyymi00002
Olen samaa mieltä lähdetään vaan.Mennään minun autollani .Otan eväskorin mukaan ja yllätän sinut sillä mitä sinne olen loihtinut🫶
- Anonyymi00003
Laita viestii
- Anonyymi00004
On vaan niin pitkä matka sinne
- Anonyymi00005
niin on sinnekin
- Anonyymi00006
Eikö tässä ole jo riittävästi menty metsään?
Mihin metsään nyt vielä?- Anonyymi00013
Ei kiitos häirikön kanssa koskaan minnekään!
- Anonyymi00007
Ei ole tapana rämpiä metsässä illalla pimeällä.
Jos et osaa valoisaan aikaan metsässä kulkea... - Anonyymi00008
Kalju tuhkakuppi voi mennä metsään ihan samanlaisen kanssa. Sun yskökset on ihan vihreä, ruskeat. Yäk.
- Anonyymi00009
Terveet ihmiset nukkuu öisin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Terveet ihmiset nukkuu öisin.
Totta. Terveet ihmiset juhlii joskus viikonloppuisin aamuyöl lä pitkälti aamuun.
Tupakasta vielä.
Tupakka on vahva riippuvuutta aiheuttava aine ja vaikeuttaa unta ja unen tuloa.
Tupakan terva ja muut myrkyt keuhkoissa pitkän ajan kuluttua joko itse polttamalla tai passiivisesti tupakoivalla aiheuttaa keuhkoahtaumaa ja näis yskiminen herättää sinut usein öisin.
Yskiminen on tervettä joten siitä ei rankassa.
Yskä on luonnollinen kehon reaktio poistaa keuhkoista tai kurkusta sinne kuulumaton vieras paha. Älä siis estä yskää. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totta. Terveet ihmiset juhlii joskus viikonloppuisin aamuyöl lä pitkälti aamuun.
Tupakasta vielä.
Tupakka on vahva riippuvuutta aiheuttava aine ja vaikeuttaa unta ja unen tuloa.
Tupakan terva ja muut myrkyt keuhkoissa pitkän ajan kuluttua joko itse polttamalla tai passiivisesti tupakoivalla aiheuttaa keuhkoahtaumaa ja näis yskiminen herättää sinut usein öisin.
Yskiminen on tervettä joten siitä ei rankassa.
Yskä on luonnollinen kehon reaktio poistaa keuhkoista tai kurkusta sinne kuulumaton vieras paha. Älä siis estä yskää.Juu, intohimoiseen rakastamiseen kuuluu suuteleminen. Kuka haluaa suudella mäännyttä, ketjutupakoijaa suuta???
Minä en. Mieluummin suutelen muuten pahan hajuista hengitystä kun tuhkakuppia kenen hampaista oikein tirisee mätää.
- Anonyymi00012
Sulla on joku muu nainen J mies
Älä kirjoita mulle enää tänne .
A-nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311384
- 881242
- 81736
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11670- 27667
- 47543
- 19525
- 44515
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115499- 41492