Löytääksesi minut täältä ja kysyäksesi mietteitäni kaiken jälkeen. Keskittyisit uusiin kuvioihisi ei luulis asiani enää kiinnostavan sinua. Vastausta jos etsit niin voin sanoa että ei tunnu enää miltään. Olen käynyt asiat mielessäni läpi ymmärtänyt ja hyväksynyt sen että asiat meni miten meni. Voisitko nyt lakata etsimästä minua ja mitä teet yleensä enää täällä koska sinulla on uudet kuviot ja ihan livenä eli ei syytä kuluttaa aikaa täällä. Minulla on kyllä omia syitäni olla täällä.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Sinusta ei vain pääse eroon ja se on se ongelma. Itse haluat jatkaa
- Anonyymi00002
Miten niin ei pääse eroon?
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten niin ei pääse eroon?
Voit vaikka Miettiä sitä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voit vaikka Miettiä sitä
Ei minulla ole aikaa eikä kiinnostusta miettiä. Ensimmäisenä tulee kyllä mieleen ettet ole onnellinen hänen kanssaan. Oletko laastari suhteessa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei minulla ole aikaa eikä kiinnostusta miettiä. Ensimmäisenä tulee kyllä mieleen ettet ole onnellinen hänen kanssaan. Oletko laastari suhteessa?
Oletko itse?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko itse?
No huh huh... Tavattoman ruma kysymys.
- Anonyymi00003
mut ohan se ny siistii et se pääsee oppivelvollisuuden jälkee heti eläkkeelle mahtavaa elämää oikein mahtavaa
- Anonyymi00004
Kenelle tämä on ja keneltä?
Liikaa osuvaa sattumaa löytyy mutta..- Anonyymi00012
Ei sulle 😘
Sivusta
- Anonyymi00005
fyysisesti todennökösesti hyvinkin terve
- Anonyymi00006
Ap on taas joku joka kuvittelee S24 juttujen pyörivän hänen oman napansa ympärillä.
- Anonyymi00011
Taisi olla vaan joku näitä trollaus juttuja tämäkin kuten moni muukin täällä. Kun ei osaa vastata edes tuohon kuka ja kenelle tämä oli.
- Anonyymi00013
Ethän sinä tiedä paljonko joku täällä aikaa viettää. Ja millaisia syitä kenelläkin on olla täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921255- 47901
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84758- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j56683- 53638