Kosketuksesta

Anonyymi-ap

Minkälainen kosketus olisi mielestäsi toivottava ensikosketus?

42

247

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luonnollisesti tilanteessa syntyvä kosketus ilman mitään pakollisuutta tai velvollisuudentunnetta. Kosketus, joka ilmaisee aitoa ja vilpitöntä välittämistä.

• Anonyymi00002

Niin, sellainen vaatii jo sen, että kumpikin on toisistaan täysin varmoja... kai?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin, sellainen vaatii jo sen, että kumpikin on toisistaan täysin varmoja... kai?

No silloin ollaan varmoja jos molemmilla on aitoja tunteita toisiaan kohtaan, ei sitä voi olla huomaamatta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No silloin ollaan varmoja jos molemmilla on aitoja tunteita toisiaan kohtaan, ei sitä voi olla huomaamatta.

Lisään, silloin voi olla varma jos ollaan kasvokkainen ja toisen kanssa tuntuu hyvältä, luonnolliselta ja turvalliselta olla. Sanoilla voi huijata, mutta ei läsnäololla. Mitä aidompia ihmiset ovat, sen paremmin he ilmaisevat itseään valehtelematta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lisään, silloin voi olla varma jos ollaan kasvokkainen ja toisen kanssa tuntuu hyvältä, luonnolliselta ja turvalliselta olla. Sanoilla voi huijata, mutta ei läsnäololla. Mitä aidompia ihmiset ovat, sen paremmin he ilmaisevat itseään valehtelematta.

Kyllä. Mietin vain, että jos tilanne ei ole aivan noin selkeä, niin silloin voi olla vaikea tietää, miten voisi koskettaa tai haluaako toinen edes sitä kosketusta. Silloinhan ollaan jo aikas pitkällä, jos ollaan kahdestaan kasvokkain 🤔

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä. Mietin vain, että jos tilanne ei ole aivan noin selkeä, niin silloin voi olla vaikea tietää, miten voisi koskettaa tai haluaako toinen edes sitä kosketusta. Silloinhan ollaan jo aikas pitkällä, jos ollaan kahdestaan kasvokkain 🤔

Kyllä, mutta jos jotain haluaa tässä elämässä, se kannattaa näyttää mahdollisimman selkeästi, eikä jäädä asiaa miettimään pitkiksi ajoiksi. Lisäksi jos ihminen tuntuu avoimelta, pienet kosketukset esim. käteen eivät ole mitenkään väärin. Itse ainakin pidän siitä jos nainen vaikka hipaisee minua kevyesti. En mieti mitään pitemmälle menevää siinä vaiheessa vaan kokisin sen pienen hipaisun henkilökohtaisena kiinnostuksena itseeni.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä, mutta jos jotain haluaa tässä elämässä, se kannattaa näyttää mahdollisimman selkeästi, eikä jäädä asiaa miettimään pitkiksi ajoiksi. Lisäksi jos ihminen tuntuu avoimelta, pienet kosketukset esim. käteen eivät ole mitenkään väärin. Itse ainakin pidän siitä jos nainen vaikka hipaisee minua kevyesti. En mieti mitään pitemmälle menevää siinä vaiheessa vaan kokisin sen pienen hipaisun henkilökohtaisena kiinnostuksena itseeni.

Mutta, jos toinen esim. provosoi, niin se voi viedä sen halun koskettaa tai jopa suututtas, vaikka se toisen provisoinnin tarkoitus olisikin saada asioita eteenpäin tai varmistus tms. Toisen provosoinnin sijaan voisi itse koskettaa tai muuten lähestyä.
        Vink vink

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta, jos toinen esim. provosoi, niin se voi viedä sen halun koskettaa tai jopa suututtas, vaikka se toisen provisoinnin tarkoitus olisikin saada asioita eteenpäin tai varmistus tms. Toisen provosoinnin sijaan voisi itse koskettaa tai muuten lähestyä.
        Vink vink

Minä en ainakaan tietoisesti halua provosoida naista. Enkä ymmärrä yhtään sellaista tilannetta, jossa nainen alkaa toisen miehen kanssa provosoimaan minua. Katoan aika nopeasti tilanteesta pois, koska näen, nainen on toisen miehen seurassa, piste.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä en ainakaan tietoisesti halua provosoida naista. Enkä ymmärrä yhtään sellaista tilannetta, jossa nainen alkaa toisen miehen kanssa provosoimaan minua. Katoan aika nopeasti tilanteesta pois, koska näen, nainen on toisen miehen seurassa, piste.

Samoin ajattelen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pakit tulee kaikille, jotka luulevat minun haluavan tutustua häneen! En jaksa enää yhtäkään uutta ihmistä elämässäni ja niin päätin jo 20v sitten!

