WhatsApp -viestejä tuntemattomasta numerosta? Jos olisin tiennyt että se olet sinä niin olisin kertonut tunteistani, mutta kun et viesteissä kertonut kuka olet...
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Voi olla!
- Anonyymi00002
Ja estit heti!?
- Anonyymi00004
Kun mä saan usein viestejä tuntemattomilta, jotka ei mua kiinnosta, niin siksi en kertonut sulle tunteistani. Olisitpa vaan kertonut, että se oli sinä...😌
Jos haluut lähettää uudestaan niin mä oon poistanut eston. Mulla hävis noi viestit kun tyhjensin WhatsAppin joku aika sitten, kun muisti täyttyi. Aloin vasta sen jälkeen miettiä, että olitkohan sinä. Eli ei oo sun numeroo tallella.. - Anonyymi00006
Jos olit sä, niin lähetä uudestaan viestii. 😃Mä olisin innoissani kun saisin sulta viestiä.
- Anonyymi00003
En ollut. Mutta mitä niissä viesteissä oli?
- Anonyymi00005
Joku lähestyi niiden kautta. En muista tarkkaan, mitä niissä oli. Usein saan tommosii, niin en vastaa niihin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku lähestyi niiden kautta. En muista tarkkaan, mitä niissä oli. Usein saan tommosii, niin en vastaa niihin.
Kuulostaa teinimäiseltä. Onneksi en ollut minä. En tee tuollaista enkä kiinnostu miehistä, jotka vetää tuollaisia viestittelijöitä puoleensa, yök.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuulostaa teinimäiseltä. Onneksi en ollut minä. En tee tuollaista enkä kiinnostu miehistä, jotka vetää tuollaisia viestittelijöitä puoleensa, yök.
Ei se mun syytä ole, että saan tollasii yhteydenottoja.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä taas oon ymmärtäväinen, että joku haluaa lähestyä vaikka noin, mut en vastaa niihin, koska haluan jonkun jonka tunnen irl.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä taas oon ymmärtäväinen, että joku haluaa lähestyä vaikka noin, mut en vastaa niihin, koska haluan jonkun jonka tunnen irl.
Ok, eli olet joku seuran hakija? Siksi pyörit ikävä- palstalla? Haet ilmeisesti nuoria, joita tunnet irl. Toivottavasti et itse ole paljon heitä vanhempi.😒
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ok, eli olet joku seuran hakija? Siksi pyörit ikävä- palstalla? Haet ilmeisesti nuoria, joita tunnet irl. Toivottavasti et itse ole paljon heitä vanhempi.😒
Ei vaan yksi kaunotar on vaan mielessäni. Mähän juuri sanoin etten vastaa noihin yhteydenottoihin jos ei sano nimeään ym.
- Anonyymi00012
Mulla on sellainen lottoamiskone jolla arvon numeroita joihin voin lähettää kivoja viestejä.
- Anonyymi00013
En ole lähetellyt koska ei mulla ole numeroasi. Somessa tosin olen viestiä laitellut tässä kesällä.
- Anonyymi00018
En oo saanut somessa viestejä mikä olisi häneltä. Pitää katsoa jos on jossain pyynnöt-kansiossa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
En oo saanut somessa viestejä mikä olisi häneltä. Pitää katsoa jos on jossain pyynnöt-kansiossa.
Insta. Varmaan hävinnyt jo
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Insta. Varmaan hävinnyt jo
Lähetä uudestaan, niin vastaan Sulle ❤️
- Anonyymi00014
Kaivat vaan itsesi syvemmälle kuoppaan esittämällä teiniä/ metsästämällä teinien vastauksia.
Kukaan 30+ nainen ei lähettele tuollaisia viestejä. - Anonyymi00016
Kuulostat niljakkaalta tyypiltä🤭
- Anonyymi00019
Joku joka pyörii jossain nuorten alustoilla, jos kerran saa tuollaisia nimettömiä viestejä. Eihän sellaisia aikuiset harrasta. Saalistaja😑
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joku joka pyörii jossain nuorten alustoilla, jos kerran saa tuollaisia nimettömiä viestejä. Eihän sellaisia aikuiset harrasta. Saalistaja😑
Eiköhän koko aloitus ole feikki. Joku esittää rokkistaraa, jolla on paljon "faneja"😅
- Anonyymi00022
Minkä ihmeen takia lähettäisin viestejä henkilölle josta en pidä?
- Anonyymi00023
Sä olet se sama kalastaja, joka luetteli tuntemiaan naisia, niiden ulkonäköä ja vaatteita ja pyysi ottamaan yhteyttä ja olemaan aloitteellinen😆🥲
- Anonyymi00025
Riippuu ihan koska noin on käynyt. Jos kauan sitten jo, niin voipi olla.
- Anonyymi00028
On siitä jo monta kuukautta
- Anonyymi00026
Nolointa lähettää viestejä feikkinä.
- Anonyymi00029
Lähettäisin kyllä ihan omalla nimellä ja numerolla, jos sellaiseen olisin päätynyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771128- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50555Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34542- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23488
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429