Olen kuninkaallinen

Katariina XIII

Totta se on. Polveudun kuninkaallisista sukujuurista. Kumartukaa edessäni, moukat!

18

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anita

Olen maitolavan prinsessa!

• Lavalla

Istut, tulen hakemaan sinut jenkki autollani ja sitten nussitaan oikein kunnolla takapenkillä!

• giljotiini

Tasavallassa on viisainta vaieta kuninkaallisista juurista.

• Oletin aivan

demokratian vahvuuden olevan siinä ettei tarvitse vaieta.

• Sisko

Jos olet kuninkallista sukua, olet myös Liposen sukua, mutta et sentään rouvashenkilö Päivi Lipposen sukua. Hän on paksujalka Hiltusia Itä-Suomesta. Voi kun lakkaisi pyrkimästä valokuviin.

• Katariinan kammarista

No näitä varmaan venäjältä riittää Olihan se Orlov tamman kanssakin.

• ....et ole!

Vaikka polveutuisit kuninkaallisesta, se ei tee sinusta itsestäsi kuninkaallista.
      Itse olen tällä htkellä Englannin kruununperimys järjestyksessä sijalla 277, ja polveudun suoraan Kuningatar Viktoriasta. En kuitenkaan ole kuninkaallinen, vaan tavallinen opiskelija. Sama koskee tietenkin perhettäni.

• Englannin suvusta

Kerro ihmeessä lisää , oletko ihan oikeasti 227 listalla kruununperimyksessä- mikä on suku?Kuullostaa mielenkiintoiselta ja olen tosissani.

• HRH Step
        Englannin suvusta kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää , oletko ihan oikeasti 227 listalla kruununperimyksessä- mikä on suku?Kuullostaa mielenkiintoiselta ja olen tosissani.

Mitä haluat tietää? Tällä hetkellä olen sijalla 277, mutta sehän vaihtelee sen mukaan, kun uusia jälkeläisiä syntyy, ja vanhempia kuolee. En mainitse sukuani täällä nimeltä, mutta löydät listan Englannin kruununperijöistä esimerkiksi täältä:

http://en.wikipedia.org/wiki
        /List_of_succession_to_the_British_throne

• Michael

Vaikka suvussa esi-isissä on neljä pyhimystä.

Miten vihannesviljely? Onko sateet olleet kohdallaan :)

• HRH Step
        Michael kirjoitti:

Vaikka suvussa esi-isissä on neljä pyhimystä.

Miten vihannesviljely? Onko sateet olleet kohdallaan :)

mistä tiesit? sateet olleet kohdallaan.

• Michael
        HRH Step kirjoitti:

mistä tiesit? sateet olleet kohdallaan.

Sanotaan nyt vaikka niin että olen Gothani lukenut.

• Taina
        HRH Step kirjoitti:

Mitä haluat tietää? Tällä hetkellä olen sijalla 277, mutta sehän vaihtelee sen mukaan, kun uusia jälkeläisiä syntyy, ja vanhempia kuolee. En mainitse sukuani täällä nimeltä, mutta löydät listan Englannin kruununperijöistä esimerkiksi täältä:

Eli jos ne 276 henkilöä, jotka ovat edelläsi kruununperimysjärjestyksessä, menehtyisivät... niin sinä perisit kruunun?

Wau.

• AnnaBeata
        HRH Step kirjoitti:

Todella mielenkiintoista!
        Huomasin myös, että 183. sijalla oli Carl Philip ja hänen jälkeensä 184. sijalla oli Victoria!
        Ruotsissahan kruununperimys on toisinpäin. Sinänsä epäreilua, koska Carl Philip syntyi kruununprinssiksi ja se titteli vietiin häneltä. Eikö uutta kruununperimysjärjestyslakia olisi voitu toteuttaa vasta hänen jälkeläisiinsä.

Minun esi-isäni on ollut aikoinaan hovisaarnaajana Ruotsissa.

• Anonyymi
        HRH Step kirjoitti:

Aika monet on sukujuuriltaan Suomessa kuninkaallista sukua

• Anonyymi
        AnnaBeata kirjoitti:

Todella mielenkiintoista!
        Huomasin myös, että 183. sijalla oli Carl Philip ja hänen jälkeensä 184. sijalla oli Victoria!
        Ruotsissahan kruununperimys on toisinpäin. Sinänsä epäreilua, koska Carl Philip syntyi kruununprinssiksi ja se titteli vietiin häneltä. Eikö uutta kruununperimysjärjestyslakia olisi voitu toteuttaa vasta hänen jälkeläisiinsä.

Minun esi-isäni on ollut aikoinaan hovisaarnaajana Ruotsissa.

Kallehan halusi sen juurikin noin että tuo vaihdos olisi tapahtunut seuraavalle sukupolvelle lehdet käänsi sen niin ettei hän haluaisi tyttärestä kruununperijää sitähän ei tarkoittanut

• Taina

Tuo nyt on aika vähän...
      mutta minunpa sukulainen se sävelsi aikanaan olympia-hymnin: se on JOTAKIN:-)

• Anonyymi

Mä edelleenkin olen suomen ainut prinsessa ja sä et sitä päätä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe