Kun nuorna miesnä kouliinnuin Taivalkosken metsäkonekoulussa, niin oli siihen aikaan kylällä upeita tyttöjä ja naisia. Voe hyvä ihme. Lukion tytöt ja vähän vanhemmatkin, niin oli silmän ruokaa ja todella mukavia ja luonnollisia oikeastaan kaikki. Minun ihannetyttö oli sellainen kaunis tummatukka, suorat pitkät hiukset ja hillitty käytös...voe...voe. Harmi, että koulu loppui liian aikaisin!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kirkolla niitä oli krouvissa enempi kun kostolla ja pikkupäissään ne näytti paremmalta yöllä ...mitä sitten aamulla oli.
Minusta Putasjärvellä oli paremman näkösiä naisia vaikka Poropudas Veikko oli sitä mieltä, että Ranualla on paremmat naiset kun Putasjärvellä.
Piruko näistä tietää, mutta Rintelän poromiehen mielestä "ihan sama vitun maku - runkkasiko vai nai!". - Anonyymi00002
Venäjällä on minun mielestäni ollut paremmat naiset kun Taivalkoskella. Käytiin josku Reeperpaanilla Hampurissa ja siellä ne vasta oli kivoja...
- Anonyymi00003
tiukempia Taivalkosken pihtarit silti
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
tiukempia Taivalkosken pihtarit silti
Et vissiin saanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2191357Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va242906- 89846
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48742Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan62717Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47671- 81601
- 24595
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko67584- 109579
- 49578
- 39569
Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan76568Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja296558Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34544Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27543Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46538Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47524Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94499