Ylellä on syytä juhlia kun on onnistunut kuppaamaan julmat summat toimiintaansa, mutta lystin maksajilla ei syytä juhlaan juuri ole, sillä ohjelmien taso on surkea. Radiota ei viitsi enää edes avata ja tv: n puolella tilanne ei ole yhtään parempi.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ei hätää, isänmaapersut lakkauttavat ohjelmien lisäksi myös suomalaisten lukutaidon ja puheen ymmärtämisen.
- Anonyymi00015
Keneltä muulta sen sitten lopettaisi?
Nämä vihervasemmiston ihannoimat "moniosaajat" kun eivät ole koskaan edes vaivautuneet opettelemaan maassamme käytettävää kieltä eli Suomea.
- Anonyymi00002
Kuuntele radio yhtä, siellä on parhaat ohjelmat. Mielenkiintoisia asiaohjelmia ja kiireettömiä haastatteluja ja keskusteluja.
Saat mielenrauhaa.- Anonyymi00004
Olen samaa mieltä siitä, Yhden ohjelmisto on parasta. Se on seurausta siitä, että Ylen muut kanavat ovat vieläkin heikompia: rasittavia ja sisällöltään tyhjänpäiväisiä soittorasioita.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, Yhden ohjelmisto on parasta. Se on seurausta siitä, että Ylen muut kanavat ovat vieläkin heikompia: rasittavia ja sisällöltään tyhjänpäiväisiä soittorasioita.
Ykkönen jatkaa samaa hyvää linjaa kuin Yle on ollut ennen uudistuksia, vaikka toki sekin kanava sai osumaa säästöistä. Kunpa jättäisivät sen edes tähän hyvään nykytilaan ja varsinkin rauhaan mölyävistä sisällöistä. Kuuntelin vuosikausia rinnakkaisohjelmaa, ja nykyisen radio suomen tullessa tähän järkyttävään tilaan, vaihdoin oman mielenterveyden vuoksi Yhteen. Suomen puolelle alkoi tulla huonolla ulosannilla olevia toimittajia, joiden puhetta ei jaksa kuunnella. Asiat vaihtuivat hömppään ja musiikki on jatkuvaa samaa uusintaa samoilta artisteilta.
Hulluksi meinaavat meidät tehdä.
- Anonyymi00003
Persut valittaa kun ei tule mitään junttipaskaa ja persujen perseidennuolemisohjelmaa Ylellä!
- Anonyymi00007
Taidat olla tyypillinen Ylen ohjelmien katsoja?
- Anonyymi00006
Yle on paras.😂🤣
https://postimg.cc/5YvBvjxP - Anonyymi00008
Ylellä näyttää olevan myös trolliporukka, joka kehuu taloa ilman että siihen on syytä.
Säälittävää.- Anonyymi00011
Persun kateutta ja paskanjauhantaa, tuskin täällä Yleläiset trollaa, eikä katsojat täällä trollaa ollenkaan toisinkuin te persut. Me katsojat kehutaan Yleä koska sen ohjelmisto on puutteistaan huolimatta parempaa kuin esim. Maikkarilla!!
- Anonyymi00009
ylen ohjelma tarjontaa kun katsoo ni ei voi kuin ihmetellä miten järkyttävää paskaa!!
vasemmiston ammattitaidottumuus loistaa kilometrien päähän.
Suomen kansa maksaa ylen palkat!
Suomen kansa on puhunut..
Kansan tahto on=kaikki ylen vasemmisto loiset vaihtoon.- Anonyymi00012
Maikkarihan se paskaa suoltaa, Ylellä on ihan katsottavaakin ohjelmaa toisinkuin Maikkarilla joten älä persu jauha paskaa!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Maikkarihan se paskaa suoltaa, Ylellä on ihan katsottavaakin ohjelmaa toisinkuin Maikkarilla joten älä persu jauha paskaa!
"Ylellä on ihan katsottavaakin ohjelmaa".
Noin satuili kovan linjan viherkommunisti,
unohti vain rassukka kertoa niiden katsottavien ohjelmien nimet. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Ylellä on ihan katsottavaakin ohjelmaa".
Noin satuili kovan linjan viherkommunisti,
unohti vain rassukka kertoa niiden katsottavien ohjelmien nimet.Minä en ole viherkommunisti enkä rassukka vaan olen demari ja en ole satuillut mitään!
No kerrotaan nyt vaikka esim. Akuutti, Prisma, brittiläiset sarjat, saksalaiset sarjat, konsertit vaikka näin aluksi.
Joten haista sinä persu iso paska!
- Anonyymi00010
Yle on ylivoimaisesti paras median tuottaja! Ei mitään höpöhöpö ihmissuhde-epätositeeveetä missä joku persu paskoo housuunsa ja ponnistaa sitä kautta jopa MEP:iksi.
- Anonyymi00014
Vihreillä ja Persuilla on siis jotain yhteisiä harrastuksia,
kuten vaikkapa tuo mainitsemasi omien housujen sisäpuolen tuhriminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71830
- 113779
- 37706
- 134700
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 70607
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69455
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti43439- 41432
- 62432
- 45423
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395