Oikein vaikeaksi sen suhteen ja teen jatkossakin.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Niimpä
- Anonyymi00002UUSI
Ootko sä ihan oikeasti terve nainen
Kun luulet että vaikuta muiden välehein jollsin nettipalstalla ?
Miten oles lääkitys epävakaaseen?- Anonyymi00003UUSI
Ei toki täällä
- Anonyymi00005UUSI
Ny on sen verran päälleliimattu kommentti, että taitaa olla aapeeäijän halpa agitaatio. Mistä näistä tietää. T naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Sinut tunnen niin tiedän että teet siitä jatkossakin vaikeaa.
- Anonyymi00006UUSI
Täällä voit tehdä, mutta muut asiat tehdään livessä, joten onnea;)
- Anonyymi00007UUSI
Toivottavasti lyöt varpaasi ovenkarmiin.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi mies olet niin vaikea?
- Anonyymi00009UUSI
Otat sen karenssi vuoden lisää niinkö?
Loputtomastiko meinaat lorvia?Nimittäin minäkin jatkan. - Anonyymi00011UUSI
Älä nyt kaikkea kunniaa ota. Olin itsekin aika mahdoton.
- Anonyymi00012UUSI
Minkä suhteen kuinka kaveritkin monesti vaikuttavat kaverinsa suhteisiin pelkästä kateudesta jo kuiskitaan korvaan epäilyksiä se on panemassa sen ja sen kanssa se tekee sitä ja tätä se on siellä ja tuolla ja epäilys luodaan näin kuinka sä voit luottaa siihen mitä sellaista se on tehny että on sun luottamuksen arvoinen eikä tarvitse enempää maks viis vuotta ja se oli siinä oli yhteisiä lapsia tai ei kattokaas kun joka suhteessa on se viiden vuoden kriisi jopa työ suhteissa "olenko ny sellaisessa työssä jota oikeasti haluan tehdä"
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä hän itse teki siitä mahdottoman omalla käytöksellään. Ei edes uskalla kohdata minua. Sinä yritit sabotoida mutta loppupeleissä kyse on hänen pelkotiloistaan.
Mutta te molemmat kyllä aiheutitte käytöksellänne sen, etten enää pysty käymään samassa paikassa ja jouduin luopumaan jostain, mitä olin aina halunnut tehdä, mutta en uskaltanut aikaisemmin. Teitte kokemuksesta ahdistavan. Se ei ollut kivasti tehty. Toivottavasti otitte siitä jotain opiksenne ja käyttäydytte jatkossa kypsemmin ja huomioitte myös muiden tunteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 98974
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669