Hei! Asiallisia vastauksia siihen että kuka Virtain vakilääkäreistä on sellainen joka osaa oikeasti kirjoittaa B launnon liittyen mielenterveys ongelmiin?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Älkää ainaka alkako kryptoista puhuun, tai ne koittaa hullunleimaa lyödä.
t. Nimim. Been there, they tried that.- Anonyymi00002
Koitin siis mennä puhuun ADHD:sta ja PTSD:stä (jotain vikaa vikaa vikaa jääny entisestä elämästä, ei sodasta), ja koitin selittää että aika loppuunpalaminen tän kylän touhuista.
Koitti kovasti kirjottaa todennäköinen tai varma
No, loppujen lopuks oliki vaan burnout :D
Matalan kynnyksen palveluissa viä sanottiin että "Rauhotu tai lähde ovesta ulos".
Onneks otin videolle, kuinka se koitti jo päivystykseen viedä, vaikka olin ohan rauhallinen, ei vaan kestäny että tän näkönen ja olonen sälli kultahampaineen sanoo ammattitaidottomaks.
No, mitä muuta se sit oli?
Varsinkin PTSD on sellanen, että tarttis ottaa vastaan hyvin ymmärtäväisen oloisesti, ja lääkitsemättömän (ja varmaan lääkitynki) ADHD:n voi hitusen olla vaikee rauhottua.
Tartti kyllä ponnistella ettei lähteny kierroksille :D
Tarttis kyllä olla tollasessa varsinkin, aikas ammataitosta porukkaa, tai muuten jopa hengenvaarallista pelleilyä jo valmiiks väsyneiden ihmisten hengillä. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koitin siis mennä puhuun ADHD:sta ja PTSD:stä (jotain vikaa vikaa vikaa jääny entisestä elämästä, ei sodasta), ja koitin selittää että aika loppuunpalaminen tän kylän touhuista.
Matalan kynnyksen palveluissa viä sanottiin että "Rauhotu tai lähde ovesta ulos".
Onneks otin videolle, kuinka se koitti jo päivystykseen viedä, vaikka olin ohan rauhallinen, ei vaan kestäny että tän näkönen ja olonen sälli kultahampaineen sanoo ammattitaidottomaks.
Varsinkin PTSD on sellanen, että tarttis ottaa vastaan hyvin ymmärtäväisen oloisesti, ja lääkitsemättömän (ja varmaan lääkitynki) ADHD:n voi hitusen olla vaikee rauhottua.
Tarttis kyllä olla tollasessa varsinkin, aikas ammataitosta porukkaa, tai muuten jopa hengenvaarallista pelleilyä jo valmiiks väsyneiden ihmisten hengillä.*ihan
*ammattitaitosta
Siinäs näette adhd:n :D - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarttis kyllä olla tollasessa varsinkin, aikas ammataitosta porukkaa, tai muuten jopa hengenvaarallista pelleilyä jo valmiiks väsyneiden ihmisten hengillä.Nih , tämä tais olla se "etteks tiedä kuka mä oon "- keikka
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarttis kyllä olla tollasessa varsinkin, aikas ammataitosta porukkaa, tai muuten jopa hengenvaarallista pelleilyä jo valmiiks väsyneiden ihmisten hengillä.tän video vois laitella sinne "kryptomusaa lenkkipolulle"-soittolistalle ,ni vois sinneki site tulla niitä kuuluisia näyttökertoja
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nih , tämä tais olla se "etteks tiedä kuka mä oon "- keikka
Eiku ihan viikko sit..
"Uuudestaan, sanoi teletapitki" - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
tän video vois laitella sinne "kryptomusaa lenkkipolulle"-soittolistalle ,ni vois sinneki site tulla niitä kuuluisia näyttökertoja
ei niillä näyttökerroilla niin väliä oo, vaan porukan sivistämisellä.
Ne kuuntelee, jotka tahtoo, eikä ne lenkkipolut o ollu ees oikeen missään näkyvillä sen kummemmin.
tai en ainaka o niitä kauheesti markkinoinu, ku tarkotus oli ensin tehä sellaset QR-koodi-jutut lenkkipoluille, mut ei tainnu aika olla ihan valmis viä sillo.
Miten ne niin osuu hermoon?
mut ei muuteta tätäki taas vänkääjien toimesta kryptoviestiketjuks. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
ei niillä näyttökerroilla niin väliä oo, vaan porukan sivistämisellä.
Ne kuuntelee, jotka tahtoo, eikä ne lenkkipolut o ollu ees oikeen missään näkyvillä sen kummemmin.
tai en ainaka o niitä kauheesti markkinoinu, ku tarkotus oli ensin tehä sellaset QR-koodi-jutut lenkkipoluille, mut ei tainnu aika olla ihan valmis viä sillo.
Miten ne niin osuu hermoon?
mut ei muuteta tätäki taas vänkääjien toimesta kryptoviestiketjuks.Yks jätkä muuten niistä kiukutteli,
nykköhä oli sen vuoro jäädä nalkkiin :D
- Anonyymi00009
Minussa ei ole mitään vikaa t:minä
Kukaan ei ole täydellinen vaikka itsestä niin tuntuisikin.- Anonyymi00010
Nii, ja projisointiki on asia erikseen.
- Anonyymi00011UUSI
Olipas ulina aloitus. Jos ei saa omaa tahtoa läpi niin silloin lääkäri on huono?
- Anonyymi00012UUSI
Eksä osaa lukee, siinä pyydettiin asiallisia vastauksia...
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eksä osaa lukee, siinä pyydettiin asiallisia vastauksia...
Rajoitat sananvapauslakia, suoli24 on ilmainen ja vapaa alusta
- Anonyymi00013UUSI
Miksi B-lausunto? B-lausunto ei ketään paranna, se ei ole hoitomuoto. B-lausunto liittyy RAHAAN, siihen, kuka maksaa ja mitä. Jos on ongelmia mielenterveyden kanssa, niin silloin pitäisi kai ensisijaisesti yrittää hoitaa niitä mielenterveyden ongelmia lääketieteen keinoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101501Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja143703Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40581Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö205564Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540