Minua? Etkö ole onnellinen hänen kanssaan?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Voit vastata
- Anonyymi00002
Niin miten ae nyt on sit...sinä aina olet mielessö🤔♥️
- Anonyymi00003
Se. ........
- Anonyymi00004
Se.....ei ae
- Anonyymi00005
minä vain puran pskaani tänne en etsi täältä ketään ja vaikka täällä ei kävisi kukaan tekisin aloituksia ja vastailisin niihin itse on valinta eristäytyä ihmisistä kun ei kiinnosta
- Anonyymi00006
Kenelle tämä? Jos haluat vastauksia, niin laita nyt ihmeessä onko tämä naiselle vai miehelle...
- Anonyymi00007
Tämä aapeeäijä larppaa, että sillä olisi ensinnäkin a) naisystävä ja b) toisekseen tällainen salainen ihailija. Mitä tulee aloitusten sukupuu löytämiseen, se ei paljoa ns avaruuksia avaa anonyymilla saitilla
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä aapeeäijä larppaa, että sillä olisi ensinnäkin a) naisystävä ja b) toisekseen tällainen salainen ihailija. Mitä tulee aloitusten sukupuu löytämiseen, se ei paljoa ns avaruuksia avaa anonyymilla saitilla
Sukupuolittamiseen* se on lapsellista. Kuten sekin, että jokainen ihan normaali sana pitää vahvistaa ilman että automaattinen tekstin korjaaja villiintyy pätemään wttu
- Anonyymi00009
Kenet ole usuttanut, ohjannut kimppuuni tarkoituksenmukaisesti ?
- Anonyymi00010
Sen siitä saa ap. kun pelleilee miesten kanssa. Kiersit kaikki miehet läpi. Vaihdoit kuin paitoja päälle. Nyt sait hullun perääsi ja vielä ihmettelet.
- Anonyymi00011
Miksi mamin pitää aina sotkusi hoitaa
- Anonyymi00012
Mitä sillä tiedolla anonyyminä teet? Lähinnä tuntuu jotenki ilkeältä koko aloitus.
- Anonyymi00013
Voit vastata itse samaan kysymykseen ensin.
- Anonyymi00014
Mieti vähän jos viisi ihmistä kyselee perääsi.
- Anonyymi00015
hessuhoppina lenkkeilen lähinnä
- Anonyymi00016
V nainen tykkäsit spämmätä menemään täällä tuolla joku kysyy perääsi. Siellä mies sinulle odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552177MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1341231- 1421175
- 47991
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75983- 60916
- 80751
- 38727
- 34697
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674