Minä en kirjoita ilkeitä
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Huijaat!
- Anonyymi00002UUSI
Tänne ei mitään posijuttuja ole hiljaa nauta!
- Anonyymi00012UUSI
Hiljaa sotakoira.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hiljaa sotakoira.
Mistä soditaan?
- Anonyymi00003UUSI
No niin pidäpä omaisuudesta hyvää huolta ja laita kallis vara poikimmahan
- Anonyymi00004UUSI
Yö on vasta kosinnassa, satelee.....
T.ympäristöjätettae
https://m.youtube.com/watch?v=4MKD5otzkTw - Anonyymi00005UUSI
Saatatpa kyllä kirjoittaakin, mikään ei enää yllättäis minua
- Anonyymi00006UUSI
toivottavasti olet viimein onnellinen ja voit olla himassa
- Anonyymi00007UUSI
En minäkään, öitä!
- Anonyymi00008UUSI
Tiedän sen, kulta 😘 Olet ihana 🤗
- Anonyymi00009UUSI
En minäkään 😘
- Anonyymi00010UUSI
Minä haluan vain kiltisti ja hiljaa rakastaa naista. En ymmärrä ihmisiä jotka on koko ajan hakemassa ja aiheuttamassa riitaa ja provosoimassa. Ovat jotenkin sokeasti tunteidensa talutusnuorassa, toteuttamassa kaikkia sisäisen vihansa ja ylpeytensä (paremmuuden tunteensa) toiveita. Mieheltä.
- Anonyymi00011UUSI
En minäkään, jätän vain vihjeitä. Näistä olisikin ollut hyvä puhua, mikäli olisi voinut, sillä asiat liikkuu. Laitapuolustaja
- Anonyymi00015UUSI
Tiedän sen rakas. Mäkään en kirjoita ilkeitä🩷
- Anonyymi00016UUSI
Kulta Rakkaani en koskaan Sinusta mitään pahaa kirjoita... Olet minulle liiankin tärkeä ja en koskaan sinun sydäntäsi tahdo särkeä... Sinulle tulevalle vaimolleni
- Anonyymi00018UUSI
❤️
- Anonyymi00017UUSI
Mä kirjotan aina mitä tarkotan
- Anonyymi00019UUSI
Minä olen kirjoittanut sitä mitä sillä hetkellä tarkoitin tai luulin tarkoittavan ja muutaman päivän päästä olin eri mieltä. Ja joskus sellaistakin, mitä en tarkoita ja joskus saatan sanoakin sellaista, minkä voi joku ymmärtää väärin.
- Anonyymi00020UUSI
Laihduta läski.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617