Taas on yksi kaipauksen täyttämä päivä takana.
Hyvää Yötä miehelle 8-11 km taa!
Illan pehmeä samettiverho peittää päivän hälinän
11
119
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Tuutulaulu iltahämärään.
12 tuntia musiikkia kissoille lievittää stressiä
https://www.youtube.com/live/LK0Nx3u69GI- Anonyymi00007
Tämä oli siis aloittajalta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä oli siis aloittajalta.
Kuunteletko tuota itse, vaiko kissat kuuntelee?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuunteletko tuota itse, vaiko kissat kuuntelee?
Ei mulla ole nyt kissoja eikä koiraa. Kaipauksen valkoinen kissa oli mielessä kappalevalinnassa. -ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei mulla ole nyt kissoja eikä koiraa. Kaipauksen valkoinen kissa oli mielessä kappalevalinnassa. -ap
Kissat on kyllä kivoja. Oletko ennemmin omistanut kissoja?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kissat on kyllä kivoja. Oletko ennemmin omistanut kissoja?
On mulla ollut kissoja. Silloin oli mielenkiintoista kun oli 2 pientä kissanpentua ja 2v urosseefferi yhtäaikaa. Ei tarvinnut telkkaria avata.
- Anonyymi00002
toivonko liian paljon, jos tahtoisi sut vierelle hetkeksi
vai toivonko liian vähän, jos kuvasi tahtoisin nähdä unessa
se on kai kaiku
ksylofoni katedraalin sisällä
tai kuu, pilvien takana laulamassa
öitä
sivu varmaankin - Anonyymi00003
Samoin naiselle sinne, saman matkan päähän 😅❤️
- Anonyymi00004
Oliko tämä nainen k-marketin kassalla tai muuten kaupalla tänään,ku silmäkulmia pakottaa ja polttelee,sama oli sokoksessa tällä viikolla,kuvat on,luulen,että sama iihminen on,joka näitä tekee,se on aina ku on stalkkaamassa tuos tien toisella puolella! Pelottaa tuo ihminen,loppujen lopuks onko mies,vaiko nainen,aina on eri näköinen!täytyypä olla kauppiaisiin yhteydessä!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oliko tämä nainen k-marketin kassalla tai muuten kaupalla tänään,ku silmäkulmia pakottaa ja polttelee,sama oli sokoksessa tällä viikolla,kuvat on,luulen,että sama iihminen on,joka näitä tekee,se on aina ku on stalkkaamassa tuos tien toisella puolella! Pelottaa tuo ihminen,loppujen lopuks onko mies,vaiko nainen,aina on eri näköinen!täytyypä olla kauppiaisiin yhteydessä!
Koska on taas vaihteeks turvallisuus vaarassa!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koska on taas vaihteeks turvallisuus vaarassa!
Menpäs pois mun aloituksesta. Tällä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. -aloittajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70770Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o156690- 20679
- 53618
- 51612
- 47611