Minusta?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Minkätakia tykkäämiseni olisi muuttunut?
- Anonyymi00002UUSI
Miksi en. Toki olisin toivonut että säilyt mukana elämässäni mut virheitä nuoruuden huumassa ja suutuspäissään asioita tapahtuu. Kuitenkin niistä oppii kasvaa. Koen kuitenki et molemmille näin paras. Sait elää elämää johon minulla ei ollut edelletyksiä. Ja minä sain elää elämää ihmisten rinnalla jotka ymmärsivät mitä kanssani olo vaatii. Ei se muuta tunteitani sinua kohtaa ja etteikö ratkaisut olisi sattuneet tehneet kipeää. Mut elämä ei oo satua. Kuin hänelle.
- Anonyymi00003UUSI
En oo koskaan tykännyt ! Mies on 🤡
- Anonyymi00007UUSI
Oletko sinä sellainen niin kutsuttu : "rakkaudesta se hevonenkin potkii"-henkilö?
Sivusta
- Anonyymi00004UUSI
Onhan se jo onneksi alkanut haihtua, kun ei olla nähty. Tavoitteena on, että katson miten pitkään onnistun välttelemään. Onnistuuko vuoden loppuun.
sivusta n.- Anonyymi00005UUSI
Mitä sitten. Lopettako välttelyn vai unohdatko kokonaan
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä sitten. Lopettako välttelyn vai unohdatko kokonaan
Saa nähdä. Päivä kerrallaan. Tässä tulee paljon enemmän onnistumisen kokemuksia kuin aikanaan, kun yritin tavoitella, kohdata ja jutella.
sivusta n. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saa nähdä. Päivä kerrallaan. Tässä tulee paljon enemmän onnistumisen kokemuksia kuin aikanaan, kun yritin tavoitella, kohdata ja jutella.
sivusta n.Mitä tarkoitat
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Että tämä on helpompaa. Vältellä kuin tavoitella. Mutta ethän sinä voi sitä tietää, kun olet pelkästään vältellyt.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että tämä on helpompaa. Vältellä kuin tavoitella. Mutta ethän sinä voi sitä tietää, kun olet pelkästään vältellyt.
Mulle taas välttely ei ole ollenkaan helppoa eikä mikään ole haihtunut. Mutta joskus pitää silti tehdä ikäviä asioita että pystyy katsomaan peiliin. 💔
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi pidät sitten tunteitasi edelleen yllä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miten pidetään "tunteita yllä"? Jos palstaa tarkoitat, niin paitsi että tähän koukuttuu, niin tällä on ollut myös voimakkaasti ikävän tunteita hälventävä vaikutus.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mulle taas välttely ei ole ollenkaan helppoa eikä mikään ole haihtunut. Mutta joskus pitää silti tehdä ikäviä asioita että pystyy katsomaan peiliin. 💔
Oletko vältellyt pitkään?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko maksullisten jälkeen helpompi katsoa peiliin?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei minulla ole ollut kaipaamisen tunteita ketään kohtaan!
- Anonyymi00008UUSI
te palladiumit sovitte keskenänne senkin juksupuksut
- Anonyymi00011UUSI
Koska en osaa olla tykkäämättäkään. Enkä ole sitä tykkäämistä päättänyt itse alunperinkään..
- Anonyymi00012UUSI
Ai joku toinenko päättää sun asioista
- Anonyymi00013UUSI
En mäkään. 🤫
Sivusta
- Anonyymi00019UUSI
En tykkää kenestäkään, koska pidän vain yksin olemisesta! Sitä projektin aloittajat eivät osanneet ottaa huomioon ollenkaan! Ehkä he luulivat minua olevan ujo, mutta se ei ole koskaan ollut syy siihen, etten halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Olen todella hyvin yksin viihtyvä ja siksi koen etten tarvitse uusia ihmisiä elämääni! Ihan samoin ajattelevat monet erityispiirteiset ihmiset! Ja jos heitä yritetään pakottaa muuttumaan, se saa aikaan valtavaa pahaa oloa! Minulle kävi juuri noin!
- Anonyymi00021UUSI
Aivan.
- Anonyymi00022UUSI
Jos satun ihastumaan pahasti, niin siitä tunteesta on tosi vaikea päästä eroon. Yritän kyllä jatkossakin parhaani, ettei hän ahdistuisi minusta tai saisi tietää tykkäämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311384
- 881242
- 81736
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11670- 27667
- 47543
- 19525
- 44515
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115499- 41492