Ei tarvita äänestystä toistamiseen. Vasmmistoliitosta puolet vastusti Natoon liittymistä, kuka heitäpuolustaa ? Keskusta tukia kaikkea niin Natoa kuin rajalakiakin, jota vastusti vihreät, vasemmistoliitto ja SDP.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kapi, kansanäänestys oli luvattu suomalaisille jo Kekkosen aikaan, miksi meidät vietiin vastoin ihmisten tahtoa Natoon? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00002
Kommunistit vain vastusti, onko ne ihmisiä vai Putinin renkiä.
- Anonyymi00003
Oliko? Ja mitä se olisi muuttanut, kun suurin osa kansasta on sen puolella että halaumme olla Natossa?
Ole tainnut juuttua ajatuksiesi kanssa sinne Kekkosen aikoihin. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kommunistit vain vastusti, onko ne ihmisiä vai Putinin renkiä.
Koko VKK puolue vastusti.. Lue ja opi.
Eduskunta päätti yhtyä valtioneuvoston kantaan, jonka mukaisesti Suomi hakee Naton jäsenyyttä äänin 188–8.
Palautekeskustelun aikana vasemmistoliiton kansanedustaja Markus Mustajärvi teki Johannes Yrttiahon (vas) kannattamana vastaehdotuksen, että Suomi ei hae Naton jäsenyyttä, vaan pysyy sotilaallisesti liittoutumattomana.
Heidän lisäkseen vastaan äänestivät Veronika Honkasalo (vas), Katja Hänninen (vas), Anna Kontula (vas), Merja Kyllönen (vas), Mika Niikko (ps) ja Ano Turtiainen (vkk).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493