ottaisitko mielummin mut vai Riitta Uosukaisen?
Naisille:
Dannyn vai Keke Rosbergin?
Jos ois pakko valita
18
119
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Danny on noista vanhempi ja varmaan myös sairaampi, eli hänet, jos olisi pakko valita.
- Anonyymi00002
Riitan, voin kuvitella miten juotais sitä ehtoollisviinin makuista Jacob`s Creekiä ja juteltais toisillemme lukutuoleistamme käsin samalla kun takkatuli loimottaa taustalla. Riitan minä tarvitsen, aikuisen kokeneen älykkään naisen, en jotain hutsua, jota joku isomulkkunen parittaa ympäriinsä.
https://www.youtube.com/watch?v=Ty5X1CfBiCs&list=RDTy5X1CfBiCs&start_radio=1- Anonyymi00003
En lähtis markkinoimasm sun meedion "kykyjä".
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En lähtis markkinoimasm sun meedion "kykyjä".
Mä lähtisin rakentamaan kunnon kehonrakennusposeeramista tai chin askelin, siitä on myös tosi lyhty matka kamppailulajeihin ja usoisin, että siitä voisi saada apua myös paniikkihäiriöiset.
Mitä se on, mitä se tekee, mitä se on. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä lähtisin rakentamaan kunnon kehonrakennusposeeramista tai chin askelin, siitä on myös tosi lyhty matka kamppailulajeihin ja usoisin, että siitä voisi saada apua myös paniikkihäiriöiset.
Mitä se on, mitä se tekee, mitä se on.Voi Riitta parkaa, minkä älykkö juttukaveri hän sinussa menettääkään.
- Anonyymi00005UUSI
Mieluummin yksin kuin kummankaan miehen kanssa.
- Anonyymi00007UUSI
Älä nyt, Danny on Danny ja Keke on saletisti ja todistetusti nopee.
- Anonyymi00008UUSI
Inhoan dannya. En käsitä miksi se ei ole vankilassa. Ei ole normaalia se touhu nuorten tyttöjen kanssa.
Eli jäljelle jää keke. En tunne yhtään. Joku ralliautoilija on ja tiedän sen laulun… keke keke keke kekekeke keke keke roosberi rosber i roosberi - Anonyymi00009UUSI
En Kumpaakaan miestä, minulla on jo mies Danny on Syntynyt samana vuonna kuin isäni oli ,että yli 80- vuotias( isäni kuoli 2024 siksi kerron ,että oli)
- Anonyymi00010UUSI
Sinut🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00014UUSI
Jeeeee, kelpaan jollekin 😂
Viikko pelastettu!
- Anonyymi00011UUSI
En vastaa tällaisiin kysymyksiin, koska ei ole olemassa mitään sellaista kuin pakkovalinta!
- Anonyymi00012UUSI
Riitta Uosukaisen valitsisin
- Anonyymi00015UUSI
Tylsää 🙁
No, ei musta kaikille kyllä riittäisikään.. Ehkä yhdelle vain.
- Anonyymi00013UUSI
Keke Rosbergin?
- Anonyymi00016UUSI
Et oo varma?
- Anonyymi00017UUSI
Suosittelen naisille kekeä. Formulamenneisyys ja asunto Monacossa. Suhteet piireissä ja ei ole uransa jälkeen pahemmin poikennut suomessa. Kuvitelkaa astinlautana makeaan elämään.
- Anonyymi00018UUSI
Keke on komeempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301349
- 881232
- 81726
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...10655- 27647
- 47543
Suomessa ei anneta opiskella eikä työskennellä
Johtajat päättävät elämästäsi ja tekevät puolestasi päätöksiä. Johtajat eivät osaa kuunnella, koska ovat narsisteja.120539- 19525
- 44505
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115499