Olitko se sinä nainen joka lähetti

Anonyymi-ap

WhatsApp -viestejä tuntemattomasta numerosta? Jos olisin tiennyt että se olet sinä niin olisin kertonut tunteistani, mutta kun et viesteissä kertonut kuka olet...

27

243

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi olla!

• Anonyymi00002

Ja estit heti!?

• Anonyymi00004

Kun mä saan usein viestejä tuntemattomilta, jotka ei mua kiinnosta, niin siksi en kertonut sulle tunteistani. Olisitpa vaan kertonut, että se oli sinä...😌

Jos haluut lähettää uudestaan niin mä oon poistanut eston. Mulla hävis noi viestit kun tyhjensin WhatsAppin joku aika sitten, kun muisti täyttyi. Aloin vasta sen jälkeen miettiä, että olitkohan sinä. Eli ei oo sun numeroo tallella..

• Anonyymi00006

Jos olit sä, niin lähetä uudestaan viestii. 😃Mä olisin innoissani kun saisin sulta viestiä.

• Anonyymi00003

En ollut. Mutta mitä niissä viesteissä oli?

• Anonyymi00005

Joku lähestyi niiden kautta. En muista tarkkaan, mitä niissä oli. Usein saan tommosii, niin en vastaa niihin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joku lähestyi niiden kautta. En muista tarkkaan, mitä niissä oli. Usein saan tommosii, niin en vastaa niihin.

Kuulostaa teinimäiseltä. Onneksi en ollut minä. En tee tuollaista enkä kiinnostu miehistä, jotka vetää tuollaisia viestittelijöitä puoleensa, yök.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuulostaa teinimäiseltä. Onneksi en ollut minä. En tee tuollaista enkä kiinnostu miehistä, jotka vetää tuollaisia viestittelijöitä puoleensa, yök.

Ei se mun syytä ole, että saan tollasii yhteydenottoja.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mä taas oon ymmärtäväinen, että joku haluaa lähestyä vaikka noin, mut en vastaa niihin, koska haluan jonkun jonka tunnen irl.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mä taas oon ymmärtäväinen, että joku haluaa lähestyä vaikka noin, mut en vastaa niihin, koska haluan jonkun jonka tunnen irl.

Ok, eli olet joku seuran hakija? Siksi pyörit ikävä- palstalla? Haet ilmeisesti nuoria, joita tunnet irl. Toivottavasti et itse ole paljon heitä vanhempi.😒

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ok, eli olet joku seuran hakija? Siksi pyörit ikävä- palstalla? Haet ilmeisesti nuoria, joita tunnet irl. Toivottavasti et itse ole paljon heitä vanhempi.😒

Ei vaan yksi kaunotar on vaan mielessäni. Mähän juuri sanoin etten vastaa noihin yhteydenottoihin jos ei sano nimeään ym.

• Anonyymi00012

Mulla on sellainen lottoamiskone jolla arvon numeroita joihin voin lähettää kivoja viestejä.

• Anonyymi00013

En ole lähetellyt koska ei mulla ole numeroasi. Somessa tosin olen viestiä laitellut tässä kesällä.

• Anonyymi00018

En oo saanut somessa viestejä mikä olisi häneltä. Pitää katsoa jos on jossain pyynnöt-kansiossa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En oo saanut somessa viestejä mikä olisi häneltä. Pitää katsoa jos on jossain pyynnöt-kansiossa.

Insta. Varmaan hävinnyt jo

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Insta. Varmaan hävinnyt jo

Lähetä uudestaan, niin vastaan Sulle ❤️

• Anonyymi00014

Kaivat vaan itsesi syvemmälle kuoppaan esittämällä teiniä/ metsästämällä teinien vastauksia.
      Kukaan 30+ nainen ei lähettele tuollaisia viestejä.

• Anonyymi00016

Kuulostat niljakkaalta tyypiltä🤭

• Anonyymi00019

Joku joka pyörii jossain nuorten alustoilla, jos kerran saa tuollaisia nimettömiä viestejä. Eihän sellaisia aikuiset harrasta. Saalistaja😑

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Joku joka pyörii jossain nuorten alustoilla, jos kerran saa tuollaisia nimettömiä viestejä. Eihän sellaisia aikuiset harrasta. Saalistaja😑

Eiköhän koko aloitus ole feikki. Joku esittää rokkistaraa, jolla on paljon "faneja"😅

• Anonyymi00022

Minkä ihmeen takia lähettäisin viestejä henkilölle josta en pidä?

• Anonyymi00023

Sä olet se sama kalastaja, joka luetteli tuntemiaan naisia, niiden ulkonäköä ja vaatteita ja pyysi ottamaan yhteyttä ja olemaan aloitteellinen😆🥲

• Anonyymi00025

Riippuu ihan koska noin on käynyt. Jos kauan sitten jo, niin voipi olla.

• Anonyymi00028

On siitä jo monta kuukautta

• Anonyymi00026

Nolointa lähettää viestejä feikkinä.

• Anonyymi00029

Lähettäisin kyllä ihan omalla nimellä ja numerolla, jos sellaiseen olisin päätynyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      77
      1128
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      804
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      234
      684
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      50
      555
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      542
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      528
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      75
      511
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      488
    9. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      23
      442
    10. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      429
    Aihe