joten en tietenkään halua loukata sinua. Niin arvokas, ettei juuri kukaan ole. Sellainen jolle avaan umpioituneen sydämeni ja kotini oven. Mutta oma käytöksesi on ollut monta kertaa sellaista, että se on antanut tosi huonon kuvan sinusta. Niistä vaihtoehdoista joita olen käytöksellesi ajatellut, 85% niistä ei haittaisi. Loput on sitten niitä epätodennäköisiä ja huonoja vaihtoehtoja. Paino sanalla käytös.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
eiköhän f nainen voitele sua siellä harvasen päivä joten älä piipitä mun suuntaan enään koskaan
- Anonyymi00005UUSI
Ohi.
- Anonyymi00002UUSI
Tässä taas joku tuntematon syyllistää tunteista joita ei toisella puolella ole koskaan ollut. Hirveän ”fiksun” kuvan antaa tilittää tuntemattoman päälle, kun ei ollutkaan semmonen ku kuvitteli?
- Anonyymi00003UUSI
Ohi.
- Anonyymi00004UUSI
Käytökseni on ollut huonoa ja se on aina sitä jos olen hämilläni, enkä oikein tiedä missä mennään ja kenen kanssa.
- Anonyymi00006UUSI
Eikö ole tärkeintä tietää, mitä itse tunnet?
Sivusta
ja aloitus ei ollut Multa. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö ole tärkeintä tietää, mitä itse tunnet?
Sivusta
ja aloitus ei ollut Multa.Ei sillä ole väliä mitä itse tunnen tai jos tunnen, se vahvistaa päätöksiäni ja toimintaani. Jos koen tilanteet epäselviksi, en jää siihen tilanteeseen rypemään, koska se ei hyödyttäisi mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Huh, onneksi oma kaivattu on tasokkaampi.
- Anonyymi00009UUSI
Huh, voin kuvitella 😄
- Anonyymi00011UUSI
Tasokkaampi eli antaa sinun olla "oma itsesi"? Eli kaksi ihmistä aivan sekaisin itsensä kanssa että mitä haluaa tai mitä tuntee ja sitten juostaan sen kemian perässä ja ollaan vähän jokaisen kanssa. Se jota itsekäs käytös ei loukkaa on sitten se jonka luo kannattaa jäädä. Pieni vinkki, se jolle tuo on ok, ei pidä sinua tärkeänä
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tasokkaampi eli antaa sinun olla "oma itsesi"? Eli kaksi ihmistä aivan sekaisin itsensä kanssa että mitä haluaa tai mitä tuntee ja sitten juostaan sen kemian perässä ja ollaan vähän jokaisen kanssa. Se jota itsekäs käytös ei loukkaa on sitten se jonka luo kannattaa jäädä. Pieni vinkki, se jolle tuo on ok, ei pidä sinua tärkeänä
Ei kannata keskittyä muihin vaan siihen omaan tilanteeseen. Yrittää tehdä mahdollisimman selväksi oman tahtonsa sen henkilön kanssa, sitten ei tarvitse katsella muiden ihmisten toimintaa. Tärkeintä on olla aina suora, aito, rehellinen, avoin, eikä lähteä roolileikkeihin.
- Anonyymi00010UUSI
Palstalta pääteltyä käytöstä kenties?
Muutoinhan sanoisit tuon suoraan.
Ettet nyt olis kuvitellut hänen jutuiksi jonkun ihan toisen juttuja?
Ne huonot käytökset etenkin.
- joku joka kokenut tuollaisen - Anonyymi00013UUSI
Miten oma käytöksesi? Miksi arvostelet palstalla toista, miksi kaipaat huonosti käyttäytyvää? Ja piipität sellaisen perään anonyymisti.
- Anonyymi00014UUSI
OHI
- Anonyymi00015UUSI
Juu mä voin olla 100% pyllystä halutessani.
- Anonyymi00016UUSI
Pas kaa
- Anonyymi00017UUSI
Olisitko rakas myös minulle?
T Sulevi 57v poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1541984- 1351105
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1121101- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72928- 53819
- 38707
- 34667
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662