https://www.voice.fi/ilmiot/mies-yritti-ajaa-usean-lapsen-paalle-oulussa-yhden-kohdalla-onnistui
ihmesakkia
oulussa
Taas Kauko vainiolla
6
50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Hakekaa Kauko pois sieltä vainiolta, kun se näköjään vaivaa jota kuta.
- Anonyymi00002
Niin poikkeuksellisen värinen sähköpotkulauta jos puhutaan yksityisomisteisesta laudasta että luulis löytyvän. Jos kyseessä on vuokralauta niissähän gepsit missä lauta on, missä sillä on kuljettu ja kenen tiedoilla se on maksettu
- Anonyymi00003
Potkulaudallakin seistään ja toiselle jalalla potkitaan vauhtia, että päästään eteenpäin. Potkitaanko ns. sähköpotkulaudalla? Ei potkita, siinä seisoa lösötetään (ja lihotaan), siispä se on pelkkä sähkölauta. 😁
- Anonyymi00004
Vuokraskuutithan on yleensä vihreitä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vuokraskuutithan on yleensä vihreitä.
niin myös pölvästit
Moktar.Gubta suomi24-googlaa - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
niin myös pölvästit
Moktar.Gubta suomi24-googlaaNiin myös punavihreät. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509