kun oon tämmöne nolo pska joka kaipaa sua
Vastaukset 28
- Anonyymi00001UUSI
😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
Juu, onneksi palstaäijä voi kohta esiintyä naisena, joka vertaa nk tilannetta epsteiniin, niin joku mauton ilmapää voi nauraa röhöttää kun on just nii pateettinen torttunen
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu, onneksi palstaäijä voi kohta esiintyä naisena, joka vertaa nk tilannetta epsteiniin, niin joku mauton ilmapää voi nauraa röhöttää kun on just nii pateettinen torttunen
Ihmiskauppa aah hah haa, ei vaikuta kovin nk solidaarisuusyhteisön arvoja noudattavalta a a
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä. Ja kun se ei ole lainkaan sopivaa.
Entiselle terapeutille. - Anonyymi00003UUSI
Jos tuolta tuntuu niin kaipaa jotain muuta jos mun kaipaminen on noloa.
- Anonyymi00004UUSI
Hän on ihana, rakastan.
- Anonyymi00005UUSI
Ethän sä tunteille mitään mahda, käytökselles kylläkin.
- Anonyymi00007UUSI
Paskahan sä oletkin! Aina ollut mikskä se muuttuis. Myönnä
- Anonyymi00009UUSI
En missään nimessä inhoa, jos olet kaivattuni
- Anonyymi00010UUSI
Oot kuin paska tahra kengän pohjassa.
- Anonyymi00011UUSI
Mistäpä minä sinun noloudestasi tietäisin.
Se mikä inhottaa on jatkuva raksaäijien lykkääminen ja samoin apteekkien. En ole koskaan ollut kiinnostunut raksoista saati farmakologiasta. - Anonyymi00012UUSI
haluan nimenomaan elämänkoulu nolo pskan alle 30 kiitos
- Anonyymi00013UUSI
Ei yhtään
- Anonyymi00014UUSI
Mielenkiintosia vastauksia onpas täällä aina niin vihamielisiä ihmisiä että ei voi kuin ihmetellä juuri siksihän tänne ei kehtaa ikävöinti vuestejä kirjotella enää t. Aloittaja
- Anonyymi00015UUSI
Ajattelitko, että kysymyksesi asettelu saa ihmiset vastaamaan fiksusti?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ajattelitko, että kysymyksesi asettelu saa ihmiset vastaamaan fiksusti?
Aivan sama kuinka kauniisti tänne kirjottaisi. Sieltä hyökkää joku psykoosissa oleva gubbe jankkaaja joka luulee minua jokaikin jonka hän tuntee 😆
- Anonyymi00017UUSI
Niin ja sitten muka ovat ikävöimässä täällä. Viha palsta taitaisi olla oikeampi osoite heidän viesteilleen.
- Anonyymi00018UUSI
Hän ei oo mikään nolo pska, mut susta ei varmuutta ketä kaipaat?
- Anonyymi00019UUSI
Se ei oo kuuleppa mun syy jos äitis alkaa mulle selittämään, miten hillut jo pienenä perse paljaana autotien varressa, meet saunassa istumaan äijien syliin, oot horoskoopilta neitsyt haha hyvä vitsi, joo sen entinen poikaystävä oli just semmonen...
???
vai ohi?- Anonyymi00028UUSI
Jaa nyt ei kyllä osunu yhtän 😂😂😂 t aloittaja
- Anonyymi00020UUSI
Pitää tuosta vaan hypätä jonkun tuiki tuntemattoman kansa sänkyyn, eikä olla joku nolo! ......
- Anonyymi00021UUSI
Nolointa on se ettet sano suoraan. Olen niin tyhmä etten tajua selviäkään vihjeitä, koska meidän historia.
- Anonyymi00022UUSI
Onks se nolo paska semmonen, mis on vähän surkea koostumus tjtn...
- Anonyymi00023UUSI
...köntti mis on joku sulamaton vitamiinitabletti?
- Anonyymi00027UUSI
Ei vaan hän varmasti vain virnuilis ja naurais mulle jos tietäs et ikävöin häntä toisinaan vieläkin vuosien päästä.t. aloittaja
- Anonyymi00024UUSI
*futututututututu*
- Anonyymi00025UUSI
Ei voi inhottaa jos en edes tiedä siitä. Olisi kiva tietää jos mua kaipaisit.
- Anonyymi00026UUSI
Mulla oli ihana lauantaiyö ihmisen kanssa jota rakastan ja jonka viereen oli turvallista nukahtaa. Jos hän pitäisi itseään nolona paskana niin sanoisin hänelle, että kun katson häntä niin näen herkän, hauraan ja sanoinkuvailemattoman kauniin sielun joka on ympäröinyt itsensä kylmällä kuorella pärjätäkseen kylmässä maailmassa. Hän on ainoa joka saa mut tuntemaan olevani turvassa tässä kylmässä maailmassa. Hän on ainoa joka ymmärtää elämänkauneutta tavalla jota lähes kukaan muu ei näe. Hänellä on viisautta ja älykkyyttä jolla siirtää vaikka vuoria ja nähdä asioiden läpi. Hän ei ole täydellinen mutta hän on jotain sellaista mistä harva osaa edes haaveilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67826Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83721- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638