Kaikki viittaa siihen. SDP mitä ilmeisimmin palaa 16,5 % kerhoon takaisin, palauttaa laina äänet. SDP on lakkopuolue, ja lakkovahtien 2x ministerin palkkojen tukija, joilla vieä aitoon sosialisti tyyliin asunto ja auto edut, ym muitakin etuja sossut ottaa kun saamassa röyhkeästi.
Jos valitaan demarit tai perussuomalaiset, kyllä perussuomalaiset menee kirkkaasti edelle keskustan kanssa asioissaan mm tärkeä maanviljelys jota tulee parantaa mm meillä tulee entistä pahemmin esille riittävyys ruuasta pahanpäivän varalle. TURVE aine jota meillä runssaan paljon, jolla ilmeisesti vielä velkoja maksetaan, kuin aikanaan ja jälkeenkin PUULLA. Turpeessa on öljyksi muutettuna, isorekka 22000 litraa. Se tämänpäivän hinnoilla noin 45000 € arvo. Turvetta on niin paljon, että laskimestakin numerot loppuu, jo yksin kasvu vuodessa 10 kuutiota m3 hehtaarille, ja hehtaareja on noin 10 miljoonaa. Samanlaista TURPEEN vastustaminen kuin oli ydinvoimaan vihreilläkin, he ei tiedä mitä ENERGIA on. ME emme ilman ENERGIAA pärjää, oli kuin hyvänsä SDP päämisterikin oli yökerhossa tanssia nytkyttelemässä, ja ENERGIA murheita ei ollut. Heillä muka VIHREÄSIIRTYMÄ oli, kun ei oikeaa energiaa käytetä. ettei sitä tarvita toivat julki.
Toivon mukaan heikko osaaja SDP ei ole hallituksessa muine vasureineen ja kommunisteineen.
Perussuomalaiset saattaa hyvin olla seuraava pääministeripuolue
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Afd ja ny sit persut. . Kyl Putinilla on aihetta riemuita . . Putinin ykköstavoite on jo kauan ollut EU n hajoittaminen ja nyt se lähenee kovin . Ukrainakin Putinille vain ensi askel saada EU hajoamaan .
- Anonyymi00003
Mikä näiden yhteneväisyys oikein on!!?? Siis SSDP/Afd, joka haluaa lisätä yhteistyötä Putlerin kanssa entisestään, (nythän Rysselissä SSDP mepeillä menee hyvin Putlermyönteisten kanssa) ja avata itäraja vs. Perussuomalaiset joka EI HALUA!?.
- Anonyymi00002
- Tietenkin - Perus On Paras - !
- Olen Suomalainen - Olen PERUS-Suomalainen - ! - Anonyymi00004
Perussuomalaiset saattaa hyvin olla seuraava pääministeripuolue. Kyllä ja juuri näin. Tämä on hyvin todennäköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338