Hei ystävä.
Kylällemme avattiin uusi Sushi ravintola, josta koko perheemme on pitänyt paljon. Ajoin Sunnuntain kunniaksi hakemaan taas sieltä ruokaa. Ikäväkseni olen huomannut, että omistaja tervehtii aina kyllä iloisesti, mutta kutsuu minua nimellä "Jenkem-San".
Tämä hieman harmittaa ja mietinkin voisiko se johtua Skodastani, joka on parkissa liikkeen etupihalla?
Syysterveisin,
Tom
Ajoin räsälläni hakemaan noutoruokaa
Anonyymi-ap
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Kokeile jättää korttelin päähän. Ei kukaan yrittäjä halua leimautumista skodaluokan palvelijaksi.
- Anonyymi00002UUSI
Japanilaisille kunnia on kaikki kaikessa. Skodalla ajava mies on kunniansa menettänyt ja Japanilaiset tietävät sen.
Suosittelen olemaan menemättä enää ravintolaan sillä Japanilaisdt evät koskaan unohda. - Anonyymi00003UUSI
Ihan normaalia! Minua kutsuvat DSG-saniksi. Jore
- Anonyymi00004UUSI
Meillä kinkki huuteloo Cuising-San
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Meillä kinkki huuteloo Cuising-San
Ei kuitenkaan glindl-san 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Kuinka turhaa ja merkityksetöntä elämä onkaan kun päivät kuluu kirjoittelemalla noin lapsellisia ja typeriä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7950- 96920
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27721Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192666- 71649
- 30620