• Anonyymi00025

Kunnioittava kosketus ei epämääräistä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minkälainen on kunnioittava kosketus mielestäsi?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä kosketuksestakin huomaa, miten se tehdään. Jos koskettaa luonnollisesti ja aidolla tavalla toista, se ei tarkoita siinä vaiheessa muuta kuin henkilökohtaista kohteliaisuutta. Kyllähän sellaisen seksikiihkoilijan tai jotenkin ”kovan” ihmisen huomaa kilometrin päähän ja sellaisesta pysyy luonnollisesti kaukana, naisetkin.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kyllä kosketuksestakin huomaa, miten se tehdään. Jos koskettaa luonnollisesti ja aidolla tavalla toista, se ei tarkoita siinä vaiheessa muuta kuin henkilökohtaista kohteliaisuutta. Kyllähän sellaisen seksikiihkoilijan tai jotenkin ”kovan” ihmisen huomaa kilometrin päähän ja sellaisesta pysyy luonnollisesti kaukana, naisetkin.

Joskus ihmisillä on erilainen tapa suhtautua asioihin ja myös se miten asiat kokee, niin silloin mikään ei ole niin mustavalkoista, edes se kosketus.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Joskus ihmisillä on erilainen tapa suhtautua asioihin ja myös se miten asiat kokee, niin silloin mikään ei ole niin mustavalkoista, edes se kosketus.

Ei tietenkään. Jokainen voi toimia omalla tavallaan ja olla oma itsensä. Toisilleen sopivat ihmiset löytävät toisensa luonnollisesti.

• Anonyymi00003

Sellainen mikä tuntuu siinä hetkessä luontevalta. Parempi tehdä joku pieni ele ja katsoa miten toinen reagoi.

• Anonyymi00005

Läpsin niin, että tukka pöllyää!😡

• Anonyymi00006

...ei se varmaan toivottua ole, mutta sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00010

Mua saa läpsiä pyllylle 😆

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Luuletko että edes kosken sinuun koskaan, niin ei tule tapahtumaan!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kenen haluat läpsivän sua?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Luuletko että edes kosken sinuun koskaan, niin ei tule tapahtumaan!

Voit uskoa, etten tarkoita sinua 😂

• Anonyymi00007

Löysähkö kätely hikisillä kämmenillä.

• Anonyymi00011

Joo sama!

• Anonyymi00016

Kunnon syliin kaappaus

• Anonyymi00020

Turpaan tulee, jos joku noin tekee!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Turpaan tulee, jos joku noin tekee!

Eikä tule!

• Anonyymi00017

Minulla ei ole mitään tarvetta koskettaa muita kuin omia lapsiani! Projekti varmisti tuon asian, koska en ole halunnut enää koskaan eroni jälkeen tutustua enää keneenkään! Olen erityispiirteinen ja minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde!

• Anonyymi00022

Se on todennäköisesti niin, että jos joku kuka tahansa henkilö ei ole ksokaan ollut parisuhteessa, se on hänelle todella tärkeä asia! Mutta koska minä olen ollut jo noin 30v kestäneessä parisuhteessa, en enää halua uutta suhdetta kenenkään kanssa! Ja noin päätin jo aikoinaan, kun laitoin eropaperit menemään! Monet ikäiseni naiset ajattelevat aivan samoin kuin minä! Tuskin se yllättää ketään! Nainen joutuu aina tekemään enemmän parisuhteen eteen ja noin ajattelevat todella monet naiset! Tuskin sekään yllättää ketään!

• Anonyymi00021

Entä jos en siinä hetkessä osaakaan hillitä itseäni? Hyökkään vain suuna päänä kimppuun ja toinen kattoo että hulluko tuo on 🫢 Olen odottanut niin kauan että noinkin voi käydä.

• Anonyymi00039

Please do that 💋

• Anonyymi00026

Minua saisi samantien vaikka halata tai ottaa kädestä. Tai laittaa käden olkapäälle tai jotain. Ei tapahdu mutta kerroimpa nyt kuitenkin..

• Anonyymi00028

Miksi ajattelet, ettei tapahdu?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Miksi ajattelet, ettei tapahdu?

Toivo on aika heikkoa. :( ja tarkoitin tässä viestissä myös sitä että ensimmäinen kohtaaminen pitkästä aikaa saattaa olla sellainen ettei siinä voi koskea mitenkään

• Anonyymi00029

Se olisi sellainen, ettei kosketusta olisi ollenkaan!

• Anonyymi00035

Pikkusormet kietoutuneina toisiinsa.

• Anonyymi00036

Jostain ihmisistä tulee hyvä lämmin tunne, jo siitä että hän istuu viereen, katsoo lämpimästi. Ei tarvitse miettiä mitä sanoo. Voi sanoa jotain noloakin, ja saa ymmärrystä. Sellaisten ihmisten kanssa haluan olla enemmän.

• Anonyymi00041

Aivan, riittää kun nauttii toisen läsnäolosta ja haluaa ja pystyy myös itse olemaan tilanteessa läsnä.

• Anonyymi00037

Mikä vaan kosketus häneltä. En edes osaa kuvitella epämieluisaa kosketusta välillemme.

• Anonyymi00040

Olen samaa mieltä. Jos ihmisillä on jo lämmin henkinen yhteys ja käsitys toisistaan, kosketus toiseen voi vain räjäyttää sen lentoon, positiivisesti, eikä tavallaan ole olemassa ”väärää” liikettä.

• Anonyymi00038
      • Anonyymi00042

Tässä oli varmaan paino sanalla kumpikin?
        Kappaleesta ei kommenttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      143
      2068
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      185
      924
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      848
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      726
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      711
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      284
      709
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      660
    Aihe