Jos pahansuovan lauman säälittävä johtaja tekee virheen, se katsotaan läpi sormien. Jos kiusattu ja empaattinen erottuva yksilö onnistuu jossain, se otetaan joukkokiusaamisen kohteeksi.
Tällaisilla ihmisillä on kulkukoiran moraali. Nujerretaan muita ettei tarvisi katsoa itse peiliin ja myöntää itselle omaa valittua keskinkertaisuuttaan ja pahuuttaan sekä saamattomuuttaan. Säälittäviä laumaseuraajia.
Kulkukoiran moraali. Se on useimmilla itäsuomessa
Anonyymi-ap
6
56
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Juu näin on ja minulla on myös vatsalaukku rosteria 🤠
- Anonyymi00003
Et taida tietää mitään koirista?
- Anonyymi00004
lauman ja porukan seuraaminen on tyypillistä teineille. sen ei pitäs ohjata enää aikuisten käytöstä. onhan ihmisellä omat aivot
- Anonyymi00005
ei voi olla moraalia jos laumassa ollaan eikä ajatella itse oman arvomaailman pohjalta mitään
- Anonyymi00006
Tule aloittaja tänne! Panen sinua paljaalla kuin kulkukoira! ☝️😀
- Anonyymi00007UUSI
Nuoletko myös kuin kulkukoira? Aijai, kyllä aloittajan moraali kostuu suonsilmäkkeeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70770Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o156690- 20679
- 53618
- 51612
- 47611