Jotenkin siltä vaikuttaa. Voi tietysti olla niinkin..., että Petteri ihan röyhkeästi valehtelee.
Ehkä hän haluaa ihan vilpittömästi olla Suomen kaikkien aikojen huonoin pääministeri.
https://yle.fi/a/74-20245027
Vaivaako Petteriä dementia?
19
76
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Meni lomakin ihan pieleen, kun joutui kesken loman tulemaan töihin valehtelemaan lisää.
- Anonyymi00002
Ei varmaan mennyt pieleen. Petteri tuli ihan mielellään valehtelemaan kesken loman.
- Anonyymi00012
HEI, LOMA OLI HYVÄ.
TAPASIN JANNEN VAIN KERRAN: - Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei varmaan mennyt pieleen. Petteri tuli ihan mielellään valehtelemaan kesken loman.
Mitä mahtaa vastata ex työkköri ýxk
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
HEI, LOMA OLI HYVÄ.
TAPASIN JANNEN VAIN KERRAN:TUSKIN?
- Anonyymi00003
Missä voi lyödä vetoa ettei Orpolle tule tästä mitään seurauksia ja samanlainen suhmurointi ja korruptio saa jatkua
- Anonyymi00004
Oikeuskanslerilla on valta ja voima, mutta niin kuin suomessa on monta kertaa nähty niin korppi ei korpin silmää noki.
- Anonyymi00005
Pitäisikö Orpo viedä vanhainkotiin niin voi kokeilla miltä tuntuu maata paskat housussa vaipoissa useamman vuorokauden.
- Anonyymi00006
Voi paska.
- Anonyymi00007
Kaipa hän kohta onkin hoivakotikunnossa tai oikeastaan on jo. Hän ei näe mitään, hän ei muista mitään, hän ei kuule mitään, eikä hän ymmärrä mitään. Kuinka meillä voi olla noin toimintakyvytön pääministeri?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaipa hän kohta onkin hoivakotikunnossa tai oikeastaan on jo. Hän ei näe mitään, hän ei muista mitään, hän ei kuule mitään, eikä hän ymmärrä mitään. Kuinka meillä voi olla noin toimintakyvytön pääministeri?
... ja hymyilee kuin vajaalla käyvä vielä silloinkin, kun pitäisi jo ihan vakavasti tormistautua ja olla rehellinen.
- Anonyymi00009
Milloin hallitus menee töihin
- Anonyymi00010
Muuta en keksinyt Orpo
- Anonyymi00011
Kyllä huomaa, että muisti pätkii.
Sinnittelee, että pääsee täydelle koijarieläkkeelle.- Anonyymi00014
Tuollaiset elelee muumiona vielä 40 vuotta, veronmaksajan piikkiin :)
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuollaiset elelee muumiona vielä 40 vuotta, veronmaksajan piikkiin :)
Sopeutumiseläkettä unohtamatta!
- Anonyymi00016
Petteri on kravatti-persu!
- Anonyymi00017
Jos kohtaamalla Orpo muutaman kerran ohimennen ja asiastaan mainiten saa yli 30 miljoonan hakemukseen hänen puollon, niin paljonkohan irtoaisi jos tukkisi samaan hissiin tai tilataxiin asiaansa Orpolle kohtaamaan.
- Anonyymi00018
Orpo puhuu niin totta kuin osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134744Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 90407
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36391Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.84375- 13375
- 29374
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362- 20357