Miksi me kaipaamme

Anonyymi-ap

Miksi me kaipaamme ihmisiä, jotka eivät oikeasti halua meitä elämäänsä?

Olen viime aikoina miettinyt tätä aika paljon. Miksi juuri sellainen ihminen voi jäädä mieleen kaikkein vahvimmin, joka antaa välillä paljon huomiota ja sitten vetäytyy?

Ja miksi järki ei tunnu auttavan, vaikka tietää, ettei toinen ehkä pysty tai halua antaa sitä, mitä itse tarvitsee?

Onko teillä ollut koskaan ihmistä, josta tiesitte, ettei tässä ole mitään järkeä, mutta silti ette vain päässeet irti tunteesta?

Miksi?

22

219

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuota samaa olen itsekin jo useamman vuoden ajan ihmetellyt! Minua ei yksikään ihminen kiinnosta minkään vertaa, eikä minulla ole mitään tarvetta enää koskaan löytää uutta ystävääkään! Yksi ihminen ns. roikkui minussa aivan liian monen vuoden ajan ja se vain vahvisti sitä tunnetta, että voin parhaiten yksin ollessani ja yksin liikkuessani! Projekti on ollut todella ahdistava ja todella vastenmielinen kokemus ja se vain varmisti sitä tunnetta, etten halua ketään elämääni!

• Anonyymi00002

Omalla kohdalla kaikki exät on jäänyt mieleen niin hyvässä kuin pahassa. Yksi on jättänyt minut, mutta en kaipaa häntä. Mutta kaipaan sitä mitä meillä oli vastaavaa ei ole tullut vastaan. Enkä tietenkään kaipaa ketään jonka olen jättänyt itse.

Mielenkiintoista että yksi punapää kätilö opiskelija jäi mieleeni. En oikeasti voi kaivata häntä. Kahden vaiheilla oli montavuotta sitten matchäänkö hänen tykkäyksen. Swaippasin toista, joka osottautui vika tikiksi. Monesti miettinyt että olisikohän ollut minulle oikea kumppani.

Mutta aloitukseen, mietin itse kaipaako joku oikeasti henkilöä vai sitä mitä henkilön kanssa on ollut. Vai olisiko ennemmin samalla tavalla kuin minulla tuon kätilön kanssa.

• Anonyymi00003

Luulen et siinä on kyse siitä et kaipaa sitä tunnetta ennenkuin se ihminen rikkoisen tunteen itsestä. Kaipaa sitä kun tunsi itsensä vielä jotenki tärkeäksi sille ihmiselle. Vaikeaa hyväksyä ettei oikeastaan merkinnyt toiselle mitään jos itsellä oli vahvat tunteet. Jollain tavalla ajattelee että se ihminen voisi sen korjata vaikka hän on koko tunteen aiheuttanut.

• Anonyymi00014

Omasta tilanteesta voin kertoa vain sen, etten ole koskaan kokenut olevani tärkeä, enkä ole sitä halunnutkaan koskaan paljon minua nuoremman taholta! Hänen tapansa toimia ahdisti minua paljon ja jossain vaiheessa aloin pelätä häntä! Sen pelon takia olin aina hiljaa, koska en kokenut mitään tarvetta tutustua häneen koskaan! Olen aina pitänyt vain itseni ikäisistä lyhyistä miehistä! Siksi en oikeastaan koskaan ymmärtänyt oman lapseni ikäisen tapaa toimia! Olen koko sen ajan, kun olen asunut tässä talossa asunut ollut vähemmän ja enemmän ahdistunut hänen puuhistaan! Hän on sellainen henkilö, josta en pidä ollenkaan!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Omasta tilanteesta voin kertoa vain sen, etten ole koskaan kokenut olevani tärkeä, enkä ole sitä halunnutkaan koskaan paljon minua nuoremman taholta! Hänen tapansa toimia ahdisti minua paljon ja jossain vaiheessa aloin pelätä häntä! Sen pelon takia olin aina hiljaa, koska en kokenut mitään tarvetta tutustua häneen koskaan! Olen aina pitänyt vain itseni ikäisistä lyhyistä miehistä! Siksi en oikeastaan koskaan ymmärtänyt oman lapseni ikäisen tapaa toimia! Olen koko sen ajan, kun olen asunut tässä talossa asunut ollut vähemmän ja enemmän ahdistunut hänen puuhistaan! Hän on sellainen henkilö, josta en pidä ollenkaan!

Voi vttu nyt oikeasti miksi jatkuvasti vastaat mulle. Juu pidän itseäni pidemmistä miehistä.

