Kysyin vaimoltani hänen fantasioistaan, mutta hän sanoi, ettei hänellä ollut mitään seksuaalisia fantasioita, koska suhteemme sujui hyvin eikä hänen tarvinnut ajatella sitä. Onko se todella totta? Onko mahdollista, että naisilla ei ole seksuaalisia fantasioita parisuhteen ulkopuolella (esim. seksi vieraan kanssa)?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Jokaisella ihmisellä on jonkinlaisia seksuaalisia fantasioita.ei vaan halua kertoa
- Anonyymi00005UUSI
Tuo ei pidä paikkaansa. Suurimmalla osalla terveistä ihmisistä on seksifantasioita ja toiveita, mutta jos on esimerkiksi autisti tai vastaava, voi olla että pelkkä seksistä fantasioiminen ei kiihota, vaan seksuaalisen kiihotuksen tuo vain jokin muu, kuten jonkun värin tai äänen ajattelu. Myös ihan puhdas fyysinen kosketus voi kiihottaa.
Suosittelen aloittajalle että jos teidän seksielämässä ei ole mitään yllätyksiä, fantasioita tai muuta, vaan se on pelkkää sinun harjoittamaa jyystöä kun hän nauttii, ota ero.
Olin nimittäin suhteessa tuollaiseen naiseen joka kyllä levitti jalkansa, mutta sitten sängyssä ei muuta tehnyt kuin makasi selällään. Kaikki piti pyytää kuten suuseksi. Sitten kun kysyin että mikä häntä kiihottaa, hän vastasi että häntä kiihottaa se kun minä olen kiihottunut. Sitten kun kysyin fantasioista, hän sanoi ettei hän fantasioi mistään.
Miten tuollaisesta ihmisestä ottaa mitään selvää kun koko luonne on pelkkä liukas saippua?
Käytännössä seksi muuttui sen jälkeen hyvin robottimaiseksi, kun en saanut hänestä mitään irti, en sitä että millä saisin hänet kiihottumaan tai mitä hän haluaisi jne jne. Muutaman vuoden jaksoin, kunnes tuo täydellinen kommunikoinnin puute ajoi siihen että heivasin hänet pellolle. Käytännössä seksi oli sitä että minä pää punaisena puursin kun toinen vain makaa. Hän sai kyllä orgasmeja, mutta meillä ei ollut mitään yhteyttä yhdynnän aikana koska hän ei kommunikoinut, kaikesta tuli käytännössä ”okei, ihan sama”
Se ei ole kommunikointia että fyysisesti saa orgasmin fyysisestä kosketuksesta. Kommunikointia on se että kertoo mikä tuntuu hyvältä, esittää toiveita, tekee aloitteita ja on aktiivinen ja osoittaa haluavansa sinua. Hän ei ollut haluton koska hän itsekin masturboi esimerkiksi vibroilla. Se ongelma oli nimenomaan siinä että vaikka hän suostui seksiin ja sai orgasmeja ja selitti että kiihottuu minun kiihotuksesta, hän ei kuitenkaan osoittanut että haluaa minua. Ei minun käsikään puhu tai tee aloitteita, joten meidän seksi oli käytännössä pelkkää masturbointia ja siihen se loppua kohden menikin kun en enää halunnut tehdä aloituksia enkä enää itse halunnut häntä. Vetelin joka päivä käteen kerran ja kun tuota oli jatkunut, kuten sanoin, heivasin koko naisen pihalle.
On melkoisen irvokasta että kun katsoo tämän päivän mediaa, kuten iltapäivälehtiä, siellä on naiset kirjoittamassa seksistä ja yleensä naisille. Mutta kokemukseni mukaan suurin osa naisista on todella huonoja ja mielikuvituksettomia seksissä.
- Anonyymi00002UUSI
Mietin samaa. Mutta miksi hän ei halua? Kaikki on hyvin suhteessamme. Sanoin hänelle, ettei niitä tarvitse toteuttaa, halusin vain tietää.
- Anonyymi00003UUSI
Ehkä vähän arka aihe.
Pitäähän jotakin "salaisuuksia" olla vaikka parisuhteessa elääkin.
Ja fantasia on vaan fantasia - Anonyymi00004UUSI
Naisilla ei ole mitään seksuaalisia fantasioita, kuten miehillä on. Heillä on "romanttisia" ajatusrakenteita tai -unelmia, juuri sellaisia kuten naisten kirjoista ja tyttöjen lehdistä (Regina yms) voi lukea. Tämä on täysin linjassa sen faktan kanssa, että naisilla ei ole seksuaalista himoa kuten miehillä on. Milloin nainen katsoo miestä himoiten ja tulee pyytämään miestä sänkyynsä?
- Anonyymi00006UUSI
Sinulla on kyllä halukkaat naiset jääneet kokematta. Tuo sinun kokemus ei pidä paikkaansa. On haluttomia naisia, on kokemattomia ja osaamattomia naisia. Mutta sitten on niitä jotka oikeasti haluaa seksiä.
Kokemattomiin, osaamattomiin ja halukkaisiin ei mikään hömppäromantiikkaroska uppoa. Ainoastaan nuo haluttomat selittää jostain romanttisista ajatusrakennelmista ja ritareista valkoisten ratsujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20639
- 51582
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478