• Anonyymi00004

Mietityttää, mikä voi olla syynä, jos antaa huomiota välillä paljon ja sitten vetäytyy?

• Anonyymi00005

Kyllähän merikin vetäytyy, ja lihas. Miksei siis ihminenkin???

• Anonyymi00010

tunteet voi vaihdella tilanteiden, käytöksen ja epäselvyyksien takia esim ja ihan siksikin, kun on muitakin tunteita olemassa.
        Sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

tunteet voi vaihdella tilanteiden, käytöksen ja epäselvyyksien takia esim ja ihan siksikin, kun on muitakin tunteita olemassa.
        Sivusta

Tunteiden pitäisi loppua jos ei saa minkäänlaista vastakaikua toiselta, kuten todella kauan jatkuneessa tilanteessa! Minulla ei ole ollut hyviä tunteita häntä kohtaan siitä lähtien kun muutin tähän taloon, koska toivoin niin paljon ettei hän enää koskaan lähestyisi minua täällä asuessani! Mutta kävikin täysin päinvastoin, hänen häiriköimisensä vain lisääntyi! Ja olen koko sen ajan kun olen täällä asunut, ollut ahdistunut hänen tekemisistään! Ja vuosi vuodelta ahdistus on vain kasvanut! Olen kokenut olevani kuin vankilassa, josta ei ole mitään ulospääsyä!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tunteiden pitäisi loppua jos ei saa minkäänlaista vastakaikua toiselta, kuten todella kauan jatkuneessa tilanteessa! Minulla ei ole ollut hyviä tunteita häntä kohtaan siitä lähtien kun muutin tähän taloon, koska toivoin niin paljon ettei hän enää koskaan lähestyisi minua täällä asuessani! Mutta kävikin täysin päinvastoin, hänen häiriköimisensä vain lisääntyi! Ja olen koko sen ajan kun olen täällä asunut, ollut ahdistunut hänen tekemisistään! Ja vuosi vuodelta ahdistus on vain kasvanut! Olen kokenut olevani kuin vankilassa, josta ei ole mitään ulospääsyä!

Mene nyt muualle kiljumaan.
        Sivu

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sivusta

Niin ja voi elämässä olla kaikenlaista sotkua ja järjesteltävää, joka vie energiaa ja aivokapasiteettia muulta.
        Vaikka se toinen on kuinka rakas ja juuri siksi haluaa antaa itsestään sen paremman energian?
        En tiedä osasinko selittää yhtään hyvin, mitä ajattelin mutta tein parhaani.
        Sivusta

• Anonyymi00006

Epäloogiset repäisyt pois suhteesta jättää toisen shokkiin arvailemaan mitä tapahtui. Keskeneräiset loput jää aina kaivertamaan.

• Anonyymi00009

Minulle ei ole koskaan käynyt niin, koska olen jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja siksi koen, että mies vain pilaisi sitä elämää, josta olen paljon pitänyt kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi00011

Ei ollut kyllä mitään epäloogista siinä miten nainen jätti ja otti toisen.

• Anonyymi00012

Aina!

• Anonyymi00016

Päinvastoin, en koe mitään tarvetta keskustella ahdistelijan kanssa! Siksi minulla ei ole mitään hyvää sanottavaakaan hänelle! Joten miksi ihmeessä minun pitäisi käsitellä sellaista asiaa, jonka takia olen monen vuoden ajan voinut huonosti! Voin huonosti jo pelkästään siitä ajatuksesta, että minun pitäisi tavata se ihminen, jonka takia olen voinut todella huonosti jo vuosien ajan1

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Päinvastoin, en koe mitään tarvetta keskustella ahdistelijan kanssa! Siksi minulla ei ole mitään hyvää sanottavaakaan hänelle! Joten miksi ihmeessä minun pitäisi käsitellä sellaista asiaa, jonka takia olen monen vuoden ajan voinut huonosti! Voin huonosti jo pelkästään siitä ajatuksesta, että minun pitäisi tavata se ihminen, jonka takia olen voinut todella huonosti jo vuosien ajan1

Hyi olkoon!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

RasIttavaa spämmäystä…

• Anonyymi00007

Minulla ei ole tapana kaivata ketään, koska viihdyn hyvin yksinkin!

• Anonyymi00008

Mustapää ei pääse tästä sivustosta irti vaikka miten vääntäis.

• Anonyymi00019

Jos noin on niin varmasti päästää irti kun haukun hänet kasvotusten!

• Anonyymi00013

Koska välillämme on jotain hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1122
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      797
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      653
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      71
      649
    Aihe